• "Two households, both alike in dignity,
    In fair Verona, where we lay our scene,
    From ancient grudge break to new mutiny
    Where civil blood makes civil hands unclean.
    From forth the fatal loins of these two foes
    A pair of star-cross'd lovers take their life;
    Whose misadventured piteous overthrows
    Do with their death bury their parents' strife.
    The fearful passage of their dead-mark'd love,
    And the continuance of their parents' rage,
    Which, but their children's end, nought could remove,
    Is now the two hours' traffic of our stage;
    The which if you with patient ears attend.
    What here shall miss, our toil shall strive to mend.

    - William Shakespeare.



    En dan nu, deze versie van "Romeo & Juliet".
    1 Bende, 1 troep rijke, "nette" tieners. Twee totaal verschillende werelden.
    1 meisje, 1 jongen. Komen elkaar tegen in de disco, weten van niets, leren elkaar kennen.
    Ze beginnen goeie vrienden te worden als de jongen erachter komt met wat voor mensen ze omgaat, en waar ze woont. Hetzelfde gebeurt andersom.
    Natuurlijk heeft de "leider" van de bende er helemaal geen zin in, dat één van zijn leden met zo een kak gozertje omgaat: stel nou dat ze besluit weg te gaan, of dat de anderen ook opeens met hun om gaan?
    Blijft deze vriendschap leven? Wordt het meer dan vriendschap?

    Oké, lame intro, maar waar ik vroeger RPG'de was het wel leuk :')

    Oh, btw, het speelt zich niet af in Verona hoor, maar ik vond het wel leuk om even Shakespeare te citeren :')

    Regels:
    - Alsjeblieeeft, probeer minstens 3 regels te schrijven. Dat is echt niet zo heel veel. Ik had je ook kunnen vragen om 7, maar dat doe ik niet.
    - 2 personages max.
    - Offtopic tussen haakjes
    - Minstens om de dag posten, meld het even als je langer niet kan
    - 16+ mag, maar hou het netjes.
    - Little Miss Perfect bestaat niet.
    - Liever geen 1D.
    - Reserveren mag,, 24 uur.
    - Zet er even bij of het zo'n rijk persoon is, of iemand uit een bende
    - Als je hebt gereageerd, 2 posts ertussen laten.

    yay, personages:
    Jongens:
    - Alex James Adams <- Rijke jongen. <- xLastKiss.
    -Alec Marcus Gilchrist <- Rijke jongen. <- Supahbaby.
    -Jack Noah Johnson <- Bende jongen. <- Jackx Daniels.
    -Tyler Jay montez <- Bende jongen. <- Malino.
    -Beau Sykes <- Bende jongen. <- Nessje.
    - "Knife John" <- Bende jongen. Leider v/d band. <- Exasparated.


    Meisjes
    - Jade Alisha Daniels <- Bendemeisje. <- xLastkiss.
    - Charlie Swinton <- Bendemeisje. <- Lenah.
    -Chelsea Jessica Green<- Rijk meisje. <- Opera.
    -Maya Rose Damero <- Bendemeisje. <- Werewolves.
    -Destiny Rose Montoya <- Rijk meisje <- Malino.
    -Ruby Brooke Harris <- Rijk meisje. <- Adores.
    -Aymée Dominique Lanes <- Bende meisje. <- Arriver.


    Enjoy.

    Originele rpgmaakster is xLastKiss.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Maain topics :3
    Thank yew


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Mijn topics]


    That is a perfect copy of reality.

    [Mijn Topics]

    Jack Noah Johnson

    “En je stoort ons niet. We zijn bezig.” Zei John tegen me voor hij naar boven liep.
    Ik moest er aardig om lachen. Die jongen kwam tenminste nu aan zijn trekken. Ik zou daar ook nog is zien aan te komen. Ik kon even goed even langs gaan bij een prostituee, maar ik nog geen zin om een soa op te lopen. Ik kon ook iemand aanranden, maar dat was niks voor mij. Niet dat ik het ooit heb gedaan. Die gedachten alleen al vond ik vuil omdat ik niet zou willen dat mijn zusje dat zou overkomen. Ik liep zonder iets te zeggen naar buiten achter Aymée aan. Anders zou ik het niet kunnen laten en de tortelduifjes nog gaan irriteren. Daar ging niet heel blij mee zijn en daarbij had ik eerder zin om die auto te stelen.
    Ik maakte een goedkeurend geluidje terwijl ik zag hoe Aymée het geld stal. Ik doofde mijn sigaret uit en hield haar een tijdje in de gaten. Toen ik het beu was en me begon te vervelen liep ik op haar af.
    'Zin om iets beter te stelen dan geld?' vraag ik dan terwijl ik naar een van de dure auto's knik.
    Ik ging het hoe dan ook doen. Al stemt ze niet in, deed ik toch. Ik had gewoon iemand nodig die me hielp met de nummerplaat te verbranden of weg te gooien en alles in de gaten hield terwijl ik de auto stal. Vandaag had ik geen zin om op het politiebureau te zitten en dan mijn moeder of John te bellen. Geen één van de twee zou blij zijn als ik dat deed nu.


