• Meer dan een jaar geleden kreeg mijn Misa vijf kleine katjes. Daarvan waren er twee verkocht. Vandaag is er één terug gebracht naar ons.
    (Omdat de vriendin van de man die hem kocht hem niet meer wilde.)


    Everyone, meet Fiyero:



    Dit was Fiyero trouwens toen hij een baby was:



    Oh, en dit is mijn hand, nadat Fiyero er mee klaar was:



    Hij moet nog een beetje wennen aan de omgeving.
    Ach, zijn nagels zijn tenminste scherp!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    (...)

    Geen idee. o.o Die man kwam binnen tijdens eht eten en vroeg of we hem terug wilde. Toen we vroegenw aarom zei hij dat zijn vriendin hem niet meer wilde.


    Weird :/ maar liever zo dan dat ze het op een andere manier oplossen. Nu weet je ook dat ie gewoon goed terecht komt enzo.


    As travars

    Ten schreef:
    (...)

    Lol, I don't know. :W Mijn armen staan vol met littekens en wondjes, met Fiyero er bij heb ik 6 katten. Ik ben nooit ziek geworden van een paar halen. ^^


    De Tetanusprik is effectief tot rond je 18e. Word dus wel tijd om een nieuwe te halen, gewoon om zeker te zijn. Je wilt geen tetanus hebben :P


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    De Tetanusprik is effectief tot rond je 18e. Word dus wel tijd om een nieuwe te halen, gewoon om zeker te zijn. Je wilt geen tetanus hebben :P


    But I got one when I was 15, because some douche hit me and my bike with his ugly ass car.
    And I'm lazy and broke, so fuck that. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    (...)

    But I got one when I was 15, because some douche hit me and my bike with his ugly ass car.
    And I'm lazy and broke, so fuck that. :Y)


    Was it the real vaccine or a booster? If it's a vaccine, then no worries. If it was a booster you should think about getting another vaccine, especially with so many cats (and the scratch you a lot, I saw your arms D:)


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Was it the real vaccine or a booster? If it's a vaccine, then no worries. If it was a booster you should think about getting another vaccine, especially with so many cats (and the scratch you a lot, I saw your arms D:)


    Well I'm getting a new doctor in England, so maybe i'll do that. I'm not sure if it was the vaccine or a booster, I don't remember stuff like that and it was 4 years ago...
    thanks for the info. :Y)


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Aaaaaaaaaaaaah hebben hebben hebben! Ik wil een kat!


    Bad decisions make good stories.