• Ik heb dus een story:

    kllikje

    Als kinderen waren ze de beste vrienden. Toen ze met haar familie verhuisde naar Nederland verhuisde gaven ze elkaar een vriendschaps ketting, beloofde elkaar contact te houden en elkaar te bezoeken als ze langskwam in de vakantie terug kwam. Maar toch verwaterde dat contact. Nu zijn ze beiden 20, Wat gebeurd als ze elkaar terug zien?

    Hij zag haar bij het uitgaan en terwijl hij haar observeerde tijdens het danste voelde hij dat ze zijn hart voor zich aan het winnen was. Lukt het hem om haar voor hem te winnen.


    en ik heb een hele tijd niet kunnen schrijven omdat ik geen internet thuis had. En ik beloofde mijn lezers weer verder te gaan schrijven als ik weer internet had, nu heb ik dus het probleem dat ik niet weet wát.

    iemand dus een idee of een tip hoe k verder kan gaan?


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Meestal hebben ze in de bibliotheek ook computers :)

    (doeg)


    FBI U.S.A. story

    dit dorp heeft geen bibliotheek -.-'


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    ooh


    FBI U.S.A. story

    oeh ;D voetballertjes! ik heb op n andere account ook over n voetballer geschreven. Eeehm je kunt bv iets doen van een verwantschap met de trainer? Ik heb het nog niet gelezen ga ik meteen doen :') miss kom ik op wat ideetjes als je ze dan nog nodig hebt;$


    Life is hard, just break it with your head <3

    Niet gemeen bedoeld, maar er staan alleen al best veel fouten in je inleiding. De inleiding is het eerste wat mensen van je story lezen, dus daar zou ik even naar kijken als ik jou was. :Y)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Alsjeblieft (krul)


    Als kinderen waren ze de beste vrienden. Toen zij met haar familie verhuisde naar Nederland gaven ze elkaar een vriendschapsketting, en beloofden ze contact te houden en elkaar te bezoeken als ze in de vakantie terugkwam. Toch verwaterde dat contact. Nu zijn ze beide 20, wat gebeurt er als ze elkaar terugzien?

    Hij zag haar bij het uitgaan en terwijl hij haar observeerde tijdens het dansen voelde hij dat ze zijn hart voor zich aan het winnen was. Lukt het hem om haar voor hem te winnen?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Lieve schat, dat verhaal is al een half jaar oud als niet langer is xD heeft een beetje weinig nut om het nu nog te veranderen


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    Lieve schat, dat verhaal is al een half jaar oud als niet langer is xD heeft een beetje weinig nut om het nu nog te veranderen


    Sorry, het was aardig bedoeld. Maar je vroeg om tips. Ik kan je wel ideeën gaan geven over hoe je verder moet, maar wat is er mis met oudere stukken eerst verbeteren? En zeker de inleiding..


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    sorry ik was aan het werk.

    ja zou ik eventueel wel een keer kunnen doen als ik tijd heb


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]