• Zoals de titel al zegt, Heb je een cover nodig dan wil ik hem graag voor je maken !!
    Natuurlijk worden niet alle covers even mooi, maar ik doe mijn best !

    Wat voor info wil ik ! :

    * Titel :
    * Korte Samenvatting:
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    * Sfeer die het weer moet geven :
    * Eventuele Exta's:


    Hier een paar voorbeelden:
    *klik*
    *klik*
    *klik*
    *klik*
    *klik
    *klik*
    *klik8



    Al (eerder) gemaakte covers

    Dreuzel
    Foreverniall
    Foreverniall
    Imperfecta
    Lovingxoox
    Lovingxoox
    McConaughey
    Nightshot
    Ocresta
    OokamiXx
    Reaping
    Santos
    Sotjeex
    Tridant
    MrsStyles
    xSunshineee
    xSunshineee

    Amused
    Cadentium
    AngelxBitch
    xVintage
    AngelxBitch
    Warcraft
    Bradfordd
    Pronks
    Myrnaaaaa
    Eliga
    Eliga
    Penelopy
    ForeverNiall
    StarWarsGirl
    xBritta
    Scarstories
    YOLOForever
    Lillith
    Acadia
    xEques
    Blue
    Confused
    Spotgaai
    BlueRiver
    Lostdreamz
    PopRocket
    xSunshineee
    Lwhockey
    xEques
    ZaynLove10
    ZaynLove10
    Beverly
    MyLovefor1D
    Broekiezz
    ZaynLove10
    Prejudices
    Sakura1993
    Alladin
    ThoseWords
    Constantine
    DamonsSBitch
    DSalvatorex
    Crocker
    xEques
    DayLight
    Eenhoornpoep
    [url=LeonieLorena
    Frodo
    Frodo
    dracoluvvv
    Knife
    Perdu
    Soldiery
    Feline
    Mockingjays
    Croire
    Mockingjays
    Clonmel
    [url=https://lh5.googleusercontent.com/-se7UkDSO1oY/UDu8EX0wvxI/AAAAAAAACaM/0Fm7hQyr3cE/s558/Cover%2520for%2520Pookiebear%2520-%2520Dear%2520Diary.jpg[]Pookiebear[/url]
    Eyes
    1DBitch
    Rider
    Lacrosse 12.
    MrsTommo


    Laatst gemaakt :

    Voor DecemberRain:





    Hopelijk kan ik jullie allen goed helpen :]




    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:00 ]


    Credendo Vides

    * Titel: Kurt & Blaine (Klaine) // 'You know my coffee order, Blaine?' 'Of course I do, Kurt!'
    * Korte Samenvatting: Deze story gaat over de homoseksuele scholier op McKinley High in Ohio, Kurt Hummel. Op een dag gaat hij een kijkje nemen bij The Dalton Academy, omdat Kurt zich niet meer veilig voelt op school. Op Dalton ontmoet hij een leuke jongen, genaamd Blaine Anderson. Kurt is op slag verliefd. De dialogen komen deels uit de serie zelf. De rest heb ik zelf geschreven.
    * Eventueel plaatjes die er perse in wilt: 1, 2 en 3
    * Eventuele Exta's: Kan je mijn username er ook bij zetten?

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:57 ]


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Mag het ook een ander plaatje van Kurt en Blaine samen zijn of moet het echt 1 van die 3 ? :]


    Credendo Vides

    ^Het liefst die ik in mijn bericht heb gezet.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Titel: The Exhibition [Short Stories.]
    Korte Samenvatting: Het is moeilijk om een samenvattig te geven maar ik zal het concept proberen uit te leggen. Ik heb een aantal personages verzonnen en het is de bedoeling dat anderen met deze personages en eventueel zelf bij verzonnen personages een verhaallijn verzinnen, deze schrijven ik en NewStyle uit. De verhalen zijn tot hiertoe vooral romantisch en dramatisch.
    Eventueel plaatjes die er perse in wilt: Je mag zelf kiezen ik heb zelf geen flauw idee.
    Eventuele Exta's: De sfeer mag vrolijk of dramantisch zijn maar er moet vooral romantiek op de voorgrond spelen. Of iets met schrijven/typen mag ook. Eigenlijk maakt het niet zoveel uit je mag eigen gang gaan. (:

    Good Luck! (flower)


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Oke, ga ermee bezig !! Het kan dan alleen wel zijn dat ik hem pas morgenmiddag of zo opstuur.


    Credendo Vides

    Titel: The werewolf is roaming the forests

    Samenvatting: Een meisje woont met haar familie in de bossen en in die bossen jaagt een groep weerwolven. Uiteindelijk word het meisje bevriend met een van de wolven en komt ze erachter dat ze ook uitverkoren is om er ook een te zijn.

    Plaatjes:
    The wolf(s)
    The forest

    En eventueel deze :
    The girl
    The girl

    Alvast bedankt! xx

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:21 ]

    Titel: Welcome home, Soldier
    Korte Samenvatting: Liam Payne is een 24 jarige militair in de U.S. ARMY en keert onverwachts terug naar huis na een uitzending van 7 maanden naar Afghanistan. Zijn hele familie weet ervan behalve Lucy, zijn 19 jarige zusje, wie hij zal verrassen door onverwachts bezoekje nadat hij in die 7 maanden niets van zich heeft laten horen.
    Eventueel plaatjes die er perse in wilt: het liefst deze.
    Eventuele Extra's: Zou je misschien twee dezelfde covers kunnen maken, maar dan met verschillende lettertype voor de titel? Zo ja, dan graag dit lettertype en deze.

