• Ik zag net een ander topic over de abo's en dat deed me hieraan denken. Ik heb nooit zin om mijn abo lijst op te schonen omdat het zo verschrikkelijk lang duurt. Ik zou het zó fijn vinden als ik gewoon aan kan vinken wat ik uit die lijsten wil gooien c:
    Als het niet te veel werk voor Rutger is en als jullie het nut er ook van in zien


    Miep

    Jaaa! Helemaal mee eens. Daar heb ik me ook echt al een hele tijd aan geërgerd.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Daar ben ik het wel mee eens! Dan gaat dat opschonen een stuk makkelijker. (:


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    het zou wel heel handig zijn


    keep calm i'm still single!(H). Oeps.. Toch niet ;)

    Eens. Maar dan zou je wel een waarschuwing moeten krijgen dat je een heleboel bladwijzers tegelijk aan het verwijderen bent, natuurlijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ja! Hier heb ik zelf ook al vaak aan zitten te denken maar was te lui om een topic aan te maken. Mee eens dus.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Wiarda schreef:
    Jaaa! Helemaal mee eens. Daar heb ik me ook echt al een hele tijd aan geërgerd.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben voor! En ook voor de GB's als dat kan!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik gooi zelf eigenlijk nooit abo's weg, maar het lijkt me inderdaad wel handig als je een grote schoonmaak wilt houden. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik gooi zelf eigenlijk nooit abo's weg, maar het lijkt me inderdaad wel handig als je een grote schoonmaak wilt houden. ^^


    Queer zijn is gewoon alles

    Square schreef:
    Ik gooi zelf eigenlijk nooit abo's weg, maar het lijkt me inderdaad wel handig als je een grote schoonmaak wilt houden. ^^


    *Steekt hand op*
    Al mijn abo's van de afgelopen anderhalf jaar. En bladwijzers. Zó vervelend


    Miep

    Wiarda schreef:
    Jaaa! Helemaal mee eens. Daar heb ik me ook echt al een hele tijd aan geërgerd.


    -

    Voor, omg, wat een goed idee! Eens in de zoveel tijd ruim ik alles op omdat ik naar 98% nooit echt kijk en dat kost gewoon eeuwen omdat ik altijd te veel bladwijzers neem. *dies by thinking of it* 300% voor. :'D


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ja! Daar zou ik heel blij van worden. Ik kan mij er altijd zo aan irriteren wanneer ik niet gewoon meerdere abo's tegelijk kan verwijderen.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Yuliette schreef:
    Ja! Daar zou ik heel blij van worden. Ik kan mij er altijd zo aan irriteren wanneer ik niet gewoon meerdere abo's tegelijk kan verwijderen.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Wiarda schreef:
    Jaaa! Helemaal mee eens. Daar heb ik me ook echt al een hele tijd aan geërgerd.


    •*• Lululu •*•