• Eeyore alias Nynke!
    Ze heeft vandaag de Elfstedentocht gereden en ik ben echt super trots op haar!
    Rond zes uur 's avonds was ze in Bolsward en kon ze haar kruisje in ontvangst nemen.

    Go Nynke, je bent een topper! *O*

    Wie heeft nog meer de Elfstedentocht gereden? ^^

    Edit: De Elfstedentocht is een tocht in Friesland over een lengte van 240 km, dat op verschillende manieren volbracht kan worden. Per fiets, schaats, motor, step etc. kan deze tocht volbracht worden.

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 22:34 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Wauw, zo cool ;D #applaus !


    Believe in yourself.

    Wauw, goed hoor! Applaus! ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Respect. Dat zou ik nooit volhouden. *Klapt* :'D

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:13 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Knap hoor!
    Doe ik haar niet na. Veel te lui. haha ^^

    Mag ik vragen wat dat juist is? :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wooo :Y) Eeyore ftw!


    quidquid excusatio prandium pro

    Well done (: *applaudiseert*


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    *geeft staande ovatie*
    Omg zo cowl, dat zou ik noooit volhouden (iemand die ik ken ging dat ook doen... not sure of ze het ook echt heeft gedaan maarja)


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ik ga me nu waarschijnlijk heel dom voordoen maar is de elfstedentocht niet schaatsen?


    "Delaying death is one of my favourite hobbies."

    Wauw! Wat knap!
    Ik heb alleen gekeken en aangemoedigd, was ook heel leuk (:

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:40 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    M-maar het was boven de 26 graden ._.?

    Ik denk dat ik iets gemist heb :Y)

    [ bericht aangepast op 28 mei 2012 - 21:41 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Swiftie13 schreef:
    Ik ga me nu waarschijnlijk heel djom voordoen maar is de elfstedentocht niet schaatsen?

    Je kan het ook fietsen, en lopen. volgensmij ook skeelerenmaar dat weet ik niet zeker. xx


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Awesome. Met een fiets, skeelers, of misschien nog iets anders? (:


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oh, ik heb nog vandaag de fietselfstedentocht even bekeken live! Gefeliciteerd en goed gedaan (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Yaaay, go Nynke!
    I'm so proud of ya (krul)