• Geachte Tributen,

    Wij heten u welkom bij 70ste editie van de jaarlijkse Hunger Games. Ook dit jaar zullen er van alle 12 Districten een jongen & meisje strijden voor de fel begeerde winst. Ik herinner jullie er nog even aan dat er maar slechts 1 persoon kan winnen.

    I wish you a happy Hunger Games and may the odds be ever in your faver




    De Arena


    Regels
    - Te lang niet aanwezig betekend dat je dood gaat. Tenzij dit gemeld is.
    - Als je iemand wilt doden moet je even een pb naar mij sturen voor toestemming.
    - Verwonden van een tribuut word afgesproken met de persoon waarvan de tribuut is.
    - Geen bekende mensen als tribuut (Foto & persoonlijkheid)
    - Als je niet praat in de vorm van je tribuut gebruik je (){}[]
    - Ik vermeld het wanneer de gong gaat, wanneer het dag & nacht is, wanneer er bijzondere dingen gebeuren en wanneer er een tribuut dood is .
    - Er mag eventueel 2 tributen worden ingevuld. Het liefst dan een jongen en meisje als dit mogelijk is.
    - Als je een parachute wilt moet je dat even bij mij door geven dan zorg ik daar voor.
    - Als jullie je profielnaam veranderen willen jullie dat even door geven dan.


    District 1
    Jerro Greyson ~ Deejay
    Carmen Violet Rose Grey ~ HurtedHeart

    District 2
    Ferron Grey Pierce ~ Zayngasm
    Flower Adriana Drea ~ LovelyLonely

    District 3
    Jayson "Zero" Carver ~ Paddo
    Amelia Rivers ~ Khedira

    District 4
    Flint Ivor Paxton ~ Neenie
    Elianne Rose Jones ~ Frodo

    District 5
    Jesper Treves ~ quin98
    Revenna Asia Ephemeral ~ Jarvis

    District 6
    Man
    April Eleanor Diver ~ Mata

    District 7
    Ares Lux McKenna ~ Munther
    Cindelyne Anna Bell ~ Primrose12

    District 8
    Man
    Vrouw

    District 9
    Harvey Rae Linwood ~ Clint
    Ailith Fleta ~ Rider

    District 10
    Man
    Vrouw

    District 11
    Man
    Elena Drift ~ WolfGirl21

    District 12
    Acis Wyn Midgard ~ Jarvis
    Izzy Aphrodite Moore ~ OneMiracle


    Rol:
    District:
    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk (met foto):
    Karakter:
    Wapens(niet iedereen hetzelfde):
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds:
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:

    De RPG begint in te Arena als elke tribuut op zijn ijzerenplaat staat te wachten op de gong.


    Hallo allemaal,

    Ik heb nog even een paar dingen besloten. Dit betreft:

    De wapens: Ik heb besloten dat iedereen 3 wapens mag hebben. Dus voor de personen die meer hebben moet even uitzoeken wat ze willen.

    De Hoorn des Overvloeds: Iedereen mag bij de hoorn des Overvloeds 4 dingen uitzoeken. Dus wie meer heeft moeten even uitzoeken wat ze echt willen hebben. Deze dingen zullen dan in een rugzak zitten.

    Groetjes Naomi






    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 22 juni 2012 - 0:16 ]


    ~

    Neenie schreef:
    Rol: Mannelijk tribuut
    District: 4
    Naam: Flint Ivor Paxton
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (met foto):


    Karakter:
    Wapens: Hij heeft in zijn district geleerd hoe hij moet omgaan met een drietand. Zijn vader en hij gingen altijd samen vissen en zo heeft hij geleerd om het goed te gebruiken. Ook kan hij netten weven, die hij dan gebruikt om een val te maken, waardoor hij de andere tributen er in kan lokken en vervolgens hen te doden met een speer of iets dergelijks.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds: Het dichtsbijzijnde 'spul' pakken en zo snel mogelijk wegwezen, waardoor hij minder de kans loopt om meteen vermoord te worden.
    Goede & slechte eigenschappen:
    District aandenken:


    Een ketting met een anker als hangertje, dat District 4 symboliseert.

    De rest pas ik morgen aan! ^^


    Oeh, cute! Welke kleur ogen heeft hij?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ow, ik had daar vanmiddag ook last van. Toen laadde de hele site niet meer :')


    Hij had hem bij mij helemaal opgedeelt:S Alleemaal blokken opeens xD Echt vaag


    ~

    Mag ik de vrouwelijke tribuut van 5 reserveren?


    help

    Mag ik de vrouw uit District 12 Reserveren?


    Happy girls are the prettiest !

    Ik reserveer de vrouw uit 7.


