• Ik zat rustig een rijstwafel te eten, toen plotseling...





    Fml, doet pijn D:
    We leven in een kille, wrede wereld.

    En duz, iemand nog wat gedaan vandaag?


    i put the fun in funeral

    ^^ Duts toch.

    En ja, ik ben een sadist. (cat) Ik weet wel hoe pijnlijk dat dat is. Hoewel ik zelf niet met lange nagels zit, scheuren ze van mij ook soms eens.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Aawhh, minderfijn


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Opeens ben ik heel blij dat ik geen lange nagels heb. Ziet er pijnlijk uit.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik weet niet waarom, maar bij die laatste foto moest ik lachen. Wel enorm pijnlijk! :[


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Die eerste foto ziet er freaking raar uit. O_o
    Wat voor een nagel heb jij lol.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Guyana schreef:
    Die eerste foto ziet er freaking raar uit. O_o
    Wat voor een nagel heb jij lol.


    Een gebroken nagel? Duh.


    i put the fun in funeral

    Auw. o.o

    Ja, paardgereden op IJslanders door Friese weilanden, tulten is zo leuke en Friesland is prachtig! (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Op mijn mobiel typ ik met mijn duimen, en omdat die nagels daarvan sterk zijn, breken die niet zo snel. Alleen ze klappen wel soms een beetje dubbel, en dan scheuren ze gewoon in het midden van je nagel, in het midden van je roze gedeelte. Dat doet pas pijn..

    Symphonia schreef:
    Auw. o.o

    Ja, paardgereden op IJslanders door Friese weilanden, tulten is zo leuke en Friesland is prachtig! (:


    O.O
    Jaloeeeers!


    i put the fun in funeral

    Timor schreef:
    Op mijn mobiel typ ik met mijn duimen, en omdat die nagels daarvan sterk zijn, breken die niet zo snel. Alleen ze klappen wel soms een beetje dubbel, en dan scheuren ze gewoon in het midden van je nagel, in het midden van je roze gedeelte. Dat doet pas pijn..


    Mijn nagels kunnen met geen mogelijkheid dubbelklappen, tenzij je ze keihard tegen een tafel aanstoot, wat ik dus ook deed. Hoe kun je nou je nagel tegen een tafel stoten? .__.
    Maar mijn nagel was zo lang dat 't midden, zoals op de foto te zien is, nog maar net aan m'n vel vast zat. Als m'n nagel korter was geweest, was het dus nog pijnlijker geweest -Sarah logica-.


    i put the fun in funeral

    Okeh. Ieuw.

    RainbowShine schreef:
    O, ik hem me verwond! Even snel een foto maken.
    Ziet er pijnlijk uit...


    + wauw, jij hebt lange nagels ;o


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    dat was alles? XD ziet er pijnlijk uit idd ;$ maar ik kan een soort van tegen die dingen? :')


    Life is hard, just break it with your head <3

    Dat ziet er zo pijnlijk uit... ;(


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Flemish schreef:
    Mhaha! Moet je ze maar niet zo lang houden! MHAHAH.


    Dit + ik vind die pleister wel geniaal. Maar ontzettend pijnlijk :c


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.