• Ik zoek nu dus twee Co-writers, misschien meerdere als veel mensen dit leuk lijkt. Het gaat om een fanfictie genaamd "Ask the Heroes."
    In de reacties van een bepaald hoofdstuk, zullen mensen vragen kunnen stellen aan de karakters van een boek. Deze worden beantwoord door de personages die wij schrijven. Neem dit maar even als voorbeeld --> Klik.
    Nou kan ik zelfs prima de antwoorden verzinnen voor de Percy Jackson fans onder ons, en de Hungergames lukt me ook prima. Toch leek het me leuk te kijken of er verder nog mensen zijn met een bepaald fandom dat mee willen helpen aan dit idee. Zo ja, als er interesse is, hoor ik graag het fandom waar je de vragen vanuit personages bij zou willen beantwoorden (:
    Eventueel kunnen er zelfverzonnen personages bijkomen, door zowel de schrijvers als de lezers, maar deze worden dan duidelijk aangekondigd.

    Voor de duidelijkheid: Het is allemaal volgens de boeken waar het over gaat. (Of films.) en er word in het Nederlands geschreven. Elke vraag word met antwoorden in een apart hoofdstuk gepost.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Dit lijkt me echt onwijs gaaf.


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Dat was ook eigenlijk wel de bedoeling, dus dat is mooi, bedankt! ^^


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Dit lijkt me echt heel leuk! Ik ben al wel een tijdje op zoek naar zoiets en het lijkt me ook leuk om te doen dus ik ga het sowieso lezen en wil ook wel helpen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dashner schreef:
    Dit lijkt me echt onwijs gaaf.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Derek_Hale schreef:
    Dit lijkt me echt heel leuk! Ik ben al wel een tijdje op zoek naar zoiets en het lijkt me ook leuk om te doen dus ik ga het sowieso lezen en wil ook wel helpen.


    Als je wilt helpen kan je een PB sturen met je fandoms waarover je kan schrijven.


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Dit klinkt erg leuk en ik zou dolgraag mee willen doen. Ik zal je zometeen wel een PB sturen, met mijn fandoms.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    En de story alvast (:
    http://www.quizlet.nl/stories/143565/ask-the-heroes--multifandoms/


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Heb je al iemand voor HP? (:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Dat klinkt leuk! Ik stuur binnenkort een pb c:


    Tijd voor koffie.

    Frodo schreef:
    Heb je al iemand voor HP? (:


    Ja, die heb ik inmiddels. Maar gezien er echt al heel wat fandoms in zijn gestuurd kan ik nog wel één of twee mensen gebruiken voor een of meerdere fandoms (En het verzinnen van twitternamen, gezien elk personage een eigen heeft en dat echt een ramp gaat worden met verzinnen. :'))
    Stuur maar een pb als je nog wilt helpen! (:


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes