• Over een week of twee ben ik jarig, en nu komt het probleem: ik heb dus echt geen idee wat moet vragen voor mijn verjaardag! Het is een soort ritueel in onze familie om gigantische verjaardagskadoos te geven en ik wordt doodgegooit met vragen. "wat wil je nou voor je verjaardag? Je wordt niet elke dag veertien, hoor!" hebben jullie suggesties? Ik heb dus geen flauw idee, en geld geven vinden ze niet leuk, dus dat zit er ook niet in...

    Boeken, dvd's, sieraden, kledingstukken, tegoedbonnen, misschien een dagje uit naar een pretpark of zo?

    Kun je niet gewoon geld vragen?


    Tell me about it, stud.

    Goldenblatt schreef:
    Kun je niet gewoon geld vragen?


    Ze zegt toch van niet? :W

    Stedentrip misschien? Kleren die je wilt, dvd's, cd's een concert kaartje...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Een bon om je te laten verwennen, make-up, schoenen, een kleedje, juwelen, een nieuwe handtas, een zonnenbril, ... :p ik kan blijven doorgaan ;D


    Don't judge each day by the harvest you reap but by the seeds that you plant.

    Oeh! Allemaal goede ideeen! Thnx! Nog iemand?

    Een iPod? Ipod touch ofzo.. Die heb ik voor mijn verjaardag gevraagt :Y)


    Don't be like the rest of them, darling

    TheRumIsGone schreef:
    Een iPod? Ipod touch ofzo.. Die heb ik voor mijn verjaardag gevraagt :Y)


    Zou ik wel willen, maar dat is wel een beetje heel duur...

    nieuwe gsm, bonnen voor je favoriete kledingwinkel

    Lynnx schreef:
    nieuwe gsm, bonnen voor je favoriete kledingwinkel


    Is ook een goed idee, nog iemand anders?

    Escritura schreef:
    (...)

    Ze zegt toch van niet? :W

    Stedentrip misschien? Kleren die je wilt, dvd's, cd's een concert kaartje...


    Oja, nu zie ik het. Ik had de laatste zin niet goed gelezen haha.


    Tell me about it, stud.

    Concertkaartjes, bioscoopbonnen? Of een dvd/cd die je de hele tijd al wilt. :]


    Tell me about it, stud.

    Ik wil flexmarkers voor mijn verjaardag 8D.
    Soort stiften, maar je hebt veel dynamischer kleuren. Tried it once, nu wil ik er vaker mee aan de slag gaan :]. A la this:


    No growth of the heart is ever a waste

    Abonnement op een tijdschrift, concertkaarten.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Camera?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife