• Het gaat niet goed met mij.
    Ik heb last van stemmingswisseling. De ene keer ben ik vrolijk de andere keer kan ik heel somber of boos zijn.
    Ik heb er heel erg last van vooral als ik somber ben, dan heb ik het gevoel dat iedereen tegen mij is. :(

    Ik voel me soms alleen, want ik zie mijn vrienden voor een tijdje niet. Ik voel me soms eenzaam en alleen op school.
    Ik heb het gevoel dat veel mensen me niet leuk vinden op school . En dat ik nergens bij hoor.
    Ik had een keer een periode gehad, dat mensen op school me willen vernederen, klein proberen te krijgen en me kwetsen.
    ik heb ook het gevoel van: wie geeft er om mij, iedereen laat me in de steek ik kan beter dood gaan.

    Dat is wat iedereen wil, niemand begrijp me goed. En ik zit meestal alleen dan denk ik dat ik een
    mislukking en dat ik niks kan. En dat ik het ook verdiende.Ik doe ook aan zelfverminking.
    Ik doe ook alles verkeerd, ik verdiend het om mezelf pijn te doen. Iedereen heeft er ook last van mij. Ik heb echt hulp nodig.

    Niemand vertrouwt me niemand is geïnteresseerde in mij. Ik doe alles verkeerd. Ik ben onzichtbaar voor de mensen.

    [ bericht aangepast op 6 mei 2014 - 17:01 ]


    Save me

    Ik heb zelf ook zo'n moment gehad met stemmingswisselingen en het gevoel dat niemand me mocht en ik alleen was. Het was simpel op te lossen door met mensen hierover te praten, eventueel met mensen die hetzelfde voelen om elkaar te steunen. Dat heeft me toen echt geholpen. Ook heeft het me geholpen proberen positief te denken over mezelf en mezelf dingen toe te fluisteren als dat ik niet alleen ben en dat mensen me wel mogen, het is moeilijk om het tegen jezelf te zeggen als je het gevoel hebt dat het niet zo is, maar als je het probeert en volhoudt lukt het wel. Door steeds negatief te denken komt men ook nergens. Stop met jezelf pijn te doen omdat je negatief denkt, hier los je niks mee op. Positief gaan denken en praten met andere kan opluchten en deugd doen. Als je wil mag je me altijd pb'en.


    16 - 09 - '17

    Je mag me pb'en als je dat wilt of als iets even tegen zit.
    Ik herken je situatie namelijk, ik zit er zelf ook middenin...

    Bij mij helpt muziek luisteren wel om wat rustiger te worden, tekenen en schrijven helpt ook, maar ik weet niet hoe dat bij jou zit...


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Heb je al eens overwogen een vertrouwenspersoon op te zoeken om het aan te vertellen? Zo iemand kan jou misschien wel heel goed helpen.
    Heel veel succes en sterkte!


    26 - 02 - '16

    Ik heb al mijn hele leven last van zware stemmingswisselingen. Wat vaak helpt is met mensen praten zoals vaak genoemd. Maar zelf heb ik hier altijd heel veel moeite mee om andere in vertrouwen nemen. Tekenen werkt bij mij altijd heel goed, bij voorkeur op de muur. Iets anders creatiefs helpt denk ik ook maar ik teken nou eenmaal graag ^^. Gewoon op mijzelf zijn met wat muziek en niks doen is ook soms heel fijn just omdat je niet de druk van mensen om je heen voelt. Veel succes.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    mensen save me

    help me meer tegen stemmingwisseling NOODGEVAL


    Save me

    sorry maar wij zijn geen psychologen, ik denk dat je hulp moet gaan zoeken zoals naar de dokter of naar echte psychologen.

    Vorig jaar heb ik daar ook een hele tijd last van gehad. Toen voelde ik me echt zo rot, ik was altijd plots kwaad en lastig tegen iedereen. Maar toen in de zomer, toen ik vakantie had, kon ik alles gewoon weer op een rijtje zetten en zag ik in dat het eigenlijk gewoon aan mezelf lag, dat ik het iedereen zo lastig maakte omdat ik vond dat iedereen precies overal zoveel geluk in had en dat bij mij alles mislukte. (Misschien dat het bij jou anders voelt, maar zo was het bij mij)
    En toen ben ik ook begonnen met lopen waardoor ik echt even tot rust kan komen, yoga kan ook helpen om rustiger te worden of ademhalingsoefingen ofzo. En wat ik ook doe is mezelf eens trakteren op iets wat ik heel graag wilde hebben bijvoorbeeld. En sinds ik meer geniet van gewone dingen voel ik dat ik niet meer zo ambetant doe tegen anderen en dat ik niet meer zo een lastig mens ben.
    Of heb je misschien veel stress of heb je het heel druk of is er iets wat je dwarsligt want dat kan misschien.ook wel de oorzaak zijn?
    (Ik ben misschien geen psychiater maar je mag me wel altijd een pb sturen als iets je dwarsligt hoor.)


    Maybe it's not my weekend, but it's gonna be my year.

    Noctis schreef:
    Heb je al eens overwogen een vertrouwenspersoon op te zoeken om het aan te vertellen? Zo iemand kan jou misschien wel heel goed helpen.
    Heel veel succes en sterkte!


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Niemand vertrouw mij als ik iets zeg wordt iedereen boos. ik mag van niemand iets zeggen, want dan wil iedereen mij uit schelden ik kan beter dood gaan dat is wat iedereen wil. Ik ben waardeloos hier. IK ben Lelijk , irritant stom(huil)
    Een grote last van iedereen. Iedereen vindt me Stom lelijk. Ik ben een grote mislukkeling. Niemand vind me aardig ik mag geen fouten maken ik mag helemaal niks meer doen. ik krijg overal onterecht de schuld van ik mag niet voor mezelf opkomen, ik wil echt dood
    gaan. niemand magt me echt. Wie vindt mij nog aardig? Ik ben lelijk iedereen vindt me gemeen. iedereen wil dat ik dood moet, want dan is iedereen van me af. dat is wat iedereen wil dat ik dood moet

    [ bericht aangepast op 9 feb 2014 - 13:11 ]


    Save me

    ga ik binnenkort naar toe

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 17:25 ]


    Save me

    Meggie12345 schreef:
    Ik ga straks zelfmoord plegen bekijk het maar iedereen haat mij niemand geeft om mij


    Ik weet niet of dit echt is, maar als het echt is dan raad ik je aan om hulp te zoeken.


    " icarus had loved the sun, and so daedalus lost his. "

    Meggie12345 schreef:
    Ik ga straks zelfmoord plegen bekijk het maar iedereen haat mij niemand geeft om mij

    Ga naar een psycholoog als je je zo slecht voelt en hulp wilt. Wij zijn geen professionele hulpdienst.


    Take me to wonderland

    Kijk, het klinkt raar en onrealistisch als je hier alleen komt om dergelijke berichten te posten.
    Misschien moet je eerst even kalmeren? Probeer daarna maar met iemand te praten.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Meggie12345 schreef:
    Ik ga straks zelfmoord plegen bekijk het maar iedereen haat mij niemand geeft om mij

    Ik denk niet dat je zoiets op het internet plaatst als je dat echt doet.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sketches schreef:
    Ik heb al mijn hele leven last van zware stemmingswisselingen. Wat vaak helpt is met mensen praten zoals vaak genoemd. Maar zelf heb ik hier altijd heel veel moeite mee om andere in vertrouwen nemen. Tekenen werkt bij mij altijd heel goed, bij voorkeur op de muur. Iets anders creatiefs helpt denk ik ook maar ik teken nou eenmaal graag ^^. Gewoon op mijzelf zijn met wat muziek en niks doen is ook soms heel fijn just omdat je niet de druk van mensen om je heen voelt. Veel succes.


    Don't walk. Run, you sheep, run.