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    “Knife John”
    Jade legde haar spullen weg en draaide zich om. 'There you are..' Fluisterde terug met een speelse glimlach en diezelfde ondeugende blik in haar ogen, die ze eerder ook had.
    Ik glimlachte. Volgens mij vond ze het gewoon erg leuk om mij uit te dagen of ze was verlegen? Ik denk de eerste.
    Mijn handen lagen nog steeds om haar middel en ik drukte haar tegen me aan, waarna ik langzaam met mijn hoofd naar haar nek ging en hier een paar kusjes op gaf. Toen fluisterde ik zachtjes in haar oor.
    “Daag je mij nou uit?”
    Dezelfde perverse glimlach zat op mijn gezicht. Ergens vond ik dit wel leuk.
    “Want ik ga erop in.” Mompelde ik, waarna ik mijn gezicht verstopte in haar haar, terwijl ik weer zacht kusjes gaf en mijn handen zich nog steeds om haar lichaam bevonden.

    [Dat maakt niks uit. Ik wist zelf ook niks, maar de inspi' komt vanzelf wel, ghehehe.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aymée Dominique Lanes
    Ik schrik als ik oppeens een stem achter me hoor dis ik heel goed herken. Ik draai me en zie nog net dat Jack naar de dure auto's knikt. Ik kijk Jack aan met een blik van ben je gek ofzo.
    'Nee, ik ga geen auto's stelen, dan wordt je zeker opgepakt, daar heb ik op dit moment echt geen zin in' zeg ik tegen hem 'en waarom ben je me gevolgd?' vraag ik dan en ik loop verder.
    Ik wil best wel wat beters stelen dan alleen maar geld, maar zo'n dure auto gaat me echt te ver. Nee, dit moest hij maar in zijn eentje afhandelen.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 1:07 ]


    That is a perfect copy of reality.

    Jade Alisha Daniels
    Langzaam gaf hij me en paar kusjes in mijn nek, en de glimlach op mijn gezicht werd groter."Daag je mij nou uit?" Fluisterde hij, met en perverse glimlach op zijn gezicht, "want ik ga erop in." Ik grijnsde en beet op mijn lip,"misschien wel.." Fluisterde ik, terwijl hij zijn gezicht in mn haar verborg en kusjes bleef geven, zijn handen nog steeds op mijn middel, onze lichamen dicht tegen elkaar. Ergens wist ik ook wel dat ik geen spelletjes moest spelen met hem, maar hij had er zelf om gevraagd, en zo was ik nou eenmaal.


    And right from that moment, you took my breath away.

    Jack Noah Johnson
    'Moet jij weten.' zei ik droogjes en haal mijn schouders op.
    Charlie zou waarschijnlijk wel akkoord zijn gegaan. Misschien alleen als ik ze de banden had mogen leeg prikken of krassen makken ofzo op de auto. Ik wou er alleen geld voor verdienen. Dat ging waarschijnlijk nog lukken ook. Ik was daarbij toch een kei in stelen en als ik de auto aan de praat kreeg zou het waarschijnlijk ook makkelijk lukken om de politie te ontwijken. Ik liep naar een stuk van de straat waar niemand kwam en ook een paar mooie auto's stonden. Daar stond de zwarte BMW van eerder die ik wou. Ik liep er vol vertrouwen naartoe en keek rond. Er was niemand te zien. Ik sloeg met mijn elleboog het venster rustig in. De stomkoppen hebben er geen alarm opgezet. Ik stak mijn hand door het nu kapotte venster en deed de deur langs binnen open en ging erin zitten. Ik pakte mijn mes en prul het ding onder het stuur los waar de draadjes zitten en begin de juiste draadjes te zoeken. Ik keek even op om te zien of er iemand afkwam, wat niet het geval was. Wat had ik toch een geluk vandaag opeens. Toen ik eindelijk de auto gestart kreeg reed ik weg en stak mijn tong naar Aymée uit toen ik haar toevallig nog is tegen kom. Waarschijnlijk had ze het niet eens gezien. Ik moest doordoen voor de eigenaar door zou hebben dat zijn auto gestolen was. Ik drukte het gaspedaal in een reed naar een plek langs een meer waar ik alles in kon dumpen of langs de kant kon verbranden. Ik pakte mijn gsm en stuurde met mijn knieen terwijl ik naar John smst:
    Toevallig nog nummerplaten liggen voor een auto? Ik heb een gestolen, we kunnen er veel geld aan verdienen als we hem nog in een andere kleur spuiten.

