• Aaargh, ik erger me daar zo dood aan. Iemand tweet: 'Ik neem veel te snel afschijt van je.' Lol, nou noemen ze mij een taalnazi. Maar dit gaat toch te ver, of ligt dat aan mij? x) Ben ik de enige met een spelfouten-allergie of zitten er meer hier? ;'D

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:17 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Errin schreef:
    Ik maak ook fouten, maar van die grote blunders kan ik ook niet verdragen. Ik heb hier ook al veel varianten van "sowieso" tegen gekomen. Soms best lachwekkend.


    maar sowieso is de correcte spelling hoor :Y)

    Jakhals schreef:
    maar sowieso is de correcte spelling hoor :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Spellingsfouten kunnen irritant zijn, maar ik ben niet iemand die alles gaat verbeteren, want eigenlijk vind ik dat nóg irritanter.


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Jakhals schreef:
    (...)

    maar sowieso is de correcte spelling hoor :Y)
    Ja dat weet ik, maar van dat woord kom je hier vaak varianten tegen. Je hebt me verkeerd begrepen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    (...)Ja dat weet ik, maar van dat woord kom je hier vaak varianten tegen. Je hebt me verkeerd begrepen.


    Oh lol, zag het net pas haha sorry

    Ja of 'Egt' en 'Sgatje' uch zo lelijk, ook al heb ik dyslexie.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik erger me aan spelfouten en aan mensen die als en dan door elkaar halen. Maar zijn ergeren zich aan mij als ik ze verbeter. Nou, 2 VWO mag weten hoe je dat moet zeggen.
    Laatst dacht zo'n jongen dat betekent met een -d moest. Sorry hoor :)


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    RainbowShine schreef:
    Mijn spelling en Grammatica is slecht -Stomme dyslexie- , maar ik irriteer me mateloos aan mensen die slechter kunnen spelen mij.
    spelen xD, Maar ik heb ook dyslecties. Dus ik vind het een wonder dat ik deze fout opmerk -Maakt vreugdedansje-

    Errin schreef:
    (...)Ja dat weet ik, maar van dat woord kom je hier vaak varianten tegen. Je hebt me verkeerd begrepen.

    Indeed.
    Zowiezo, zowizo, etc.

    Ik kan daar eigenlijk ook echt niet tegen, maar alleen als het me mateloos irriteert verbeter ik het. :Y)

    Ik geef wel toe dat ik mensen hun titel verbeter als ik dat zie, want dat vind ik gewoon sneu als dat verkeerd is.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik maak zelf ook weleens fouten, maar aan sommige fouten kan ik me echt ergeren. Als mensen bijvoorbeeld ''veder'' schrijven in plaats van ''verder'', of ''zoiezo'' in plaats van ''sowieso''. Ik bedoel, dat soort dingen hoor je wel te weten. En mensen die ''egt'' en ''sgat'' gaan zeggen vind ik ook behoorlijk irritant.


    The universal language of art.

    Ik vind het alleen irritant als mensen niet eens hun best doen. Verder kan ik er niet echt mee zitten, aangezien ik weet hoe het is om soms domme fouten te maken, terwijl je wel je best doet (ben dyslectisch).


    Happy Birthday my Potter!

    Ten schreef:
    Alleen domme fouten irriteren mij.

    Maar vooral die hun/zij en dt fouten D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Typefouten oké, maar inderdaad, ik ben ook een taalnazi.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Mensen maken zich tegenwoordig veel te snel druk om die spelfouten. Niemand is perfect :') Laad se lekkur _O_


    -