• Hi peeps!
    Appelboompje en ik willen graag een nieuw verhaal beginnen, maar we willen dit keer samen met meer dan twee schrijven. Als je interesse hebt....
    Appelboompjes interesse:
    -Twilight
    -HP
    -DM
    -1D

    Tisiphone's interesse:
    *Twilight
    *HP
    *DM
    *OP

    We zullen begin de week van 11 juni kiezen. Daarna hopen we zo snel mogelijk te starten. Alvast bedankt ^^

    Kandidaten + interesses:

    Aquafresh's interesse:
    -HP (kent ze erg goed)
    -Twilight
    -1D


    Avanged7Fold's interesse:
    -OP
    -HP (met onbekende personages)

    XDesire's interesse:
    -HP


    DragonLove2's interesse:
    -HP
    -OP

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 15:24 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    even voor de duidelijkheid, we moeten nog beslissen waarover we het doen, dus als jullie in een reactie zetten wat jullie leuk vinden, dan kunnen we dat er ook bij zetten


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Het zijn niet echt mijn favo genres om samen een verhaal over te maken, sorry.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Avenged7Fold schreef:
    Het zijn niet echt mijn favo genres om samen een verhaal over te maken, sorry.

    Je mag best erbij zetten wat jij leuk vind, we moeten toch nog kiezen. We gaan uiteindelijk toch voor schrijven met vijf of zes, hoogstens zes dus....


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Avenged7Fold schreef:
    Het zijn niet echt mijn favo genres om samen een verhaal over te maken, sorry.


    live the life you love

    Avenged7Fold schreef:
    Het zijn niet echt mijn favo genres om samen een verhaal over te maken, sorry.

    Maar het topic wordt nu wel omhoog geschopt om te zorgen dat jullie een medeschrijfster of meer vinden c:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik ben een grote fan van harry potter maar door mijn Friends weet ik ook heel veel over 1D, en over twilight weet ik best ook veel, maar niet zo veel als harry potter, I hope you choose me


    Hell is empty..al the devils are here

    aquafresh schreef:
    Ik ben een grote fan van harry potter maar door mijn Friends weet ik ook heel veel over 1D, en over twilight weet ik best ook veel, maar niet zo veel als harry potter, I hope you choose me

    Ik zal het overleggen met Appelboompje. Maar we willen er met vijf schrijven


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tisiphone schreef:
    (...)
    Je mag best erbij zetten wat jij leuk vind, we moeten toch nog kiezen. We gaan uiteindelijk toch voor schrijven met vijf of zes, hoogstens zes dus....


    Oké (:
    Nou, bij uitzondering schrijf ik HP-fanfics samen (Ik doe dat al, maar niet hier). En dat dan eigenlijk vooral over niet bestaande personages in Rowlings wereld.

    Verder eigenlijk alleen Onbekende personen - waaronder 16+, waarmee ik naast seksueelgetinte stukken ook horror bedoel. Ik weet wel dat jullie dat niet zijn, dus daar maak ik geen punt van (:
    Maar wel Onbekende Personen, dus ^^

    Ik hoop dat je hier wat mee kan (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik wil wel meeschrijven met HP, lijkt me leuk (: Als je nog iemand zoekt ben ik beschikbaar!


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    xDesire schreef:
    Ik wil wel meeschrijven met HP, lijkt me leuk (: Als je nog iemand zoekt ben ik beschikbaar!


    Toegevoegd!


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik wil ook wel xD
    Alleen dan wel liefst Hp of Onbekende personen

    Ik heb nu niets online staan trouwens, dus als je wilt weten hoe ik schrijf, stuur ik wel een keertje in Pb ofzo;) Dus ik weet niet of je nog iemand zoekt:)


    It's never gonna happen, Guys.

    Avenged7Fold schreef:
    Het zijn niet echt mijn favo genres om samen een verhaal over te maken, sorry.

    DragonLove2 schreef:
    Ik wil ook wel xD
    Alleen dan wel liefst Hp of Onbekende personen

    Ik heb nu niets online staan trouwens, dus als je wilt weten hoe ik schrijf, stuur ik wel een keertje in Pb ofzo;) Dus ik weet niet of je nog iemand zoekt:)


    Ja, we moeten nog kiezen

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 11:29 ]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Ik heb al een selectie, alleen appelboompje nog!
    Er kunnen natuurlijk nog meer kandidaten zich aanmelden


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    DragonLove2, zou je me een pb willlen sturen met een stukje erin?


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen