• Vanavond kwamen mijn opa & oma eten en we hadden het over zomerbaantjes. Pas volgend jaar mag ik er eentje nemen en daar baalde ik om want ik heb geld nodig. Toen zei ze dat ik morgen wel mag komen poetsen bij haar, voor geld dan. Als ik het goed doe mag ik vaker komen (:
    Dus ik heb mijn zomerbaantje gevonden!

    Wie heeft ook zo'n awesome oma? ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik heb zo'n oma!
    Nouja, ik woon te ver dus mag mijn nichtje dat altijd doen. Dat vind ik wel lief van beide. Mijn nichtje helpt mijn grootouders en daarvoor in de plaats krigt ze wat zakcentjes. :')


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Mijn oma was een hele lieve oma ^.^ en ik kon dan ook dingen voor haar doen, maar ik deed het gratis :Y)

    Ik ga wel morgen werken voor oudjes, ik ga helpen in het verzorgingstehuis (:


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nawh,wat een lieverdje!
    En mijn oma woont verweg. Dus..


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Dat heb ik ook een tijd lang bij mijn opa en oma gedaan. Maar ben er later mee gestopt omdat ik het te druk kreeg.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    de mijne zijn precies zo als de jouwe:]


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Mijn oma is ook een schat, ik maak graag kruiswoordpuzzels met haar. ;3


    You are beautiful, you are love.

    Ik mag trouwens terug komen dus ik neem aan dat het goed was (A)


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Mijn oma noemde me een keer een hoer, dus uhm...


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Mijn oma is heel lief alleen ik heb niet zo'n zin om op en neer te reizen. Daarnaast ben ik niet heel goed in klusjes en blijft mijn oma altijd vragen, wil je wat drinken, wil je wat eten, wil je nog iets?


    Physics is awesome

    Infidelity schreef:
    Mijn oma noemde me een keer een hoer, dus uhm...


    Waarom zei je oma dat? Mijn oma zei tegen mijn vader (haar zoon) dat ik en mijn moeder moordwijven zijn omdat we haar wc geschilderd, nou ja ik heb een beetje de deur geschilderd, mijn moeder heeft het meeste gedaan.


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Waarom zei je oma dat? Mijn oma zei tegen mijn vader (haar zoon) dat ik en mijn moeder moordwijven zijn omdat we haar wc geschilderd, nou ja ik heb een beetje de deur geschilderd, mijn moeder heeft het meeste gedaan.

    Ik zat in mijn korte pyjama broek op de bank en we hebben grote ramen in onze woonkamer. Ze zou op bezoek komen en ze rijd de auto bijna de vooruit in, komt ze binnen en zegt ze: 'Ja ik zag een dik ontbloot bovenbeen, ik dacht ik parkeer de auto er maar even voor, voordat we nog klanten krijgen ook!'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    JA, JA! Mijn oma is echt awesome. Ze is vandaag 69 geworden en gaat nog elke week sporten. Ook draagt ze altijd spijkerbroeken en denkt erover na een iPad te kopen. En toen ik haar ooit een plaatje van Usher liet zien zei dat ze hem wel een lekker stuk vond. Awesome, he? XD

    Infidelity schreef:
    (...)
    Ik zat in mijn korte pyjama broek op de bank en we hebben grote ramen in onze woonkamer. Ze zou op bezoek komen en ze rijd de auto bijna de vooruit in, komt ze binnen en zegt ze: 'Ja ik zag een dik ontbloot bovenbeen, ik dacht ik parkeer de auto er maar even voor, voordat we nog klanten krijgen ook!'


    Nou ja, een beetje rare oma heb jij. :8


    Physics is awesome

    Occhi schreef:
    (...)

    Nou ja, een beetje rare oma heb jij. :8
    Ja ze is wat apart, maar ze kan ook wel aardig zijn hoor (:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Infidelity schreef:
    (...) Ja ze is wat apart, maar ze kan ook wel aardig zijn hoor (:


    Mijn andere oma is ook een beetje raar, ze belt alleen als ze over iets wil klagen. En vorig jaar dacht ze eerst dat ik 16 was geworden maar op het laatste moment herinnerde ze zich dat ik 17 werd. Dus er was een zeven over de zes geplakt.


    Physics is awesome