• Ik liep net, nadat we van mijn oma kwamen, terug naar huis met mijn moeder, en ineens rent er een jongen langs, en ik weet niet hoe hij dat gedaan heeft, maar hij rukte haar tas van haar arm af of zo en ging ermee vandoor. Dus ik als een gek erachteraan sprinten.
    Uiteindelijk haalde ik hem wel in, maar hij gooide dus mijn mams tas weg en vluchtte. Pff, echt heel eng.

    Hebben jullie ooit zoiets meegemaakt of zo? doubt it.


    The odds are néver in our favor.

    Jeetje, die is wel erg wanhopig als hij dat doet... :W

    Nope, never.


    Deep inside, I've never felt alive

    Gelukkig niet, brrr. Ik zou er niet aan moeten denken!


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Omg ik zou eerst even stil blijven staan van verbazing denk ik o.o


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Wtf, nee gelukkig niet!


    Bad decisions make good stories.

    Wauw, dat je er achter aan ging COOL! Ik zou wezen huilen :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Vandersteen schreef:
    Jeetje, die is wel erg wanhopig als hij dat doet... :W

    Nope, never.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Shit he. Schrik je je ook mooi de pleures.
    & Ja, ik heb het eens meegemaakt in de Filippijnen. Ik kreeg 'm niet te pakken, jammer genoeg. Of nou ja, misschien ook maar beter ook want de politie zei dat er een vrouw naar het ziekenhuis werd gebracht met snijwonden die vermoedelijk door dezelfde man beroofd was en zich had verzet.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ze hebben de afslopen 3 jaar twee keer bij me ingebroken. We zijn gegijzeld geweest, m'n pa is in elkaar geslagen en ik heb een geweer tegen m'n hoofd gehad. Ik denk dat je hiervan toch meer schrikt.. :')


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Sjonge jonge D:
    Ja, ik ben vrijdag bijna 2x van de sokken gereden. 1x door een wielrenner met een maf karretje achter z'n fiets en daarna door een auto met een chagrijnige dame erin |:


    26 - 02 - '16

    Aperio schreef:
    Ze hebben de afslopen 3 jaar twee keer bij me ingebroken. We zijn gegijzeld geweest, m'n pa is in elkaar geslagen en ik heb een geweer tegen m'n hoofd gehad. Ik denk dat je hiervan toch meer schrikt.. :')


    Wauw, ja dat is wel echt heel heftig.


    The odds are néver in our favor.

    Aangezien ik op dat gebied erg agressief ben, zou ik proberen te blijven lopen tot ik hem te pakken krijg.

    Hij zou het pak slaag van zijn leven krijgen, en dat meen ik.


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Leannan schreef:
    Aangezien ik op dat gebied erg agressief ben, zou ik proberen te blijven lopen tot ik hem te pakken krijg.

    Hij zou het pak slaag van zijn leven krijgen, en dat meen ik.



    Jaa, pff, als het niet voor mijn moeder was die zei dat ik terug moest komen en ik geen blessure had, was ik echt veder gerend. Het was ook gewoon heel triest om zoiets te doen.


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)


    Jaa, pff, als het niet voor mijn moeder was die zei dat ik terug moest komen en ik geen blessure had, was ik echt veder gerend. Het was ook gewoon heel triest om zoiets te doen.


    Wel goed dat je alles uiteindelijk toch hebt terug gekregen :)


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Zerefu schreef:
    Shit he. Schrik je je ook mooi de pleures.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Stoer dat je er zo achter an ging! Zou ik niet durven. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt...