• Ik zit hier op mijn laptop een project voor Frans te maken zegt mijn pa ineens oké dames laptops dicht. Ik zo "Nee, hallo ik ben bezig met huiswerk". Reageert hij terug met dat ik dat al veel eerder had moeten terwijl ik al de hele godsganze dag bezig ben aan dit kut project en ik nog maar 10 vertaalde zinnen verder ben omdat ik geen frans kan. Dus toen kregen we een hele discussie over of ik mijn laptop dicht moest doen en of ik morgen eerder op moet staan, wat totaal niet werkt want ik moet nog 4 pagina's vertalen dus ik werk lekker de hele dag door. Zegt hij plots "Oke rot dan maar op naar boven". Like wtf?! Mijn pa vertelt mij even dat ik mijn project niet mag maken om beneden leuk tv te gaan kijken? Dat project maakt zichzelf niet en ik moet nog 2 projecten meer! Die is grappig. Dus ik helemaal beduusd naar boven.. Nu ben ik overstuur en heb ik de neiging om mijn ma te smsen dat ze me op moet komen halen want ik wil naar huis. Dat is toch niet normaal? Ik mag mijn project niet maken in ruil voor een leuk avondje film kijken met mijn pa, zusje en mijn pa's vriendin en dochter die ik niet mag? Ja dag. Zal ik mijn ma smsen?
    Ik moest even mijn frustraties kwijt, dank voor het lezen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    - Mijn ma zei dat ik het moest laten bezinken en dat ik sorry moest zeggen tegen me pa, vroeg naar bed moest gaan en morgen vroeg opstaan. Ik hoef geen sorry te zeggen hoor ik zei niet dat mijn kind moest oprotten en geen huiswerk mocht maken. Ik vind dit echt niet normaal en ik wil naar huis. Ik kom echt over als een zeikwijf maar ik heb het helemaal gehad hier.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Oh wat stom. Maar mss is dat wel de beste oplossing. Zo kom je ook met je vader niet in de problemen. Kan je ze al niet oplossen op papier en ze morgen typen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik weet niet wat jouw situatie is, maar is het zo dat je je vader niet vaak ziet of zo? Dan kan ik wel begrijpen dat hij het gezellig zou vinden dat je tenminste nog even er gezellig bij zou komen zitten..
    Maar dan alsnog inderdaad, het is echt belachelijk. Maar ik denk dat alleen jij kan beslissen of het slim is je moeder te bellen, alleen doen als er niet teveel problemen van komen.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Ik weet niet wat jouw situatie is, maar is het zo dat je je vader niet vaak ziet of zo? Dan kan ik wel begrijpen dat hij het gezellig zou vinden dat je tenminste nog even er gezellig bij zou komen zitten..
    Maar dan alsnog inderdaad, het is echt belachelijk. Maar ik denk dat alleen jij kan beslissen of het slim is je moeder te bellen, alleen doen als er niet teveel problemen van komen.

    Nee ik zie mijn vader veel te vaak voor mijn doen.. Ik zie hem om de twee weken een weekend maar die twee weken zijn zo om. Ik vind gewoon dat ik mijn huiswerk moet kunnen maken als dat nodig is. Ik doe dit project samen met mijn vriendinnen en die vinden het ook irritant dat ik het project niet snel maak. De één zit namelijk om de 2 seconde te vragen of het al af is.. Daar irriteer ik me ook zwaar aan!

    Errin schreef:
    Oh wat stom. Maar mss is dat wel de beste oplossing. Zo kom je ook met je vader niet in de problemen. Kan je ze al niet oplossen op papier en ze morgen typen?

    Wat bedoel je?


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    (...)
    Wat bedoel je?
    Je frans, kan je het niet al op papier maken en morgen typen?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Zerefu schreef:
    Ik zou sms'en. Kun je dat project bij je moeder afmaken.


    Inspiration can hit you any time

    Errin schreef:
    (...)Je frans, kan je het niet al op papier maken en morgen typen?

    Ik heb het Nederlands al in Word staan maar nu moet ik het vertalen naar frans..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    (...)
    Ik heb het Nederlands al in Word staan maar nu moet ik het vertalen naar frans..
    Vraag of je nog 2 minuutjes op de pc mag om iets af te drukken, misschien mag dat en dan kan je het op je kamer maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Vraag of je nog 2 minuutjes op de pc mag om iets af te drukken, misschien mag dat en dan kan je het op je kamer maken.

    Uhm ik ben al naar boven gestuurd dus ik zit inmiddels boven mijn frans te maken en ik heb dit nog niet eens af in een uur ofso.. Sorry voor mijn gedrag maar ik vind dit niet echt normaal van me pa en ben nu erg beduusd en overstuur want ik wil gewoon naar huis maar ik kan het niet..


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Sherlockshit schreef:
    (...)
    Uhm ik ben al naar boven gestuurd dus ik zit inmiddels boven mijn frans te maken en ik heb dit nog niet eens af in een uur ofso.. Sorry voor mijn gedrag maar ik vind dit niet echt normaal van me pa en ben nu erg beduusd en overstuur want ik wil gewoon naar huis maar ik kan het niet..

    Hoezo kan het niet? Kun je je moeder dan niet bellen of ze je komt ophalen?


    Inspiration can hit you any time

    Constantine schreef:
    (...)
    Hoezo kan het niet? Kun je je moeder dan niet bellen of ze je komt ophalen?

    Ik heb mijn moeder gesmst of ik naar huis mocht en heb het uitgelegt maar ze zegt dat ik even moet bezinken enzo en dat ik niet naar huis kan en mag -,-


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Pak je laptop en ga ergens anders zitten of zo? Dat doe ik altijd als dat soort situaties komen :3


    26 - 02 - '16