• Aaargh, ik erger me daar zo dood aan. Iemand tweet: 'Ik neem veel te snel afschijt van je.' Lol, nou noemen ze mij een taalnazi. Maar dit gaat toch te ver, of ligt dat aan mij? x) Ben ik de enige met een spelfouten-allergie of zitten er meer hier? ;'D

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 20:17 ]


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.

    Genius schreef:
    Mensen maken zich tegenwoordig veel te snel druk om die spelfouten. Niemand is perfect :') Laad se lekkur _O_

    *lekur.(cat)


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik kan me daar soms zo aan ergeren. Vooral als een stuk tekst er echt vol mee staat.


    Cause there'll be no sunlight if I lose you, baby.

    Heb teveel angst om hier zelf fouten te schrijven desondanks ik mij er zelf aan erger. (krul)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:39 ]


    Owl you need is love.

    Ik. Ik snap dat mensen typefouten kunnen maken, maar sommige spelfouten die regelmatig worden gemaakt zijn gewoon echt dingen die je als normale Nederlander niet verkeerd zou mogen schrijven. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Oke, ik zou die fout als een grap hebben gezien, serieus. Maar, het ligt eraan hoeveel fouten erin zitten. Een paar en degene die niet heel erg opvallen vind ik niet erg, maar degene die echt heel dom zijn, zoals deze, (want volgens mij hoort hij niet als een grap te zijn) irriteren me wel.


    Food.

    Mijn spelling is alles behalve perfect, ik zie het zelf niet zo snel als ik iets fout doe. Maar als ik het wel zie dan verbeter ik het gelijk. Maar als mensen van die heel overduidelijke fouten maken dan kan ik me daar wel aan ergeren. Zoals "nieuwschierig" of zo.


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Ik erger me eraan als ze zo groot zijn dat ze dom zijn.
    En ik erger me eraan als het in officiële dingen is. Zoals op TV in ondertiteling etc. (om maar een voorbeeld te noemen.)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ten schreef:
    Alleen domme fouten irriteren mij.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Ik let hier ook heel erg op :') wat ik ook irritant vind is dat als mensen de fout; Zei ipv zij maken. 'Wat is zei aan het doen?' Blugh! Of de standaard d'tjes en t'tjes... Nou ja, ik kan aan de fouten van anderen vrij weinig veranderen :')


    Life is hard, just break it with your head <3

    Ik heb een hekel aan mensen die maanden, dagen en seizoenen met hoofdletters schrijven.
    En mensen die het verschil tussen hen/hun, u/uw niet kennen. Als je het niet zeker weet, pas je zinsbouw aan dat je dat niet moet gebruiken.
    Ook aan mijn zus: (ze is 18): Nele, is uw klantennummer met w of zonder?
    Nele, schrijf je dat met een d of met een t?
    Nele? Nele? NELE! *grr*


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Neelie schreef:
    Ik heb een hekel aan mensen die maanden, dagen en seizoenen met hoofdletters schrijven.
    En mensen die het verschil tussen hen/hun, u/uw niet kennen. Als je het niet zeker weet, pas je zinsbouw aan dat je dat niet moet gebruiken.
    Ook aan mijn zus: (ze is 18): Nele, is uw klantennummer met w of zonder?
    Nele, schrijf je dat met een d of met een t?
    Nele? Nele? NELE! *grr*

    Nele schrijf je met een vis.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ten schreef:
    Alleen domme fouten irriteren mij.

    En sommige spelfouten komen van typfouten. Soms typ ik de v ipv de f of andersom gewoon omdat ik weer eens te snel wil en die toetsen dicht bij elkaar zitten ;;


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik irriteer me ook aan spelfouten, ik heb echt de neiging om ze te verbeteren. :')


    The sun will rise and we will try again.

    mij boeit het egt niks, ik doe het zelf ook gwn de hele tijd. Niemand heeft zin om stil te staan bij van die stomme grammaticale regels of spelfouten...

    MeSwag schreef:
    mij boeit het egt niks, ik doe het zelf ook gwn de hele tijd. Niemand heeft zin om stil te staan bij van die stomme grammaticale regels of spelfouten...


    Lol nee is te zien dat het je egt niks boeit x)
    Nah, misschien geen zin in, maar als je bijvoorbeeld een story schrijft hier op Q wil je toch gewoon dat het leesbaar is voor anderen?


    Destiny is what you're supposed to do. Fate is what kicks you in the ass to make you do it.