• Staat dit hier goed?
    Een vriendin van mij is Chinees en ze zei net dat ze de laatste tijd van een paar Marokkaanse (no offense)* klasgenoten steeds te horen krijgt hoe Chinezen slecht zijn voor het land en dat ze het land uit moeten. En dat ze nu bijna iedere dag een preek krijgt over hoe slecht Chinezen zijn.
    En steeds met kankerchinees schelden... Zoals "Kankerchinees, ga is bewegen en probeer die bal in de teringgoal te krijgen" als ze per ongeluk de bal mist tijdens gym of "jij eet toch honden?" en "ik zou maar oppassen voor *naam van die vriendin*" als een meisje zegt dat ze een hond als huisdier heeft.

    Dat is toch niet normaal, lijkt me? Want blijkbaar zeggen haar docenten er ook niks van.

    *Hiermee bedoel ik niks tegen Marokkanen, toevallig zijn deze personen Marokkaans.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 22:52 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Cadentium schreef:
    Whut? Dat is echt héél asociaal. En wat een kutdocenten als ze er niks aan doen. Ik zou naar de rector gaan of gaar gewoon eens een stoot geven, kijken wat ze dan over Chinezen vindt. Stelletje huppelkutten.


    Save me from myself.

    Barnabas schreef:
    Ik zou zeggen: "Lik de reet van je Allah en ga lekker mensen stenigen."
    Oooo, als er een bevolkingsgroep is die racistisch en kut doet, dan zijn het wel de Marokkanen. Niet allemaal, maar wel een hele groep.


    Doe ff normaal man. :/ Wat heeft dit met het geloof te maken?
    OT; Ja, ik ben zelf marokkaans, en ja, ik irriteer me ook aan sommige marokkanen. Maar, er zijn ook gewoon velen die 'normaal' zijn. O, en ik vindt het niet normaal dat de docenten er niets aan doen. ._.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 18:37 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Tis weer niet raar dat het Marokkanen zijn. (no offence ik heb nog nooit een goede ervaring gehad met die mensen, dus scheer ik ze nu even allemaal over dezelfde kam)
    Ik vind Chineesjes anders wel heel vriendelijk en niet voor het een of ander, maar als zij terug naar haar land moet, kunnen die Marokkanen evengoed ook vertrekken. Daar hebben ze precies ook nog niet bij stilgestaan. En wat stom dat je docenten er niets aan doen. Ik zou het toch een tegen de directie gaan zeggen, want zoiets is pesten en dat wordt normaal niet getolereerd op een school.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Wtf. Ik heb meer haat aan Marokanen dan Chinezen.


    Pretty is just a pretty word.

    Hai. Ik voel me hier echt geliefd als Marokkaan. :Y)


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    MALIKISMINE schreef:
    Hai. Ik voel me hier echt geliefd als Marokkaan. :Y)

    We zeggen toch ook expres dat niet iedere Marokkaan zo is. Er zijn ook gewoon normale Marokkanen in Nederland die gewoon normaal doen. (En Nederlanders kunnen net zo erg zijn hoor.)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    We zeggen toch ook expres dat niet iedere Marokkaan zo is. Er zijn ook gewoon normale Marokkanen in Nederland die gewoon normaal doen. (En Nederlanders kunnen net zo erg zijn hoor.)

    ^
    En de mensen die het zeiden waren toevallig Marokkanen. Het had iedere nationaliteit kunnen zijn.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    oke, volgens onzie lieve *sarcasme* Geertje Wilders, zijn de marrokanen een groter probleem dat de Chinezen, mischien willen die klas genootjes daar jaloers op, en discrimineren ze je Chinese vriendin.....* oke, vat dit niet verkeerd op!*


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    We zeggen toch ook expres dat niet iedere Marokkaan zo is. Er zijn ook gewoon normale Marokkanen in Nederland die gewoon normaal doen. (En Nederlanders kunnen net zo erg zijn hoor.)


    Ja, dat weet ik, maar ik neem het -eerlijk gezegd- wel persoonlijk op, ookal het misschien niet zo is. (:


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Hmm. Dat zou ik eerlijk gezegd niet zijn. Iedereen heeft wel wat te zeuren op iemands nationaliteit.
    De Friezen zijn te stug, de Hollanders zijn te gierig, de Marokkanen zijn te agressief en Turken komen allemaal uit een tulpenbol. Je houdt de stereotypes toch.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    *leest reacties hierboven* Aah, de vreselijke geur van voorbeoordeeldheid en stereotypes. Q-ers, we zijn allemaal mensen! Hoe we er ook uitzien of waar we ook vandaan komen!

    Maar, in ieder geval. Ik vind het echt idioot om dat zo te zeggen tegen je klasgenoot. Ook erg gezellig daar! Ga een keer met wat vrienden heel kalm zeggen wat je er van vind (niet boos worden, serieus blijven!), of ga idd naar je mentor of rector. Als dat al een tijdje zo doorgaat moet er toch wat aan gedaan worden, anders voelt die vriendin zich ook niet thuis in de klas.

    GingerAngel schreef:
    Ga een keer met wat vrienden heel kalm zeggen wat je er van vind (niet boos worden, serieus blijven!), of ga idd naar je mentor of rector.


    Ik zit niet bij haar op school, ze woont in Utrecht en ik in Groningen lol sdfklj wish I could tbh

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 20:25 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Vandersteen schreef:
    Whut? Wat is er mis met die mensen?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    MALIKISMINE schreef:
    (...)

    Ja, dat weet ik, maar ik neem het -eerlijk gezegd- wel persoonlijk op, ookal het misschien niet zo is. (:

    Dat hoeft toch niet. Het was niet mijn bedoeling om je te beledigen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Zerefu schreef:
    Marokkanen zijn wat dat betreft ook gigantische racisten hoor. Zeg niet dat ze 't allemaal zijn, maar ze hebben er wel een flink aandeel in.
    En maar zeiken hoe erg wij kaaskoppen wel niet zijn, zelf lusten ze d'r ook pap van. Als een Marokkaans meisje met een Nederlander gaat, wordt ze al gauw een slut genoemd. En vervolgens maar zeiken hoe racistisch wij Nederlanders zijn. Maar ondertussen zijn zij wel degenen die 'Ey, zoek ie ruzie?' zeggen als je ze een keer aankijkt.
    Pleur toch een end op, idiote macho kids. Get a job, behave or gtfo.

    En het allerergste zijn de Nederlanders die het pikken, omdat ze bang zijn om die gasten aan te pakken omdat zij vervolgens in een kwaad daglicht worden gesteld. Zoals dus die leraar waarschijnlijk. Aanpakken zulke idioterie, ongeacht de nationaliteit.



    ^ F*king this. Sommige Marokkanen hebben echt geen respect voor Nederland.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 20:33 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."