• Omdat ook het tweede topic was volgeraakt - en ik dit spel zo leuk vond - is hier een derde topic!! =D Voor de mensen die het spel niet kennen, zal ik eerst wel even een voorbeeld geven van hoe het werkt.
    Voorbeeld:

    User 1:
    De 10e gif in je map is je reactie wanneer je over een bananenschil uitglijdt.
    User 2:


    De 3e gif in je map is je reactie wanneer iemand een slushie in je gezicht gooit.

    En dan zal ik nu gewoon verder gaan, waar we gebleven waren.


    De 9e gif in je map is je reactie wanneer je keihard niest tijdens de dodenherdenking (2-minuten-stilte).


    "All I know is we said hello. Your eyes looked like coming home."


    Holy shit. Dafuq.

    De 4e GIF in je map is een eenhoorn.



    De 25ste gif in je map is je reactie wanneer je vrienden een stomme grap met je uithalen.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.



    de 60e gif in je map is je reactie op wanneer je er achter komt dat je veel te veel geld uit hebt gegeven in zeer korte tijd.


    Credendo Vides


    ...Sure. Whatever.

    De 34e GIF in je map is de reactie op een donut.



    De derde gif uit je map is je reactie als je voor de vierde keer in de week patat moet eten.


    26 - 02 - '16



    De elfde gif uit je map is je reactie wanneer je 's avonds merkt dat je lamp een hele dag heeft aangestaan.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.



    HahaxD

    de 13de gif ben jij als je vriendje het net heeft uitgemaakt


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.

    Tinypic doet het niet, maar ik kan hem opzoeken ;P

    Klik!
    Hahaha lol xD

    De 1e Gif in je map ben jij als je tandarts ineens een tand trekt.


    Tijd voor koffie.



    haha :p

    De 4e Gif in je map is je reactie als je tot president wordt verkozen ;p


    PERFECT.

    De 56e GIF in je map is je reactie op een koe die je de hele dat achtervolgt.



    hahaxD

    de 19de gif is je reactie als je je telefoon kapot laat vallen


    Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win.


    De 4de gf in je map is je reactie als je op straat plots geïnterviewd wordt.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Maar een vraag; moet het in de foto map íer zijn of in je eigen map zijn? En waar moet ik dat dan uploaden, want via Tinypic werkt het niet.
    (sorry dat ik stoor)


    ~A smol bean who loves drawing doges and cates

    In een ma op je computer, en meestal werkt de eerste keer uploaden op tinypic bij mij ook niet maar de 2de keer meestal wel ^^


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.



    De twaalfde gif in je map is je reactie wanneer je de verjaardag van je moeder vergeten bent.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.