• Lottie is twintig jaar oud als ze aan het tweede jaar op de Universiteit in Londen begint. Ze heeft vorig jaar al een groepje meisjes leren kennen en ze zijn met z'n allen bevriend geworden. Ze delen dan ook een huis op het campus, net zoals vele anderen.
          Door de leerlingenraad wordt er een zangwedstrijd georganiseerd. Om er meer leerlingen op af te laten komen, hebben ze er een prijs aan vast hangen die voor iedereen wel interessant zal zijn. Het is namelijk zo, het huis dat wint, krijgt een nog niet genoemd bedrag om hun huis mee op te knappen - gezien er de laatste jaren veel geklaagd werd over de toestand van de huizen. Als je huis er al wel goed uitziet, zoals bij sommige, mag je het geld gebruiken voor een nieuwe koelkast, poultafel of jacuzzi. Zolang het maar gebruikt wordt voor het huis.
          Lottie stemt er meteen mee in dat ze mee moeten doen met de zangwedstrijd, omdat ze echt haar huis wil opknappen, maar van haar vriendinnen is er maar één die eigenlijk meteen mee in stemt. De rest zit het niet zo zitten. Met moeite krijgt Lottie uiteindelijk toch iedereen mee en geven ze zich op, terwijl lang niet iedereen er zo zeker van is.
          Ondertussen gaat het zware schoolleven door, er komen belangrijke toetsen. Ook wordt Lottie gevraagd om als koppelaarster te spelen voor één van haar vriendinnen en krijgt ze slecht nieuws van huis uit.

    Nou dit is mijn fantastische samenvatting, die ik net snel heb gemaakt toen mijn computer vast liep en alles weg was. Het is niet het meest originele verhaal, maar ik vind het wel leuk om te schrijven. (: Nu zoek ik wat rollen en hoop dat jullie die voor mij willen invullen. Ik kies niet de eerste, maar de beste! De universiteit is over het algemeen voor vrij rijke mensen, maar ook daar zit verschil in. Niet iedereen woont in een paleis van een huis en heeft honderd auto's staan. Dus niemand is echt arm, maar zorg dat er een kloof zit tussen sommige mensen. (:

    Rollen.
    Vijf meisjes voor het huis. Verschillende types, verschillend uiterlijk en verschillend qua rijkdom. Eén van hen is Spaans.
    Lottie Heather Elizabeth Hastings, Ariana Isabella Nieva Sanchez, Verena Kristina O'Toole, Adain Elin Thomas, Mallory Juliette Luna Iverson, ?
    Allergrootste bitch van de school.
    Anastacia Petronella Boevé.
    Grootste player van de school.
    Jongen op wie een van de meisjes verliefd is. Voor in het huis van de voetballers.
    Zoon van de directeur van de universiteit. Een player, maar wel met een goed hart. Zal later verliefd worden op een van de meisjes.
    Leerlingen voor andere huizen. Zoals rijke bitches, jongens die alleen maar zuipen en feesten, de echte sporters, nerds. Dit mogen er veel zijn. (:
    Christina Elizabeth Longsdale, Parker Timothy Matthews, Logan Fell, Fredward William Livingstone, Louis Ricardo Rodriguez.

    Informatie.
    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledige naam:
    Leeftijd en geboortedatum: 20/21.
    Nationaliteit: De meeste komen gewoon uit Engeland, maar hiermee bedoel ik vooral uit welke stad?
    Karakter: Niet iedereen is perfect, iedereen heeft minpunten.
    Uiterlijk: Een bekend persoon, beschrijving zou fijn zijn. Emma Stone is bezet.
    Studie/opleiding: Niet iedereen fotografie of mode.
    Familie: Hierbij ook een foto van het huis doen of een omschrijven, en laten weten hoe rijk ze zijn.
    Extra: Hobby's, relatie, toekomstdroom. Dat soort dingen.
    Titel?
    Waarschuwen?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:30 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik vul de grootste player in :'D


    all I want is the taste that your lips allow

    Arid schreef:
    Ik vul de grootste player in :'D


    Oeeeeh thaaanks!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik doe de Zoon van de directeur wel *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Je moet mij waarschuwen, maar ik ben slecht in rollen invullen, dus dat doe ik maar niet :')


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ten schreef:
    Ik doe de Zoon van de directeur wel *O*


    Aaaaawesome. _O_


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Clint schreef:
    Je moet mij waarschuwen, maar ik ben slecht in rollen invullen, dus dat doe ik maar niet :')


    Zal ik doen. Maar je kan het altijd proberen hoor. (nerd)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Oké, ik maak van alles wat, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Informatie over de Universiteit.
    • Op de Universiteit worden heel veel verschillende opleidingen gevolgd, waarvan er vaak veel vakken elkaar overlappen. Bijvoorbeeld dingen als wiskunde, vreemde talen of natuurkunde.
    • Er zijn in totaal twaalf verschillende huizen, waar maximaal zes mensen in mogen wonen. Maar er zijn veel meer leerlingen op school, maar het gaat per uitloting wie er in een huis mag wonen op het campus - andere zullen op kamers moeten in Londen of thuis blijven wonen. Je moet het natuurlijk ook kunnen betalen om een huis te mogen wonen, want dat is duur grapje. De huizen zijn in principe genummerd, maar de leerlingen hebben er zelf namen voor bedacht die een beetje weergeven wat er allemaal gaande is in dat huis.
    • Op de universiteit is een voetbalteam, een eerste, tweede en derde. Dit is bijvoorbeeld voor jongens die topvoetballers zouden willen worden. Er komen regelmatig scouts kijken naar belangrijke wedstrijden tegen andere universiteiten. Er is ook een cheerleaderteam, wat wordt gezien als een soort elite team voor meisjes. Coach Matthews is een strenge vrouw die alleen de beste en meest perfecte meisjes toelaat. Als je er ook eigenlijk niet in thuis hoort, zul je ook makkelijk weg kunnen worden gepest. Er is ook een honkbal team die ook redelijk goed ondersteunt wordt door de universiteit. Voor de rest zijn er nog kleine sportclubs die het eigenlijk zelf maar moeten uitzoeken, want de raad wil hier niet teveel aandacht en geld aan besteden, als het toch maar gewoon voor recreatie is en niet dient voor leerlingen die echt er de top mee willen bereiken.
    • De leerlingenraad wordt ieder jaar opnieuw gekozen. Het is meestal vrij voorspelbaar dat er populaire mensen in komen, omdat de leerlingen mogen stemmen. De raad bestaat uit twaalf mensen, van ieder huis één iemand. Dit is sinds twee jaar geleden ingevoerd, omdat het anders heel chaotisch werd. Er moet iemand van een huis, ookal willen ze dat misschien niet.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Welke opleiding volgt Lottie?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Welke opleiding volgt Lottie?


    Nee wacht, ik heb me bedacht haha. Ze studeert op het moment om leraar te worden op de middelbare school en dan vreemde talen te geven.(:

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:50 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Zijn er nog specifieke dingen die je voor de zoon wilt? ^^

    -Hij komt uit London, lijkt me?-

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 19:50 ]


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    Zijn er nog specifieke dingen die je voor de zoon wilt? ^^

    -Hij komt uit London, lijkt me?-


    Uhu hij komt uit London, ja. (: Maar hij moet vooral gewoon zich vooral voordoen als een player en stoer doen enzo, maar terwijl hij eigenlijk heel lief en zorgzaam is. En hij is stiekem ook heel intelligent, maar laat dat niet zien.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Santos schreef:
    (...)

    Uhu hij komt uit London, ja. (: Maar hij moet vooral gewoon zich vooral voordoen als een player en stoer doen enzo, maar terwijl hij eigenlijk heel lief en zorgzaam is. En hij is stiekem ook heel intelligent, maar laat dat niet zien.


    okay! *O*


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Moet eht trouwens een typisch Engelse naam zijn?
    -Ik stel veel vragen, sorry.-


