• Staat dit hier goed?
    Een vriendin van mij is Chinees en ze zei net dat ze de laatste tijd van een paar Marokkaanse (no offense)* klasgenoten steeds te horen krijgt hoe Chinezen slecht zijn voor het land en dat ze het land uit moeten. En dat ze nu bijna iedere dag een preek krijgt over hoe slecht Chinezen zijn.
    En steeds met kankerchinees schelden... Zoals "Kankerchinees, ga is bewegen en probeer die bal in de teringgoal te krijgen" als ze per ongeluk de bal mist tijdens gym of "jij eet toch honden?" en "ik zou maar oppassen voor *naam van die vriendin*" als een meisje zegt dat ze een hond als huisdier heeft.

    Dat is toch niet normaal, lijkt me? Want blijkbaar zeggen haar docenten er ook niks van.

    *Hiermee bedoel ik niks tegen Marokkanen, toevallig zijn deze personen Marokkaans.

    [ bericht aangepast op 31 mei 2012 - 22:52 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Barnabas schreef:
    Ik zou zeggen: "Lik de reet van je Allah en ga lekker mensen stenigen."
    Oooo, als er een bevolkingsgroep is die racistisch en kut doet, dan zijn het wel de Marokkanen. Niet allemaal, maar wel een hele groep.


    Doe ff normaal joh, zoiets zeg je niet.. Laat geloof er lekker buiten ofzo.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    De pot verwijt de ketel die ie zwart ziet, omdat andere mensen hun discrimineren uiten ze dat blijkbaar op je Chinese vriendin. Ga naar je mentor of teamleider of een vertrouwenspersoon op school, en meld het voor het uit de hand loopt.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat is echt belachelijk.


    The universal language of art.

    Andante schreef:
    (...)

    Ik zit niet bij haar op school, ze woont in Utrecht en ik in Groningen lol sdfklj wish I could tbh


    Ohw... Dan kun je idd minder doen. Maar je kunt haar misschien wel helpen door haar aan te moedigen zelf te gaan...

    Barnabas schreef:
    Ik zou zeggen: "Lik de reet van je Allah en ga lekker mensen stenigen."
    Oooo, als er een bevolkingsgroep is die racistisch en kut doet, dan zijn het wel de Marokkanen. Niet allemaal, maar wel een hele groep.


    Je kan het ook overdrijven.. Zoiets zeg je gewoon niet, oké? Dit heeft niks met geloof te maken.


    The universal language of art.

    BIEBERCREW schreef:
    (...)

    Je kan het ook overdrijven.. Zoiets zeg je gewoon niet, oké? Dit heeft niks met geloof te maken.

    Jezus, wat kunnen jullie ook van één opmerking een heel drama maken zeg. :'D
    Het is een satirisch grapje, allemachtig. Blijkbaar kan mijn zwarte humor niet gewaardeerd worden.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zerefu schreef:
    Marokkanen zijn wat dat betreft ook gigantische racisten hoor. Zeg niet dat ze 't allemaal zijn, maar ze hebben er wel een flink aandeel in.
    En maar zeiken hoe erg wij kaaskoppen wel niet zijn, zelf lusten ze d'r ook pap van. Als een Marokkaans meisje met een Nederlander gaat, wordt ze al gauw een slut genoemd. En vervolgens maar zeiken hoe racistisch wij Nederlanders zijn. Maar ondertussen zijn zij wel degenen die 'Ey, zoek ie ruzie?' zeggen als je ze een keer aankijkt.
    Pleur toch een end op, idiote macho kids. Get a job, behave or gtfo.

    En het allerergste zijn de Nederlanders die het pikken, omdat ze bang zijn om die gasten aan te pakken omdat zij vervolgens in een kwaad daglicht worden gesteld. Zoals dus die leraar waarschijnlijk. Aanpakken zulke idioterie, ongeacht de nationaliteit.


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Even op alle reacties op de post van Annabeth (Barnabas).
    Serieus mensen, wat zijn jullie allemaal zo schijnheilig.
    Het is wel normaal om iemand kanker chinees te noemen maar iets over het geloof zeggen mag niet hoor. Want ohnee, het geloof is heilig. Ik vind dat ze er zelf voor vragen. Want je kan wel iemand beoordelen omdat iemand Chinees is en andere ogen heeft. Maar iets zeggen over iemand geloof is verkeerd.
    Denk eerst na want jullie hebben nooit iets grappigs gezegd over andere geloven. Jullie hebben nooit godverdomme gezegd. Nee natuurlijk niet. --'


    "Ignite, my love. Ignite."

    Hoi dubbel post.

    [ bericht aangepast op 1 juni 2012 - 21:45 ]


    "Ignite, my love. Ignite."

    Buddy schreef:
    Even op alle reacties op de post van Annabeth (Barnabas).
    Serieus mensen, wat zijn jullie allemaal zo schijnheilig.
    Het is wel normaal om iemand kanker chinees te noemen maar iets over het geloof zeggen mag niet hoor. Want ohnee, het geloof is heilig. Ik vind dat ze er zelf voor vragen. Want je kan wel iemand beoordelen omdat iemand Chinees is en andere ogen heeft. Maar iets zeggen over iemand geloof is verkeerd.
    Denk eerst na want jullie hebben nooit iets grappigs gezegd over andere geloven. Jullie hebben nooit godverdomme gezegd. Nee natuurlijk niet. --'

    Dank je wel. Eindelijk iemand die mij wel begrijpt.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ze willen gewoon de aandacht op zichzelf afleiden en zo vermeiden dat ze zelf gepest worden.Het is een gemene manier, maar voor sommigen blijkbaar een effectieve. Echt,ik weet er zelf genoeg van.
    Het is Héél onbeschoft, maar zo maken ze zichzelf "populair": door de baas te spelen.
    Ik haat zo van die mensen ECHT!


    Define "good".

    (Abo vergeten, wat ben ik weer slim bezig XD)


    Define "good".

    Quiescent schreef:
    Jezus, dat slaat echt nergens op.. echt erg.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Barnabas schreef:
    (...)
    Jezus, wat kunnen jullie ook van één opmerking een heel drama maken zeg. :'D
    Het is een satirisch grapje, allemachtig. Blijkbaar kan mijn zwarte humor niet gewaardeerd worden.


    Hey, ik vond 'm WEL grappig D:


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Aperio schreef:
    (...)

    Hey, ik vond 'm WEL grappig D:

    Mijn nederige excuses!


    "Well, well. Look who we've got here!"