    If we burn, you burn with us. <3

    Charybdis schreef:
    Mag ik de vrouwelijke tribuut van 5 reserveren?


    ja:)


    ~

    OneMiracle schreef:
    Mag ik de vrouw uit District 12 Reserveren?


    Ja:)


    ~

    Primrose12 schreef:
    Ik reserveer de vrouw uit 7.


    ja:)


    ~

    Rol: Mannelijke tribuut
    District: district 5
    Naam: Jesper Treves
    Leeftijd: 17
    Uiterlijk (met foto):


    Karakter: Jesper is een sportieve jongen,hij is erg snel. Jesper heeft moeeite met mensen vertrouwen maar als hij iemand vertrouwd vertrouwd hij diegene ook voor 100% en staat altijd voor diegene klaar. Jesper heeft moeite met zijn woede onder controle te hoeden en wordt dus ook erg agressief als je hem boos maakt.
    Wapens(niet iedereen hetzelfde): Messen
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds: Messen, Rugzak met veldfles,slaapzak en touw.
    Goede & slechte eigenschappen: Jesper kan goed messen gooien en steken met de pijl en boog kan hij ook omgaan. Hij weet weinig van planten af wat dus best gevaarlijk is.
    District aandenken:

    Rol: Mannelijke tribuut
    District: 7
    Naam: Ares Lux McKenna
    Leeftijd: 14
    Uiterlijk (met foto): Blond, warrig haar. Niet erg groot.


    Karakter: Hij is doodsbang van de hongerspelen, maar gaat ervoor. Hij is nogal in zichzelf gekeerd en laat niet snel mensen toe. In zijn district hakt hij bomen dus hij is zeer sterk.
    Wapens(niet iedereen hetzelfde): District 7 staat bekend om hout & papier. De tributen uit 7 kunnen dan ook zeer goed omgaan met bijlen.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds: Niets, hij zal weglopen en niets proberne halen.
    Goede & slechte eigenschappen: Erg sterk, maar niet erg snel. Kan goed in zijn eentje overleven.
    District aandenken: Ik dacht aan dit



    Maar omdat iedereen al een ketting heeft, misschien dit


    Allting handlar om relativitet

    Mag ik de mannelijke tribuut van district 9 reserveren? -zoveelste thg-rpg waar ik aan meedoe lol-
    Dan vul ik morgen in ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Rol:Vrouwelijk tribuut
    District:12
    Naam:Izzy Aphrodite Moore
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk (met foto): Izzy heeft rode lange haren, Ze heeft groene ogen die je belangstellend aan kunnen kijken, Ze is er slank voor haar leeftijd en heeft niet een al te gespierd figuur. Izzy is 1.79 lang en haar linker onder arm is verlamd. Enkel kan ze deze nog wel gebruiken maar niet meer volledig. Veder is ze sterke dan ze lijkt.


    Karakter:Izzy is erg eigenwijs en beschermd. De gene die ze beschermd zijn vaak de mensen die dicht bij haar staan. Al staat familie toch wel hoger dan vrienden. Izzy is niet echt snel bang en kan best moedig. Ze is erg nieuwsgierig wat haar vaak in de problemen laat komen. Izzy kan ook erg koppig zijn en doet wat ze wilt. Ze is erg zorgzaam en soms te erg, dit komt omdat ze voor haar zieke moeder heeft moeten zorgen terwijl haar vader aan het werk was. Izzy denkt goed na voordat ze iets doet waar ze geen zekerheid in heeft. Ook is ze erg creatief. Als ze iets nodig heeft en ze heeft het niet dan maakt ze iets wat haar er bij kan helpen. Ook is ze iemand die zich in sommige situaties afsluit voor de buiten wereld
    Wapens(niet iedereen hetzelfde):Izzy is heel goed in sterren gooien en messen.
    Wat wil je van de Hoorn des Overvloeds:Een tas met veldfles, Slaapzak, touw en stof.
    Goede & slechte eigenschappen:
    Goede eigenschappen: Beschermd, Creatief, moedig.
    Neutrale eigenschappen: Afsluiten voor buiten wereld. Zorgzaam.
    Slechte eigenschappen: Eigenwijs, Na denken op de verkeerde momenten, Koppig.
    District aandenken:

    Dit is de zak horloge/kompas van haar moeder geweest.

    [ bericht aangepast op 7 juni 2012 - 19:09 ]


    Happy girls are the prettiest !

    ik wil niet mee doen, maar het lijkt mij leuk de RPG te volgen


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Clint schreef:
    Mag ik de mannelijke tribuut van district 9 reserveren? -zoveelste thg-rpg waar ik aan meedoe lol-
    Dan vul ik morgen in ^^


    District maatje :)


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zou graag mannelijk plek van District 3 reserveren :)

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 13:48 ]