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Voornaam: Lottie. Dit is ook echt haar voornaam, ookal denken veel mensen dat het Charlotte is. Haar naam wordt vaak afgekort tot Lott.
    Achternaam: Hastings.
    Volledige naam: Lottie Heather Elizabeth Hastings.
    Leeftijd en geboortedatum: Lottie is nu twintig jaar oud en geboren op 15 September 1991.
    Nationaliteit: Lottie komt zoals de meeste gewoon uit Engeland en is geboren in Cambridge. Ze heeft hier tot nu toe altijd gewoond.
    Karakter: Lottie is een opvallende verschijning op het campus. Niet omdat ze persé opvalt, maar omdat ze toch een karakter is dat anders is dan de meeste meisjes en natuurlijk erg opvalt met haar rossige haren, waar ze vaak door na wordt gekeken. Lottie is iemand die vaak erg bot en sarcastisch overkomt. Ze lacht niet zo snel en wordt daarom vaak uitgemaakt voor chagerijnig. Dat komt omdat ze zich snel verveeld en dan geen zin meer heeft om iets te doen.
          Lottie is erg standvast en ze heeft eigenlijk overal wel een mening over. Ze is iemand die het leven vrij negatief in ziet en echt moeite moet doen om het leuke van iets in te zien. Ze is liever lui dan moe, want sportief is ze echt totaal niet. Ze ligt het liefste de hele dag op de bank en is liever nutteloos bezig dan dat ze iets doet waarmee ze bijvoorbeeld iemand zal helpen. Nee, erg behulpzaam is Lottie niet. Ze is zelf een tikkeltje egoïstisch te noemen, omdat ze echt voor geen meter kan delen en best wel gierig is. Dit vooral met geld, ze leent daarom ook nooit iets uit.
          Door dit alles lijkt het alsof Lottie echt totaal niet aardig is en helemaal geen vrienden heeft. Dit is echter niet zo, want Lottie valt eigenlijk vrij snel in de smaak bij mensen. Dit komt waarschijnlijk omdat Lottie echt veel humor bezit. Het is een sarcastische en spottende manier van humor met vaak ook een beetje leedvermaak erin, maar als er iemand zo gek als een deur is, is het Lottie Hastings wel. Ze doet echt alles en schaamt zich helemaal nergens voor. Ze wordt vaak ook wel omschreven als de clown van de groep en heeft hier wel vrede mee.
          Lottie is wel een echte vriendin voor je, ookal is ze niet zo behulpzaam, want je kan wel goed met haar praten en ze zal dan ook echt naar je luisteren. Ze probeert je altijd advies te geven en er voor je te zijn. Voor de rest is ze vrij brutaal, aggressief en vijandelijk opgesteld.
    Uiterlijk:


    Emma Stone.
    Studie/opleiding: Lottie studeert accountancy. Ze wil later bij een bedrijf gaan werken, alleen weet ze nog niet wat voor een. Vroeger was Lottie sowieso heel goed in Economie.
    Familie: Lottie komt uit een rijk en groot gezin, maar bijna niemand weet dit. Ze is eigenlijk de enige thuis die er niet mee rond loopt en houdt het dan ook liever verborgen, omdat ze bang is dat mensen haar alleen leuk vinden voor haar rijke ouders en spullen. Het eerste wat mensen vaak opmerken als ze naar de familie van Lottie kijken, is dat het feit dat allebei haar ouders geen rossige haren hebben. Haar twee oudere broers en jonger broer echter wel en zijzelf dan ook. Dit komt omdat de opa van Lottie, van haar vaderskant, wel rood haar had en het dus een generatie heeft overgeslagen. Ze wonen in een groot huis.
          Lottie's vader is de vijftigjarige Monroe Hastings en de moeder van Lottie is de vijftig jarige Amélia Cullen. Samen hebben ze vijf kinderen, omdat dat een grote wens was van moeder Amélia. Lottie heeft twee oudere broers, David en Jasper van tweeëntwintig. Dan heeft ze nog een jongere broer, Chester van zeventien en een jonger zusje, Catherine van veertien.
    Robert Downey Jr, Meryl Streep, Phelps twins, Caleb Landry Jones & Sarah Hyland.
    Extra: Lottie heeft al heel lang geen relatie en is ook totaal niet bezig met jongens. Ze vindt het alleen maar afzien. Echt hobby's heeft ze niet, behalve haar vage obsessie voor actie films. Ze kijkt die dan ook altijd als iedereen weg is of als ze te eigenwijs is om te wachten totdat iedereen weg is, want niemand vindt het leuk om daar naar te kijken. Ze doet niet aan sport en gymt wel mee op school, maar dat ook niet echt actief.

    Dit is even voor mezelf. :Y)

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 21:32 ]


    Big girls cry when their hearts are breaking