• Aaargh, ik erger me daar zo dood aan. Iemand tweet: 'Ik neem veel te snel afschijt van je.' Lol, nou noemen ze mij een taalnazi. Maar dit gaat toch te ver, of ligt dat aan mij? x) Ben ik de enige met een spelfouten-allergie of zitten er meer hier? ;'D

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:17 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Klein vraagje omdat ik het alweer vergeten ben: Wanneer is hooft met en d of een t?


    'Hooft' met een T is naar mijn weten niks. (cat)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Marble schreef:
    (...)

    'Hooft' met een T is naar mijn weten niks. (cat)


    Nee inderdaad, alleen meneertje P.C. Hooft :p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Marble schreef:
    (...)

    Moet ik me aangesproken voelen? (cat)

    Dat beslis jij zelf :Y) Maar ik doel hiermee niet op jou *O* Gewoon in z'n algemeen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Eeyore schreef:
    (...)
    Dat beslis jij zelf :Y) Maar ik doel hiermee niet op jou *O* Gewoon in z'n algemeen.


    Oh, ok, gelukkig haha. (krul)


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    RainbowShine schreef:
    (...)
    Klein vraagje omdat ik het alweer vergeten ben: Wanneer is hooft met en d of een t?

    Hoofd is een zelfstandig naamwoord :Y) Dat hoeft nooit met een T. Er zijn wel zelfstandige naamwoorden met een T hoor, maar dat wisselt niet, haha. Twee van mijn vriendinnen zijn ook dyslectisch en die maken soms ook best grappige fouten, maar daar kunnen ze niets aan doen natuurlijk. Maar inderdaad, ik kan me best irriteren aan spelfouten, maar dat ligt ook wel aan de soort fout.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Oké, nu snap ik het :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb meer een hekel aan mensen die daar zo'n groot probleem van maken. Excuse me, mijn spellingscontrole op iPhone is fk irritant.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja, maar vooral die ECHTE domme fouten. Zoals bv. "I hope i'd work." en zo. Brrr, vreselijk.


    Are you lost?

    Uneventful schreef:
    Ik heb meer een hekel aan mensen die daar zo'n groot probleem van maken.

    Ten schreef:
    Alleen domme fouten irriteren mij.


    comfort in c h a o s

    Twee van mijn bste vriendinnen doen dat ook vaak, alleen onbewust. Ze hebben alleen Hyves, maar Nederlands en Engels maken ze fouten die ik al in groep vijf verbeterde en in groep zes niet meer fout gingen. Ik erger mij er ook mateloos aan, maar het is gewoon de cultuur van nu; bijna geen intesse en respect meer voor de taal.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:24 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ook, maar ik erger me eerder aan de mensen die ze verbeteren. (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Ik maak ook fouten, maar van die grote blunders kan ik ook niet verdragen. Ik heb hier ook al veel varianten van "sowieso" tegen gekomen. Soms best lachwekkend.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Haha, afschijt.
    Ik erger me er alleen aan als het zulke erge fouten zijn, een spelfoutje kijk niet niet naar. Dat overkomt iedereen wel eens.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Haha, afschijt.
    Ik erger me er alleen aan als het zulke erge fouten zijn, een spelfoutje kijk niet niet naar. Dat overkomt iedereen wel eens.


    Deep inside, I've never felt alive