• Til hug og blod.

    Niet alleen Amerika is zo, het merendeel van de landen in de wereld is zo.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Amen.

    And I have long ass rants prepared for anyone who disagrees, so...


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vrees dat je dat in Amerika er nooit door zal krijgen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    MyFairyKing schreef:
    Niet alleen Amerika is zo, het merendeel van de landen in de wereld is zo.


    Amerika is alleen wel één van de grootste voorbeelden voor bijna alle landen ter wereld. Dus het zou mooi zijn als die er wat meer aan zouden doen, om een beter voorbeeld te zijn.


    Til hug og blod.

    Escritura schreef:
    Amen.

    And I have long ass rants prepared for anyone who disagrees, so...


    Haha, ik wilde je nog quoten in de titel, maar wist dat je vanzelf wel zou komen. <3


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Haha, ik wilde je nog quoten in de titel, maar wist dat je vanzelf wel zou komen. <3


    Of course :'D

    Je hebt wel gelijk, Amerika's is een groot land met veel 'macht', zoals vaak gezegt word en heeft inderdaad een voorbeeldfunctie voor veel andere landen. That's why I wish they would legalize same-sex-marraige.

    Also America jsut needs to get their shit together want blijkbaar is eht in meer staten legaal om sex te hebben met een paard dan dat eht legaal is om met iemand van ehtzelfde geslacht te trouwen.
    Ik zeg blijkbaar want ik kan die post niet meer vinden. ._.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Amerika is alleen wel één van de grootste voorbeelden voor bijna alle landen ter wereld. Dus het zou mooi zijn als die er wat meer aan zouden doen, om een beter voorbeeld te zijn.

    In Amerika is + 50% voor homohuwelijk en 50% tegen. Als je kijkt naar Arabische landen, Azië of Zuid-Amerika is het veel erger gesteld, en het merendeel van die landen(zeker in het Midden-Oosten) trekken zich niks aan van Amerika.
    Ik ben het met je eens, het is belachelijk dat in een modern land als Amerika je in meer staten als neef en nicht kan trouwen dan als homostel. Maar het is niet alleen Amerika, dat moeten we niet vergeten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Escritura schreef:
    (...)

    Of course :'D

    Je hebt wel gelijk, Amerika's is een groot land met veel 'macht', zoals vaak gezegt word en heeft inderdaad een voorbeeldfunctie voor veel andere landen. That's why I wish they would legalize same-sex-marraige.

    Also America jsut needs to get their shit together want blijkbaar is eht in meer staten legaal om sex te hebben met een paard dan dat eht legaal is om met iemand van ehtzelfde geslacht te trouwen.
    Ik zeg blijkbaar want ik kan die post niet meer vinden. ._.


    Die post was van mij :Y)
    Kijk op wikipedia bij bestialiteit (engelse wikipedia) als het goed is staat t daarbij


    quidquid excusatio prandium pro

    Escritura schreef:
    (...)

    Of course :'D

    Je hebt wel gelijk, Amerika's is een groot land met veel 'macht', zoals vaak gezegt word en heeft inderdaad een voorbeeldfunctie voor veel andere landen. That's why I wish they would legalize same-sex-marraige.

    Also America jsut needs to get their shit together want blijkbaar is eht in meer staten legaal om sex te hebben met een paard dan dat eht legaal is om met iemand van ehtzelfde geslacht te trouwen.
    Ik zeg blijkbaar want ik kan die post niet meer vinden. ._.



    There ya go 8D Staat tenminste een opmerking over bestiality op die pagina x'D

    Dog for same sex marriage, I vote him for president.


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Tigger schreef:
    (...)

    Die post was van mij :Y)
    Kijk op wikipedia bij bestialiteit (engelse wikipedia) als het goed is staat t daarbij


    (cat) I actually meant a screenshot of a twitter post on Tumblr, but hey, this works too...

    It's either way ridiculous.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    MyFairyKing schreef:
    (...)
    In Amerika is + 50% voor homohuwelijk en 50% tegen. Als je kijkt naar Arabische landen, Azië of Zuid-Amerika is het veel erger gesteld, en het merendeel van die landen(zeker in het Midden-Oosten) trekken zich niks aan van Amerika.
    Ik ben het met je eens, het is belachelijk dat in een modern land als Amerika je in meer staten als neef en nicht kan trouwen dan als homostel. Maar het is niet alleen Amerika, dat moeten we niet vergeten.


    Geloof me ... Amerika heeft véél meer invloed dan je denkt. Zelfs op al die Arabische landen. Die spelen hele vieze spelletjes samen. Als het daar begint, gaat het balletje vanzelf verder rollen, waar het nu vastgeklemd zit.


    Til hug og blod.

    Turmoil schreef:
    (...)

    Geloof me ... Amerika heeft véél meer invloed dan je denkt. Zelfs op al die Arabische landen. Die spelen hele vieze spelletjes samen. Als het daar begint, gaat het balletje vanzelf verder rollen, waar het nu vastgeklemd zit.
    Das waar, gelukkig hebben we Obama en al die andere Amerikanen die voor het homohuwelijk zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Meh, I can't find the psot, so I'm posting this instead.



    Now I'm going to eat watermelon.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Escritura schreef:
    Meh, I can't find the psot, so I'm posting this instead.



    Now I'm going to eat watermelon.


    I want some toooo.


    Til hug og blod.

    Oh wat dacht je van de kerk, die heeft pas veel invloed. Als die homo's nou niet zoude veroordelen, zou het ook veel beter gaan.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall