• Ik ga geen Hunger Games RPG meer maken omdat zowat iedereen er tegen is. Als je nog een leuke THG RPG voor mij weet, zeg het dan. Bijna alle zitten vol en ik wil er niet midden in komen of zo. Als iemand een nieuwe RPG begint; ik wil graag meehelpen. RainbowShine, sgat(Haymitch taal) xD, ik wil jou echt niet na-apen ofzow.

    DADAG RPG!(A)

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:53 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik wil wel spelmaker zijn hoor^^.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Er mogen neit alleen hoofdletters in de titel staan, dacht ik.

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 21:01 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Niet nog 1 D:. Ik had ooit een RPG van the hungergames geopend vóór de film uitkwam-ergens in Oktober vorig jaar als ik terug kijk- . Maar nu zijn er gewoon te veel D:


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    Niet nog 1 D:. Ik had ooit een RPG van the hungergames geopend vóór de film uitkwam-ergens in Oktober vorig jaar als ik terug kijk- . Maar nu zijn er gewoon te veel D:

    Dat was de awesome RPG. Geloof ik.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Dat was de awesome RPG. Geloof ik.

    Zou inderdaad best kunnen. Lol, dat soort dingen herinner ik me niet - wie hem geopend heeft enz - ik weet alleen nog welke personage's er meededen :'D


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Titel aangepast i.v.m. hoofdletters.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Meanie schreef:
    (...)
    Zou inderdaad best kunnen. Lol, dat soort dingen herinner ik me niet - wie hem geopend heeft enz - ik weet alleen nog welke personage's er meededen :'D

    Whatever. Hij was awesome iig.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Clint schreef:
    (...)
    Whatever. Hij was awesome iig.

    Zeker :Y)


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Okee, waar the hell gaat deze discussie heen? Ik maak gwn een THG RPG omdat de rest vol zit, of ik moet dan helemaal in het midden beginnen ofzow :X en de tributen uit de leuke districten zijn dan al weg. RainbowShine, Ik wil jou echt niet na-apen hoor maar zo'n RPG kan niet eeuwig duren, Toch?
    Dusss, is het verkeerd wat ikd eo of zo? Ik ben maar een arme, hopelose Quizletter die gwn een THG rpg wil maken. Iedereen die daar tegen is....
    Meld dit topic maar bij ''ongepast'' of zo. En anders niet zeuren ;)


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    't Is niet echt een discussie. We zijn gewoon sentimenteel.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Meanie schreef:
    't Is niet echt een discussie. We zijn gewoon sentimenteel.

    Jeugdsentiment trololo


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Oke, oke jullie je zin. Ik maak er geen meer :X


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Even voor de duidelijkheid, het maakt mij weinig uit of je er wel of geen maakt - ik reageerde gewoon op dat bericht van Lisanne en toen begonnen we daarover te praten. Maak er lekker een als jij daar zin in hebt, maar het is inderdaad niet echt origineel meer.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Aha...Nou lekker, dan ga je praten dat zo'n RPG shit en onorgineel is, en dan vind je het opeens wel goed? Wtf?


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Deed ik niet? Ik reageerde op Lisanne, dat zei ik dus al.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.