• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    Rol:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Wapens(niet iedereen hetzelfde):
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds:
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:

    De RPG begint in te Arena als elke tribuut op zijn ijzerenplaat staat te wachten op de gong.


    Hallo allemaal,

    Ik heb nog even een paar dingen besloten. Dit betreft:

    De wapens: Ik heb besloten dat iedereen 3 wapens mag hebben. Dus voor de personen die meer hebben moet even uitzoeken wat ze willen.

    De Hoorn des Overvloeds: Iedereen mag bij de hoorn des Overvloeds 4 dingen uitzoeken. Dus wie meer heeft moeten even uitzoeken wat ze echt willen hebben. Deze dingen zullen dan in een rugzak zitten.

    Groetjes Naomi






    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:16 ]


    ~

    Aangezien je wapens moeten verschillen: Mag ik ook een pijl en boog reserveren?


    Happy Birthday my Potter!

    [ @Frodo
    muahahah ]


    I can't define who I am.

    Rider schreef:
    Aangezien je wapens moeten verschillen: Mag ik ook een pijl en boog reserveren?


    Ja is goed. Ik bedoel daar mee dat niet alle tributen dezelfde wapens nemen.


    ~

    SRamos schreef:
    (...)

    Ja is goed. Ik bedoel daar mee dat niet alle tributen dezelfde wapens nemen.


    Ja, daarom dacht ik: ik vraag het. Aangezien er soms heel veel mensen zijn die een pijl en boog willen


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik de jongen uit 4 reserveren?

    Rol: Vrouwelijke tribuut district 9

    District: 9

    Naam: Ailith Fleta

    Leeftijd: 16

    Uiterlijk (met foto):



    Karakter: Ailith helpt graag de mensen die ze kent. Ze is dan ook zeer geliefd in haar district. Ze is slim en gedraagt zich vaak als een verstandige volwassene. Ze is goed in het onderhouden van mensen en weet ze vaak op het goede pad te houden.
    Ailith is echter heel afstandelijk tegen onbekende. Ze heeft het niet echt op de vredesbewakers en winnaars uit haar district, omdat die uit een hele andere omgeving komen dan zij. Ook heeft ze het niet zo op de mensen uit het Capitool. Ze vertrouwt onbekende gewoonweg niet. Ailith kan hierdoor erg argwanend overkomen.

    Wapens(niet iedereen hetzelfde): Pijl en boog

    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds: Boog en 2 kokers met pijlen. Rugzak met nachtbril en veldfles en slaapzak.

    Goede & slechte eigenschappen: Ailith is een natuurtalent in het schieten met pijl en boog. Ze jaagt al heel lang buiten het district om de hongerige monden van kinderen te voeden. Omdat het het district harmonieus en rustig houdt, hebben de vredesbewakers hier geen problemen mee.
    Verder weet Ailith heel veel over planten, omdat de kinderen in het district hierin les krijgen op school. Ze weet precies wat eetbaar is, wat giftig is en welke kruiden met elkaar reageren.
    Ailith kan met andere wapens niet veel doen. Verder is ze is bang voor onweer en vuur.

    District aandenken:

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 22:58 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Neenie schreef:
    Mag ik de jongen uit 4 reserveren?


    Jeujh, district-genoot ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Frodo schreef:
    (...)

    Jeujh, district-genoot ^^

    4 is mijn favoriete district. _O_

    Neenie schreef:
    (...)
    4 is mijn favoriete district. _O_


    De mijne ook ;o dit is de eerste RPG waar ik een tribuut van 4 kan zijn ^^


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Neenie schreef:
    Mag ik de jongen uit 4 reserveren?


    Ja:)


    ~

    Mag ik de jongen uit district 5 reserveren?

    Uhm, Ailith is van district 9 en niet van 6...


    Happy Birthday my Potter!

    Rol: Mannelijk tribuut
    District: 4
    Naam: Flint Ivor Paxton
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (met foto):


    Hij heeft bruin haar met een rode schijn er in. Dat heeft hij van zijn vader, die exact dezelfde, bronsachtige haarkleur heeft. Zijn ogen veranderen, om het zo te zeggen, van kleur. Als er amper lichtinval is, heeft hij bruine ogen, maar als er veel licht schijnt, heeft hij groene ogen.
    Karakter: Hij is beschermend tegenover zijn familie en hij is ook ontzettend trouw. Maar daarnaast is hij ook heel snel agressief, zonder na te denken over de eventuele gevolgen van zijn gedrag.
    Wapens: Hij heeft in zijn district geleerd hoe hij moet omgaan met een drietand. Zijn vader en hij gingen altijd samen vissen en zo heeft hij geleerd om het goed te gebruiken. Ook kan hij netten weven, die hij dan gebruikt om een val te maken, waardoor hij de andere tributen er in kan lokken en vervolgens hen te doden met een speer of iets dergelijks.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds: Het dichtsbijzijnde 'spul' pakken en zo snel mogelijk wegwezen, waardoor hij minder de kans loopt om meteen vermoord te worden.
    Goede & slechte eigenschappen: +: trouw, beschermend
    -: agressief, luidruchtig
    District aandenken:


    Een ketting met een anker als hangertje, dat District 4 symboliseert.

    De rest pas ik morgen aan! ^^

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 0:31 ]

    Rider schreef:
    Uhm, Ailith is van district 9 en niet van 6...


    I know xD Ik heb het meteen weer veranderd. Quizlet flipte een beetje..:$


    ~

    SRamos schreef:
    (...)

    I know xD Ik heb het meteen weer veranderd. Quizlet flipte een beetje..:$


    Ow, ik had daar vanmiddag ook last van. Toen laadde de hele site niet meer :')


    Happy Birthday my Potter!