    Hij kon antwoordde wanneer hij wou. Ik zou hem toch in een garage zetten die vroeger van mijn vader was en nu van mij. Toen ik bij de plek was begon ik in het handschoenkastje alles eruit te halen wat ik niet nodig had en niet bij de auto hoorde. Ik had geluk dat er papieren van de auto lagen. Die konden we nog makkelijk vervalsen als het moest. Ik stapte uit met een dure zonnebril, een rijbewijs en nog wat onnodige spullen. Ik trok de nummerplaten ervan af en begon te zoeken in de koffer en de achterbank.

    [Jep, ik had geen idee hoe ik anders moest schrijven. n,n Dus als het onlogisch is sorry.]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 1:35 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    “Knife John.”
    Langzaam, maar zeker, bewoog ik mijn hand richting haar shirtje tot deze eronder verdween en haar onderbuik begon te strelen.
    Ze grijnsde waarna ze op haar lip beet. 'Misschien wel..' Fluisterde ze nogmaals, terwijl ik nog steeds kusjes gaf in haar nek.
    Ik grinnikte zachtjes om haar antwoord en schudde eventjes mijn hoofd. “Je vind het wel leuk hé.” Zei ik haar met een speelse, ondeugende blik in mijn ogen.
    Mijn handen deden het shirtje van Jade omhoog om 't uit te trekken.
    Als iemand ons nu zou storen zou ik echt chagrijnig worden. Dan was mijn lust verdwenen en zou ik waarschijnlijk ook een paar dagen boos op diegene zijn. Gewoon, omdat hij of zij mijn zin heeft verpest in seks, dat ik bijna zou krijgen.
    Of ze moest er zelf mee stoppen en echt verlegen zijn, maar dat is onwaarschijnlijk.. toch? Ik weet niet hoe ik daar eigenlijk op zou gaan reageren als ze dat zou doen en er zomaar mee stoppen.
    Ik duwde haar tegen de muur van de badkamer aan en begon haar weer kusjes te geven in haar nek, waarna mijn handen zich over haar benen streelden.
    “Nu ga je het krijgen ook.” Fluisterde ik met hese stem.
    Opeens ging mijn mobiel af in mijn broekzak. Een bericht toontje. Ik vloekte binnensmonds. Verdomme, wie was dit nu? Ik pakte mijn mobiel en keek van wie de afzender was. Jack. Wat had hij nou? Ik opende het berichtje en las 'm: "Toevallig nog nummerplaten liggen voor een auto? Ik heb een gestolen, we kunnen er veel geld aan verdienen als we hem nog in een andere kleur spuiten."
    Moest hij mij hiervoor storen? Ach, hij zal moeten wachten. Snel stopte ik de mobiel weg in mijn broekzak en ging ik verder met waar ik mee bezig was.

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 1:42 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Aymée Dominique Lanes
    Als Jack langs komt rijden en zijn tong uitsteekt naar me, doe ik net alsof ik niks gezien heb. 'Well done Jack, hier had je echt iemand anders hulp voor nodig' denk ik bij mezelf.
    Ik zucht en loop verder, ik kijk rond of ik nog wat mensen zie, maar niemand is interessant genoeg. Ik zucht weer en ik loop naar een vage plek, waar ik nog nooit ben geweest toe, daar ga ik op een muurtje zitten. Na zo'n 15 minuten gewacht te hebben, komt er eindelijk weer een goed iemand langs.
    Ik spring van het muurtje af en loop achter hem aan. Aan zijn kleding te zien, komt hij uit een rijke familie. Ik loop achter hem aan en achtervolg hem een tijdje.
    Als we ergens bij een steeg zijn trek ik hem het steegje in en duw ik hem tegen een muur aan. Ik druk mijn mes tegen zijn keel aan. 'Don't be scared, i do you nothing' fluister ik in zijn oor. Dan geeft hij me een rake trap, waardoor ik achteruit val.
    De gast rent weg, maar hellaas voor hem, ben ik sneller als hem. Ik val van achter aan en duw hem dan op de grond. Ik sla hem een paar keer vollop in zijn gezicht, dan pak ik mijn mes erbij en zeg ik 'Dat had je niet moeten doen gast' en ik maak een snee in zijn voorhoofd.
    'Geef me je waardevolle spullen en je geld, dan blijf je leven, maar anders' zeg ik en ik zwaai met me mes. 'Nooit zal je iets van mij krijgen' sist de jongen en hij geeft me een harde duw waardoor ik weer naar achter val en hij nu dus alle kans heeft om klappen uit te delen.
    Hij zegt nog 'Ik zou maar wat beter in vechten worden, anders zou je vast niet lang meer leven' en hij loopt weg. Ik sta weer op en pak snel zijn geld uit zijn achterzak. 'Sorry gast, maar ik wist allang waar jij je geld had, alleen was je niet aardig genoeg om het me gelijk te geven' zeg ik en ik loop terug naar het vende huis.


