• dus ik zat net boven op mijn laptop, en opeens hoor ik heel erg hard muziek van me broers kamer en het is echt het belachelijkste liedje ever, dus hij is aan het gamen met een vriend op xbox live, met dus het belachelijkste liedje van de wereld op,



    oke sorry moest er even uit haha :P
    dus kennen jullie nog van die rare liedjes ;P


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    even a white rose has a black shadowx

    Omfg... Haha.
    Nee, dat soort rare liedjes ken ik niet :'p


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    *Denkt zo erg kan het toch niet zijn*
    *luisterd*
    *gaat terug naar eigen muziek ,want mijn oren bloeden een beetje*


    Shoganai i ne~

    I hate "music" like this.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ten schreef:
    I hate "music" like this.


    Jep me 2. omdat het gewoon afschuwelijk is


    even a white rose has a black shadowx


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Hahahaha, ik vind het zo'n geniaal liedje.


    Sometimes your plans don't work out because God has better ones.

    Omg, dan hou ik echt van mijn broers muzieksmaak. Guns n' Roses, Nirvana, Metallica, Hammerfall and that kind 'a stuff.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Omg, dan hou ik echt van mijn broers muzieksmaak. Guns n' Roses, Nirvana, Metallica, Hammerfall and that kind 'a stuff.


    dat is helemaal de andere kant haha, nope bij ons is het dus dit, hahaha


    even a white rose has a black shadowx

    Ook echt zo'n origineel filmpje! D'r zit niet eens echte tekst in. Medelijden met jou. ._.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    PAPAROACH schreef:
    Ook echt zo'n origineel filmpje! D'r zit niet eens echte tekst in. Medelijden met jou. ._.

    haha dankje voor je medeleven hahaha. ja en dat is dus zo verschrikkelijk en zo gaat het dus al een half uur lang met alleen dit liedje heel erg hard op HAHHAHAHA, volgens mij ken k me al uit me hoofd ong


    even a white rose has a black shadowx

    Hahahahaha wtf :"D


    -

    Ik snap niet dat mensen dit 'muziek' noemen. Het is gewoon kak.


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Mijn broers hebben een betere muzieksmaak.. En mijn broers zetten sowieso geen keiharde muziek aan.. :P
    Daarom houd ik van m'n broers! (A)


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Intan schreef:
    (...)
    haha dankje voor je medeleven hahaha. ja en dat is dus zo verschrikkelijk en zo gaat het dus al een half uur lang met alleen dit liedje heel erg hard op HAHHAHAHA, volgens mij ken k me al uit me hoofd ong


    Gadverdamme, verschrikkelijk. o.o & geen wonder dat je het al zo snel uit je hoofd kent.


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Nee, nee, nee....gewoon NEEN!
    Het is rotslechte muziek, en dat is zacht uitgedrukt.

    Jou bil is een krokodil
    hap hap met je krokobil?

    Hoe oud zijn ze?
    5?


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.