• Hallo,

    Volgens mij bestaat het hier op quizlet nog niet. Of toch niet dat ik al gezien heb.
    Maar het gaat dus eigenlijk om het volgende:
    Ik wil beginnen aan een verhaal dat draait om verschillende celebrities en hun leven, vriendschap en liefde, vijanden en haat, verdriet, ....
    Elke schrijver mag een celebrity kiezen die hij/zij mag 'spelen'. Er wordt wel rekening gehouden met dingen die gebeurt zijn in het echte leven van deze celebs, maar je mag natuurlijk ook dingen verzinnen. Het is de bedoeling dat het een groot verhaal wordt, maar toch onafhankelijk van elkaar is. Ik kan het niet goed uitleggen eigenlijk. Als jullie het leuk vinden mogen jullie een celeb van hieronder kiezen en het volgende invullen. Willen jullie een andere celebrity dan vullen jullie dit hieronder ook in en dan uiteindelijk kies ik wie er mag meeschrijven aan het verhaal.

    In te vullen:
    Naam Celeb:
    Wat weet je over deze celeb?
    Ga je, je aan de realiteit houden of ook wat verzinnen?
    Heb je ervaring om met meerdere mensen samen te schrijven?
    Heb je nog ideeën?
    Nog iets te vertellen?

    Celebs:
    Miley Cyrus
    Vanessa Hudgens
    Selena Gomez
    Demi Lovato
    Ashley Tisdale
    Taylor Swift
    Nick Jonas
    Kevin Jonas
    Joe Jonas
    Harry Styles
    Liam Payne
    Niall Horan
    Louis Tomlinson
    Zayn Malik
    Rebecca Ferguson
    Zac Efron
    Chace Crawford
    Cher Lloyd
    Justin Bieber
    ......

    Zoals rpg eigenlijk?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    Zoals rpg eigenlijk?

    Ja zoiets maar dan echt in verhaal dus langere stukken dan rpg en iedereen moet rekening natuurlijk houden met de anderen enzo

    Alloveryou schreef:
    (...)
    Ja zoiets maar dan echt in verhaal dus langere stukken dan rpg en iedereen moet rekening natuurlijk houden met de anderen enzo

    Rpg dus :'D


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    LacunaCoil schreef:
    (...)
    Rpg dus :'D

    Nee want het wordt in een verhaal gegoten en het moeten lange stukken zijn. Een RPG is nog iets anders

    Ehm, ik wil wel proberen (:
    Miley Cyrus dan, ik vul zo in...


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Het lijkt me leuk maar ik weet niet of ik dat kan. Ik hou er toch meer van om mijn hoofdpersonage te verzinnen. Wil je me in ieder geval waarschuwen als je begint/als jullie(jij en de medeschrijsters/medeschrijvers) beginnen?


    Physics is awesome

    Wacht, nog even een vraag...
    Dit wordt echt een verhaal?


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    Wacht, nog even een vraag...
    Dit wordt echt een verhaal?


    Als ik het goed heb begrepen, dan word het een echt verhaal.


    Physics is awesome

    Ik begrijp er niets meer van :')


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    Ik begrijp er niets meer van :')

    Het is gewoon een rpg achtig iets, maar dat wordt dan in een verhaal gegoten dus je kan niet rechstreeks reageren op andere personages. Anders schrijf ik wel even een vbtje?

    Occhi schreef:
    Het lijkt me leuk maar ik weet niet of ik dat kan. Ik hou er toch meer van om mijn hoofdpersonage te verzinnen. Wil je me in ieder geval waarschuwen als je begint/als jullie(jij en de medeschrijsters/medeschrijvers) beginnen?

    Zal ik zeker doen =)

    Nayade schreef:
    Ik begrijp er niets meer van :')


    Het is een rpg, maar in plaats van dat je het op het forum schrijft wordt het geschreven in een story. Verder is het zoals gewoonlijk de bedoeling dat je langere stukjes schrijft.


    quidquid excusatio prandium pro

    Hmm, in dat geval wacht ik nog even af of er ook degelijk een bepaalde verhaallijn komt ofzo?
    In het wilde weg schrijven is niet echt m'n ding..


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Naam Celeb: Cher Lloyd.
    Wat weet je over deze celeb? Eigenlijk alles. Ik ben simpelweg haar grootste fan. Ze is sinds een tijdje verhuist naar Londen. Ze is verloofd. Ze is net 19 jaar geworden. Verder heeft ze maar 1 album uit. Maar ze is al druk bezig met haar 2e album. Wat ik het mooiste vind aan Cher is dat ze werkelijk haar eigen pad legt, niemand is net als zij. Ook vind ik het erg mooi dat ze zich heel sterk probeert te houden, terwijl dat soms ook helemaal niet lukt. Cher heeft namelijk veel haters, die stomme reacties zetten via Youtube. Cher is er nu al aan gewend en ze haatberichten worden steeds minder en ze krijgt meer likes op youtube.
    Ga je, je aan de realiteit houden of ook wat verzinnen? Ik houd me aan de realiteit van Cher, maar zal haar leven zelf ook verzinnen.
    Heb je ervaring om met meerdere mensen samen te schrijven? Nee, geen rpg's nee, kun je mij anders een pb sturen met nodige uitleg?
    Ik heb wel samen met een vriendin een verhaal geschreven, dat liep erg goed, we stonden zelfs een keer in de top 5.
    Heb je nog ideeën? Niet echt. Het zou mij leuk zijn om de relatie met Chers verloofde wat meer in de spotlights te zetten, omdat je daar nu erg weinig van hoort.
    Nog iets te vertellen? Nee.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2012 - 19:20 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Embraced schreef:
    Naam Celeb: Cher Lloyd.
    Wat weet je over deze celeb? Eigenlijk alles. Ik ben simpelweg haar grootste fan. Ze is sinds een tijdje verhuist naar Londen. Ze is verloofd. Ze is net 19 jaar geworden. Verder heeft ze maar 1 album uit. Maar ze is al druk bezig met haar 2e album. Wat ik het mooiste vind aan Cher is dat ze werkelijk haar eigen pad legt, niemand is net als zij. Ook vind ik het erg mooi dat ze zich heel sterk probeert te houden, terwijl dat soms ook helemaal niet lukt. Cher heeft namelijk veel haters, die stomme reacties zetten via Youtube. Cher is er nu al aan gewend en ze haatberichten worden steeds minder en ze krijgt meer likes op youtube.
    Ga je, je aan de realiteit houden of ook wat verzinnen? Ik houd me aan de realiteit van Cher, maar zal haar leven zelf ook verzinnen.
    Heb je ervaring om met meerdere mensen samen te schrijven? Nee, geen rpg's nee, kun je mij anders een pb sturen met nodige uitleg?
    Ik heb wel samen met een vriendin een verhaal geschreven, dat liep erg goed, we stonden zelfs een keer in de top 5.
    Heb je nog ideeën? Niet echt. Het zou mij leuk zijn om de relatie met Chers verloofde wat meer in de spotlights te zetten, omdat je daar nu erg weinig van hoort.
    Nog iets te vertellen? Nee.

    Ziet er goed uit. Dus ik zal je een pbtje sturen, en zal het hier ook nog eens zeggen. Ik zal waarschijnlijk een soort van verhaallijn schrijven. Je schrijft over een dag eerst en hoe die persoon zich voelt, wat er in de media gekomen is en wat die doen. Dan zal het waarschijnlijk zijn in het opdracht topic zeg maar of gewoon hoofdstuk dat enkel de mede schrijvers kunnen zien, zullen bvb zien van Harry Styles ontmoet Miley Cyrus. En dan mogen de personages daar iets over schrijven. Ook evenementen komen aanbod zoals awards en zo. Zelf mogen jullie onderling ook dingen afspreken, zoals bijvoorbeeld, in real life is iets niet gebeurd maar jullie willen het om het verhaal leuk te houden toch laten gebeuren zoals een ruzie of een relatie dan mag dat natuurlijk als jullie het er samen over eens zijn. Ook als jullie iemand willen tegenkomen ofzo mag dat allemaal.
    Snap je een beetje?