    That is a perfect copy of reality.

    Jade Alisha Daniels
    Zijn hand verdween langzaam onder mijn shirtje, en hij begon mijn onderbuik te strelen. Hij grinnikte en schudde zijn hoofd. "Je vind het wel leuk hé." Zei hij, met een speelse, ondeugende blik in zijn ogen. Ik grijnsde. Ik vond het heel leuk om hem zo uit te lokken, maar het was nou niet zo dat ik heel hem heel graag wilde, en het was eerst dan ook mijn bedoeling om hem een beetje uit te lokken, en hem vervolgens gewoon te laten zitten.. Maar nu twijfelde ik, of dat nou wel zo slim was, of hij dan niet boos zou worden.
    Hij trok mijn shirtje uit, en duwde me tegen de muur van de badkamer, waarna hij kusjes in mijn nek bleef geven, en mijn benen streelde. Nog heel even. schoot er door me heen. Ik wacht nog heel even, en dan laat ik hem zitten. "Nu ga je het krijgen ook." Fluisterde hij met hese stem, en kort daarna ging zijn telefoon af. Hij keek even wat het was, en stopte zijn telefoon toen weer weg, en ging verder waar hij mee bezig was.
    Zenuwen gierden door mijn lijf. Ik had dit zó vaak gedaan, maar nog nooit bij John, en het was moeilijk om te bedenken hoe hij zou reageren. Waar was ik mee bezig? Moest ik dit nou wel doen? Maar het was of dit, of me nog een paar weken vies voelen omdat ik seks had gehad met John, wat ik me niet echt kon voorstellen. Hij was best knap, moest ik toegeven, maar hij was wél 4 jaar ouder, en niet dat ik verlegen was, maar ik wist hoe ik me zou voelen. Mensen vergaten soms hoe jong ik eigenlijk nog was, wat meestal wel goed uit kwam, maar op dit moment niet.
    Ik keek hem grijnzend aan, liet niets merken van mijn gedachten.


    And right from that moment, you took my breath away.

    [Mijn topics :3]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    “Knife John.”
    Ik bleef doorgaan om met haar kusjes te geven, maar ergens had ik het gevoel dat het haar niets deed en zij dit niet wilde. Och, ergens kon mij dit niet schelen, maar ik kreeg ik het rare gevoel dat ze zo zou zeggen dat ze ermee ging stoppen.
    Ik keek op en zag dat ze mij grijnzend aankeek. Dit vertrouwde ik niet.
    Nog een paar kusjes gaf ik haar in haar nek en stopte toen, zuchtte eventjes, en liep naar de andere kant van de badkamer om daar vervolgens tegen de muur aan te leunen. Mijn armen sloeg ik over elkaar heen en onderzoekend en niet-vertrouwend keek ik naar Jade.
    “Oké.” Begon ik.
    “Vertel het me maar. Wat is er verdomme aan de hand?” Een zucht liet ik horen.
    Altijd die meiden weer dat er iets was. Dan kwamen ze met de stomste smoesjes ooit: Ze waren er niet klaar voor, ze waren te jong, ze voelden zich er niet goed bij of de domste smoes – het mocht niet van hun ouders. Hun ouders zijn er toch niet bij? Dan weten ze het toch ook niet.
    Afwachtend keek ik naar Jade om haar antwoord aan te horen. Hopelijk had zij wel iets goeds.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    [Oké, ik ben nu eventjes online, waar kan ik met Charlie naartoe? :3]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    [Ik wou zeggen naar Jack, maar hij heeft een auto gestolen en is nu aan het zoeken naar dingen die van de eigenaar waren langs een meer. ;')]

    [ bericht aangepast op 25 dec 2012 - 21:18 ]


    Listen, Smile, Agree And Then Do Whatever The Fuck You Were Gonna Do Anyway..

    [Da's inderdaad niet zo heel handig, haha. :3 Anders smst Charlie of 'ie terugkomt of andersom? :3]


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.