    Je mag een berichtje in mijn bg zetten als je hem af hebt :)
    Alvast bedankt!

    [ bericht aangepast op 16 juni 2012 - 23:35 ]


    Alt er Love

    Oké, ik ga later op de dag bezig met de covers :] Zal ze jullie opsturen via PB zodra ze klaar zij.


    Credendo Vides

    wauw!
    ze zijn mooi zeg, als ik er een nodig heb zal ik bij jouw aan kloppen! :D

    [ bericht aangepast op 17 juni 2012 - 14:19 ]

    Cover
    Titel?: This is war || The maraudettes
    Andere tekst?: -
    Afbeeldingen?:
    1(Annastacia Lestrange)
    2(Rosalie Potter)
    3(Katherine Lauren Riddle)
    4
    en het schild van gryffindor
    Sfeer van de cover: Oorlog, Spannend, Vriendschap, Liefde
    Beschrijving van de story: Niet van toepassing (ik wil niks verklappen)
    Welk lettertype?: mag je zelf weten, maar iets wat bij de sfeer past
    Username er bij?: nope
    Andere eisen?: eigenlijk niet, maar niet te donker.

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 7:23 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Titel: A vegetarian vampire at Hogwarts

    Korte Samenvatting: Lucy is een meisje van 17 die de achternaam Cullen draagt. Met haar broers, zussen, pleegouders, en haar beste vriendin Bella Swan, is Lucy gelukkig, en blij met haar leven. Ook al is ze dan een vampier. Alleen… Ze voelt zich niet als de andere. Ze weet dat ze speciaal is! En dan…Alice krijgt een raar beeld: Er is bezoek onderweg! Door dat bezoek Lucy krijgt haar gelijk. Ze is inderdaad anders dan andere vampiers. Maar of ze daar nou zo blij mee mag zijn…
    Maar ondertussen gaan de kids van Harry en Ginny ook naar school. James weet zeker dat die ene klote jaar krijgt: hij is blijven zitten. Albus krijgt grote problemen. En Lily is totaal in de war.

    Eventueel plaatjes die er perse in wilt:Ik kan niet kiezen tussemn deze drie, Kan jij voor me kiezen(A): Deze, deze of deze.
    verder wil ik deze er ook graag in verwerkt: het liefste wel[1]Het liefste wel[2], HOEFT NIET PERSE MAAR MAG WEL[1],HOEFT NIET PERSE MAAR MAG WEL[2]
    kan je er misschien, ook het Cullen logo en het Zweinstein logo inverwerken?

    Sfeer die het weer moet geven : Magisch en een beetje mysterieus
    Eventuele Exta's: Het Cullen en Zweinstein logo(A) En het roodharige meisje is het belangrijkste.(Van de gene waar uit ik niet kan kiezen)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 14:53 ]


    save the bees

    Deze plaatjes graag:
    Demi.
    of/en:
    Demi.
    of/en:
    Demi.

    Tom.
    en/of:
    Tom.
    en/of:
    Tom.
    enóf:
    Tom.

    Zoiets heb ik het liefst als achtergrond, of iets wat daarop lijkt! ;-)
    Achtergrond.
    Achtergrond.
    Achtergrond.

    Misschien nog als tekst erbij: Love is louder than the pressure to be perfect.
    Tom Kaulitz and Demetria Lovato

    Alvast heel erg bedankt voor de moeite! :-D Als je beter met andere plaatjes kunt werken, vind ik het ook prima!

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 8:31 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Titel Something about your laugh ft. Niall Horan
    Korte samenvatting Maggy, een 16 jarig meisje, heeft net haar HAVO afgerond als er een vreemde donkerblauwe brief in de brievenbus zit. De brief is gericht aan haar broer, die 2 jaar geleden overleed aan Leukemie. Hij blijkt van een jongen uit Ierland te zijn. Maggy besluit hem terug te schrijven, en is verrast als ze een brief terug krijgt. Ze schrijven elkaar steeds vaker en meer, tot James, de jongen uit Ierland, haar vraagt langs te komen. Maggy’s ouders kennen de jongen schijnbaar en laten haar gaan.
    Als ze in Dublin aankomt met het vliegtuig en met “James” mee rijdt naar Mullingar, weet ze zeker dat het Niall Horan is, de blonde jongen uit One Direction. Ze probeert er normaal mee om te gaan, omdat ze hem wilde leren kennen als Niall, niet als Niall Horan uit One Direction.
    Eventueel plaatjes die je erin wilt: Deze, deze en deze Tenzij je betere kunt vinden natuurlijk.
    Sfeer die het moet overbrengen Vrolijk, beetje speels.
    Eventuele Extra's Lettertype graag in iets wat met de hand geschreven zou kunnen zijn.
    Dankje! (:


    If a writer falls in love with you, you can never die