• dit klinkt mss dom:

    ik wete de naam neit van de echte vader van tom en bill,, en ik wil die graag weten,, sterker nog ikwil alels ovr hun vader wete wat julie weten kunne julie op dese vrage antwoord geve?:

    - leeft i nog?

    - sien se hem nog wel eens??

    - sijn naam??

    - waar hij ong woont,,

    en eventueel nog andere dingen??

    dankje voor als iemand heir op kan antwoorde(bij HK kom ik emt dese vrage neit binne:()

    Xxx Michelle


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    -Ja
    -volgens mij heeel af en toe
    -dat is privé dus zeg ik niet
    -is ook privé

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    - leeft i nog?
    Ja
    - sien se hem nog wel eens??
    Schijnt van niet. n_n
    - sijn naam??
    Jörg Kaulitz. [/Spreek je uit als Jörk]
    - waar hij ong woont,,
    Geen idee en zowel zou ik het niet zeggen dat is privé


    I do not hook up.

    -Ja
    -volgens mij heeel af en toe
    -dat is privé dus zeg ik niet
    -is ook privé

    x.



    en wààrom is dat privé als ik vragen mag? :')



    (...)


    en wààrom is dat privé als ik vragen mag? :')




    stel jij bent beroemd dan zou je het toch ook niet leuk vinden als ze alles van jouw en je familie weten :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    volgens mij had k toen gelezen dat de jongens de achternaam van Simone hadden aangenomen en dat ze niks meer met hun vader te maken willen hebben. Want Simone haar meisjesnaam is Kaulitz en dat is dus niet dacht ik de achternaam van hun paps die nu superveel spijt moet hebben dat hij zijn vrouw en topzoons in de steek heeft gelaten xD


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight

    okee dankee voor de antwoorde,,, ik heb nog 1 vraajhhuu,, wonnt hij dan wel in duitsland??? dat is tog neit soww privé??


    Make your dreams come true. Prove to the world that you can do it.

    ze zien hun vader nog wel d8 ik hoor, ik heb een paar maand geleden iets gezien (een foto d8 ik) waar ze opstonden met een gast die hoogswaarschijnlijk hun pa is..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    http://muziek-en-film.infonu.nl/artiesten/21537-de-ouders-van-bill-en-tom-kaulitz.html

    ^^^^^

    Hier staat zo ongeveer alles (wat bekent is)...

    XSimone (K)


    Follow just your own mellody

    volgens mij was hij toen naar Berlijn verhuist terwijl hun drie in magdenurg bleven.

    Maar wil je hem opzoeken ofzo en dan omleggen xD *sorry ben in een nogal irri bui vandaag xD*


    A dreamer is one who can only find his way by Moonlight