• Zoals de titel al zegt, Heb je een cover nodig dan wil ik hem graag voor je maken !!
    Natuurlijk worden niet alle covers even mooi, maar ik doe mijn best !

    Wat voor info wil ik ! :

    * Titel :
    * Korte Samenvatting:
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:
    * Sfeer die het weer moet geven :
    * Eventuele Exta's:


    Hier een paar voorbeelden:
    *klik*
    *klik*
    *klik*
    *klik*
    *klik
    *klik*
    *klik8



    Al (eerder) gemaakte covers

    Dreuzel
    Foreverniall
    Foreverniall
    Imperfecta
    Lovingxoox
    Lovingxoox
    McConaughey
    Nightshot
    Ocresta
    OokamiXx
    Reaping
    Santos
    Sotjeex
    Tridant
    MrsStyles
    xSunshineee
    xSunshineee

    Amused
    Cadentium
    AngelxBitch
    xVintage
    AngelxBitch
    Warcraft
    Bradfordd
    Pronks
    Myrnaaaaa
    Eliga
    Eliga
    Penelopy
    ForeverNiall
    StarWarsGirl
    xBritta
    Scarstories
    YOLOForever
    Lillith
    Acadia
    xEques
    Blue
    Confused
    Spotgaai
    BlueRiver
    Lostdreamz
    PopRocket
    xSunshineee
    Lwhockey
    xEques
    ZaynLove10
    ZaynLove10
    Beverly
    MyLovefor1D
    Broekiezz
    ZaynLove10
    Prejudices
    Sakura1993
    Alladin
    ThoseWords
    Constantine
    DamonsSBitch
    DSalvatorex
    Crocker
    xEques
    DayLight
    Eenhoornpoep
    [url=LeonieLorena
    Frodo
    Frodo
    dracoluvvv
    Knife
    Perdu
    Soldiery
    Feline
    Mockingjays
    Croire
    Mockingjays
    Clonmel
    [url=https://lh5.googleusercontent.com/-se7UkDSO1oY/UDu8EX0wvxI/AAAAAAAACaM/0Fm7hQyr3cE/s558/Cover%2520for%2520Pookiebear%2520-%2520Dear%2520Diary.jpg[]Pookiebear[/url]
    Eyes
    1DBitch
    Rider
    Lacrosse 12.
    MrsTommo


    Laatst gemaakt :

    Voor DecemberRain:





    Hopelijk kan ik jullie allen goed helpen :]




    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:00 ]


    Credendo Vides

    ik heb nog ergens een on afgemaakte story over Mesut Özil ik weet het stom he
    * Titel : Fay+Mesut=love
    * Korte Samenvatting: Fay woont in Duitsland en ontmoed haar grote idol maar ze moet kiezen haar gewone leven of bij Mesut voedballen
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:deze
    * Sfeer die het weer moet geven : verliefd
    * Eventuele Exta's: De naam Fay moet er vaak op staan

    * Titel: Aranea, a spiders web.
    * Korte Samenvatting: /
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: dit meisje, en een spinnenweb met eventueel een spin erop.
    * Sfeer die het weer moet geven: Avontuurlijk maar niet met teveel kleuren.
    * Eventuele Exta's: De spin moet wel echt zijn, dus niet één of andere nep spin op het spinnenweb plakken.

    * Titel : Love Comes over the lie|| Remus Lupin
    * Korte Samenvatting: Larissa en Remus zijn al vanaf het eerste jaar vriendin maar ze worden meer als vriendin, ze beginnen elkaar leuk te vinden. maar wat als er iets erg`s gebeurd?
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:Af 1
    Backgrond
    Af 2
    * Sfeer die het weer moet geven : een beetje van, alles
    * Eventuele Exta's:-

    [ bericht aangepast op 10 juli 2012 - 16:47 ]


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Titel: Kattenogen
    Beschrijving van de story etc. Isis is een meisje dat helemaal geobsedeerd is door katten. Het zijn haar lievelingsdieren en ze beïnvloeden haar hele leven. Zelf heeft ze er ook drie. Bob, Maya en Sue. Ze is helemaal gek op hen en is eigenlijk benieuwd naar waar de katten over praten tegen elkaar, of ze überhaupt wel kunnen praten. Op een dag komt deze droom daadwerkelijk uit. Ze moet het echter geheim houden, ondanks haar grote enthousiasme. Maar zijn katten wel van die vredelievende dieren?
    Username Rebirthing
    Afbeeldingen:


    Een beschrijving van de sfeer Mysterieus, vooral de kat moet mysterieus uitkomen.


