• Hai! :'3
    Ik zat eraan te denken om vakantiewerk te gaan doen in de Tom & Co, maar ik weet niet zo goed hoe ik dat moet gaan vragen. Dus mijn bedoeling is om eerst naar de winkel te bellen (het is een halfuur met de bus, dus als ze geen vakantiewerk meer vrij hebben dat ik niet voor niets erheen ga), en als ze nog werk vrij hebben even langs te gaan om te solliciteren. (:

    Hoe zouden jullie zoiets aanpakken? :/


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Ik ben ook aan het solliciteren en ik kijk eerst op de website of ze via daar vacatures aanbieden, anders mail of bel ik ze.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik ben ook aan het solliciteren en ik kijk eerst op de website of ze via daar vacatures aanbieden, anders mail of bel ik ze.


    Dat heb ik al geprobeerd, en als ik op zo'n vacature wil klikken kom ik opeens op de site van de Delhaize uit :/


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Mailen of bellen? Ik ga zelf altijd liever echt naar de winkel, zodat ze een goede indruk van me kunnen krijgen (en niet echt goed ben met bellen), maar ik snap dat je er niet zoveel zin in hebt om misschien voor niets een half uur met de bus te gaan.


    As travars

    Ik heb gister online gesollicteerd bij de supermarkt
    Kan dat ook niet bij jou?


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Savant schreef:
    Ik heb gister online gesollicteerd bij de supermarkt
    Kan dat ook niet bij jou?


    Ja er staan wel vacatures, maar als ik erop klik kom ik op de site van de delhaize uit. --'


    Happiness can be found, even in the darkest of times.