• Wil ik net mijn kamer uitlopen, loop ik vol tegen een kast op. Blijkt dat m'n moeder de badkamer aan het ontschimmelen is, en die kast voor mijn deur heeft gezet. En nu zit ik hier opgesloten :3
    En ik heb honger
    Maar, om dit nuttig te houden, werden jullie ook wel eens -per ongeluk- opgesloten in je kamer? Of zou je juist graag een slot op je deur willen? =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ben je nog vrijgekomen trouwens? :Y)


    Great minds think alike.

    Unbroken schreef:
    Ben je nog vrijgekomen trouwens? :Y)

    Ik zit er nog steeds :3 Gelukkig is ze bijna klaar =D


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Geef mij maar een slot op mijn kamer. Ik haat het als mensen zomaar binnenkomen in mijn persoonlijke eigendom. (cat)


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Ik heb ook ooit vast gezeten. Normaal mogen we onze kamers niet op slot doen (voor de veiligheid) maar toen was ik boos en had ik mijn kamer gesloten. Maar toen was ik de sleutel kwijt, dus ik kon er niet uit. Ik was toen heel bang omdat ik de sleutel nergens vond en mama was toen aan de buren gaan vragen wat we konden doen. Na een uur vond ik de sleutel, aan een touwtje rond mijn nek.
    Sindsdien sluit ik mijn kamer niet meer, dus ik heb geen nood aan de sleutel van mijn kamer.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Ik zou met alle liefde een slot op mijn deur willen, gelukkig hangt er al een haakje op de tussendeur ^^. Ik heb twee deuren lol.

    Anyways, gisteravond zat ik nog opgesloten in de kelder..


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Ik héb een slot op mijn deur, maar gebruik hem nooit. ^^
    Een keer toen ik klein was kwam een broer van een vriendin achter ons aan. Wij rende haar slaapkamer in en zij deed de deur op slot. Toen ze hem open wilde doen lukte het niet. Uiteindelijk moest haar vader een gat in de deur slaan en zelfde de sleutel omkeren, was best gênant.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 15:12 ]


    To love is to destroy.

    Yeah! I'm free!
    En nu krijg ik tosti's =)


    If a writer falls in love with you, you can never die

    Ik heb me weleens opgeloten op de wc! -per ongeluk-


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    IK LACHTE ME KAPOT HAHAH, sorry;$
    Uhm ik wil heel graag een slot op mijn deur! Bleh even weg van de mensheid :Y)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    ik heb een slot, maar mag hem niet gebruiken. Omdat ze me dan niet kan bereiken als ze me "echt nodig heeft".
    gosh, durf te wedden dat ze zelf in de gevangenis niet zoveel mensen controleren of ze er wel zijn.
    en dan vindt ze het raar dat ik graag een dagje uit wilt. Omdat thuis toch zo gezellig is.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 15:48 ]


    -

    Fijn dat je eindelijk bevrijd bent en dat je honger zometeen over is.

    Mijn ouders komen heel weinig in mijn kamer maar mijn moeder komt vaker, omdat ze het nodig vind om mijn bureau af te stoffen of mijn kamer te stofzuigen. Wat ik dus echt onnodig vind aangezien mijn bureau zo vol ligt dat mijn bureau niet onder het stof kan zitten, volgens mij maar goed.

    Overigens heb ik geen slot op mijn deur


    Physics is awesome

    Ik zou het niet zo fijn vinden als ik opgesloten zou zitten, maar het liefst zou ik wel een slot willen. Ik word echt chagrijnig van alle keren dat mijn broertje (die jij kent xD) m'n kamer ongevraagd betreed en dan vervolgens niet meer verlaat voor de komende 5 minuten -.- Al zou ik als ik een slot had waarschijnlijk nooit mogen gebruiken, 'stel dat je flauwvalt of iets dergelijks en de deur is op slot dan kunnen we je niet helpen' Jaah duh ik val ook zo vaak flauw -.-


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Slot op me kamer :Y) En de sleutel verstop ik altijd.

    Ik ben een keer opgesloten in de kleedkamers op school voor twee uur :|
    Gelukkig was ik toen met een vriendin.


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Vroeger zat ik altijd opgesloten in de wc en toen werd ik helemaal hysterisch.
    En ja, ik zou ook wel een slot op mijn deur willen.


    I can't define who I am.

    Is me wel vaker overkomen, ik heb een gat boven mijn deur die naar de zolder leid (moet je wel een stoel gebruiken) en als ze daar dan iets willen pakken of neerleggen zit ik opgesloten. Maar zo heel erg is het niet want het is altijd maar even.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.