    26 - 02 - '16

    * Titel: Fire and Ice
    * Korte Samenvatting: Het gaat over de zus van Draco Malfoy, Deliza Malfoy.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: 1
    2
    Eentje van Slytherins logo en een spiegel met iets magisch erin
    en deze, maar deze hoeft niet perse 3 (zou je allen de staf willen gebruiken en een een halve slag draaien)
    * Sfeer die het weer moet geven: Magisch, Mysterieus
    * Eventuele Extra's: / Het liefst Fire in het rood en Ice in het ijsblauw. (En And in het Groen, maar dat hoeft niet perse.)


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Hallo!
    Ik zoek een plaatje om mijn profiel op te fleuren.
    Dit is niet echt een cover, maar het is ook een bewerkt plaatje. (:

    * Titel : -
    * Korte Samenvatting: -
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Een pen ( veer ), papier en mist
    * Sfeer die het weer moet geven : Mysterieus
    * Eventuele Exta's: -
    Bedankt!

    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 18:32 ]


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    * Titel : • They Call It Sisterlove • Twilight Saga •
    * Korte Samenvatting: Another Twilight story. Het gaat over vier zussen die voor het werk van hun vader naar Forks verhuizen en daar nogal vaak in de problemen komen. Ook ontmoeten ze de weerwolven en de vampieren, ofcourse.
    Momenteel ben ik het verhaal aan het herschrijven, dus ik kan niet echt een samenvatting geven, omdat ik het nu echt wel perfectioneren..
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt:





    * Sfeer die het weer moet geven : licht, mysterieus
    * Eventuele Exta's: Eigen inbreng in heeeeel erg welkom, aangezien ik erg aan het twijfelen ben over de geschikte achtergrond etc.
    Ik vind jou laatste voorbeeld cover (*klik 8, haha) erg mooi! Weet niet of je hiermee ook zoiets kunt?
    Verder heb ik nog wat plaatjes, waar je misschien iets mee kunt:


    [ bericht aangepast op 13 juli 2012 - 20:23 ]


    “Behind the mask of ice that people wear, there beats a heart of fire.” - Paulo Coelho

    Titel: You may say i'm a dreamer
    Korte samenvatting: La-isha Natasha Aphrodite Raey wint in de catagorie Estafette goud bij de Olympische Jeugdspelen voor de derde keer. Ze woont in Olympia, in een hele grote, mooie villa. Ze woont helemaal alleen in haar villa en is erg rijk. Maar ze ontmoet May, die op wereldreis is. May ontdekt wat speciaals aan La-isha, La-isha is gestoord. Als May weg uit Griekenland gaat, is La-isha erg eenzaam. Maar Eldorro heeft ze nog, haar muis. Zo maakt ze veel dingen mee en zie je de wereld uit het oogpunt van een gestoord meisje.
    Plaatjes die je er perse in wilt:




    Sfeer die het weer moet geven: Zonnig, blij
    Eventuele extra's: -


    Kun je me de link van de cover pb'en? Ik zit namelijk op mijn iPod de komende weken.


    "We will teach you how to make boys next door, out of assholes."

    * Titel : Be strong
    * Korte Samenvatting: White is een meisje van zeventien jaar en heeft een tweeling zus Black, nadat ze zelf van school is veranderd word ze gepest alleen dan komt het moment daar dat haar zus overlijd door een brand, een nog al tragisch ongeluk waar ze zich maar moeilijk over heen kan zetten waardoor ze al verder in de put zakt en uiteindelijk weg loopt.
    * Eventueel plaatjes die je er perse in wilt: Wat je het makkelijkste vind en het beste vind passen mag jezelf uitzoeken, maar dit zijn wat voor beeldjes ofzo. Hou er wel rekening van dat White meer het meisje is met blonde haren en lichte ogen als je er mensen op wil zetten en Black een meisje is met donkere ogen en zwarte haren.
    Eventuweel kun je dit voor Black gebruiken -ik wil alle beide meisjes als je ze er op zet er niet vaker op dan 1x-
    http://data.whicdn.com/images/30156860/dark3_large.jpg
    http://data.whicdn.com/images/26690524/tumblr_m24h3yEWh21r20tb5o1_400_large.jpg

    Om de brand duidelijk te maken zoiets, maar je mag zelf weten.
    http://data.whicdn.com/images/32520473/54c50f19910884e7660b86d91f4878a403ce6120_m_large.png

    * Sfeer die het weer moet geven : Verdriet en pijn
    * Eventuele Exta's: Dat je er onder zet onder de titel : twins


    I'm a fighter, let me go.

