• Omdat ook het tweede topic was volgeraakt - en ik dit spel zo leuk vond - is hier een derde topic!! =D Voor de mensen die het spel niet kennen, zal ik eerst wel even een voorbeeld geven van hoe het werkt.
    Voorbeeld:

    User 1:
    De 10e gif in je map is je reactie wanneer je over een bananenschil uitglijdt.
    User 2:


    De 3e gif in je map is je reactie wanneer iemand een slushie in je gezicht gooit.

    En dan zal ik nu gewoon verder gaan, waar we gebleven waren.


    De 9e gif in je map is je reactie wanneer je keihard niest tijdens de dodenherdenking (2-minuten-stilte).


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."


    Ghehe...

    De 17e GIF in je map is je reactie als je pen leeg is.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran



    de 8e GIF in je map is de manier waarop je doodgaat


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.


    Well this is... rather disturbing.

    De 54e GIF in je map is je reactie als je zomaar ontslagen wordt.


    Oké... blijkbaar iets in de trant van "Freedom !"

    De 67e gif in je map is je reactie op wanneer er een kat vanuit een boom boven op je schouder springt.


    Credendo Vides



    O.o LOOOOLL

    de 41e gif in je map is jij in de ochtend


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.


    Oké, als dit uitbeeld hoe ik me uitrek 's ochtends zou het misschien nog wel kunnen kloppen...

    De 66e gif in je map ben jij wanneer je ziet dat de klasgenoot naast je van je aan het afkijken bent door bij haar luistertoets een foto erbij te hebben van jouw antwoordenblad dat je vorige week terug had gekregen met een 10 erop.


    Credendo Vides




    nice!
    de 75e gif in je map is je reactie als je net ben gedumpt


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.


    De 23e gif in je map is je reactie op het ziek zijn in een vakantie.


    Learn who you are before someone tells you who you should be.



    Hhmm.. waarschijnlijk betekend dat ik dat er dan gewoon maar het beste van ga maken..

    De 47e gif in je map is je reactie wanneer je opeens een trailer te zien krijgt van een film die gaat over dat de aarde aangevallen word door ufo's van de maan, maar dat het uiteindelijk NAZI's blijken te zijn die daar schijnbaar zijn gaan wonen...


    Credendo Vides



    De 8e gif in je map is je reactie wanneer je een aap door de winkelstraat ziet lopen.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.


    De 20ste gif in je map is je reactie als je over een banaan uitglijdt.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.



    De 12e gif illustreert hoe jij 's morgens vroeg je bed uitkomt.


    Caution first, always.



    De 34e gif is je reactie op een klein kind die van een fiets valt.


    Learn who you are before someone tells you who you should be.



    de 24e gif in je map is jou reactie als je merkt dat je kat de klok een uur vooruit heeft gezet om eerder eten te krijgen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel



    De 15e gif is je reactie op een huwelijksaanzoek


    Caution first, always.