• Hier kan je je schooldag bespreken. Nou;; ik ben niet geweest. ik voelde me * en m'n ouders dwongen me om thuis te blijven ;p. Ik viel bijna uit de douche. ik was zó duizelig. ik was uit de douche gestapt en even gaan zitten. het hielp niet en ik had het gevoel om flauw te vallen. maar toen ging ik maar op de grond liggen. ;a. ik voel me goed, alleen als ik loop of sta gaat het slecht. heel slecht. zou ik morgen naar school gaan? als het zó gaat?


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    nee je moet dan echt thuis blijven
    als je je zo voelt kun je toch niet naar school gaan


    Evil is what I am. Death is what I bring

    nee je moet dan echt thuis blijven
    als je je zo voelt kun je toch niet naar school gaan
    wel..? mja. er was net iets leuks op school (wauw, iedereen kijkt vol verbazing hiernaar) het is écht zo. ;]


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    wat was er dan zo leuk
    ik kan me echt niks leuks voorstellen xD
    maar wij gaan ook een week weg met school en dan hoop ik ook dat ik niet ziek ben ofzo dus ja... eigenlijk is het je eigen keus of je wel naar school gaat of niet


    Evil is what I am. Death is what I bring

    wat was er dan zo leuk
    ik kan me echt niks leuks voorstellen xD
    maar wij gaan ook een week weg met school en dan hoop ik ook dat ik niet ziek ben ofzo dus ja... eigenlijk is het je eigen keus of je wel naar school gaat of niet
    jaah. maar ik kan dus niet kiezen ;a


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    voel je je nu nog steeds zo?
    anders moet je wachten tot morgenochtend als je je dan beter voelt dan ga je toch gewoon
    en anders moet je echt thuisblijven ;]


    Evil is what I am. Death is what I bring

    ziek zijn valt niet onder school maar onder offtopic ;)

    Ik ben vandaag naar school geweest, voor het eerst sinds vorige week vrijdag. En het was interresant!! xD Niet dus. verder was het dus égt saai op school, Egt Egt Egt heel saai. En morgen ga ik met anoukii volleyballen, hea!! Dan ben je wel weer beter, dat MOET!:Y) Anders weet je wat er gebeurd xD


    You were much more muchier, you've lost your muchness.