    :Y) misschien kan ik je wel gebruiken voor een aantal plaatjes voor mijn nieuwe story


    Liever jou hebben en alles verliezen. Dan alles hebben en jou verliezen !!!

    Titel: Black Rose
    Korte Samenvatting: Het gaat over een meisje die erg saai is als haar ouders en zij gaan verhuizen naar Las Vegas moet ze ook naar een nieuwe school en op die school voelt ze zich niet thuis. Iedereen daar is alles behalve saai. Daarom wilt ze veranderen en ze wordt een nogal wild meisje...
    Eventueel plaatjes die ik er per se in wil: Ik heb er geen plaatjes van maar ik wil je wel even commanderen xD.
    Ik wil er graag een meisje op die er saai uitziet met bruin vast haar en een bril en een meisje die er wild uitziet met los cool bruin haar en geen bril maar wel coole kleren. You got it? ;)
    Sfeer: donker

    Ik hoop dat je mijn veeleisende taak aan kan :P

    * Titel : Clair de la lune

    * Korte Samenvatting: Nuray woont sinds de plotselinge dood van haar ouders in een huis speciaal voor kinderen die hetzelfde meegemaakt hebben. Wanneer kinderen daar zestien worden verlaten ze het huis, in ieder geval, dat vertellen de leraren.
    Nuray vindt het vreemd dat er verder niks verteld wordt en nu zij en haar vrienden bijna zestien worden, begint ze zich zorgen te maken. Als ze op onderzoek uitgaat ontdekt ze dat de kinderen niet zonder rede in dit huis zitten en dat de dodelijke ongelukken van ouders ook geen ongelukken zijn.
    Nuray ontdekt dat sprookjes ook echt waar kunnen zijn en dat de leraren niets minder zijn dan wezens die krachten van speciale kinderen willen stelen, krachten die de kinderen op hun zestiende ontvangen. En Nuray wilt proberen alle kinderen uit de handen van de wezens te redden.

    * Sfeer die het weer moet geven : Sprookjesachtig

    * Eventuele Exta's: Er zijn geen plaatjes die ik er persé in wil, maar ik wil er wel graag een maan in. Maakt niet uit of ie groot of klein is, als hij er maar in zit.

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 14:04 ]


    Happy Birthday my Potter!

    ik zou graag een cover willen voor mijn verhaal the good girl.
    het is in manga style dus het liefst ook een manga cover, de afbeeldingen heb ik hier die ik zou willen:

    ik heb hier de foto



    extra's: het liefst een romantische sfeer en gewoon iets leuks, het maakt niet veel uit maar wel met die foto.




    Bedankt voor de moeite, xxx-jes littlefairy1.

    [ bericht aangepast op 19 sep 2012 - 19:09 ]


    -

    De plaatjes: achtergrond of deze als achtergrond
    deze of deze van Harry
    En deze als meisje: meisje

    Kan je dan bij Harry waar ik er twee heb en bij achtergrond waar ik er 2 heb, kijken welke het mooiste is, als je dat zou willen doen.
    - De titel:I can't love you - Harry Edward Styles
    - Evt. nog wat andere tekst:Nope
    - Evt. de sfeer:Verliefd zijn, maar niet willen. Dus een beetje alsof ze moet kiezen en het geloven in dromen. Ik weet niet echt wat voor een sfeer dat is.
    - Evt. een korte beschrijving van je story:In twee strijd met liefde en het nastreven van dromen.
    - Evt. nog iets anders: De letters sierlijk :)

    Hoop dat het lukt! x


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Titel: Hall of Fame
    Afbeeldingen: 1
    2
    3
    achtergrond
    Eventueel korte samenvatting:
    Hall of Fame is een school voor artiesten die geen huis hebben of familie hebben waarbij ze kunnen wonen. Liv Jillian Vuori is een van de studentes op Hall of Fame. Ze heeft een talent voor pianospelen, acteren en dansen. Hall of Fame is niet geheel normaal. Het heeft een mysterie. Liv ontmoet nieuwe vrienden, maakt vijanden en probeert het raadsel op te lossen. Ondanks al dat is er ook nog de eindmusical. Wat wil Liv doen? Wil ze de muziek bedenken, meedansen of de hoofdrol spelen? Lees het in Hall of Fame!
    Username erbij?: Nee
    Eventuele voorkeur voor lettertype: Iets wat erbij past ^^
    Extra: Zou je misschien het meisje en de jongen aan allebei de kanten kunnen plaatsen? Aan de ene kant het meisje, aan de andere kant de jongen.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen