• Weten jullie misschien wat opkomende bandjes, die nog relatief onbekend zijn?

    Iemand?:Y)

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 17:45 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    We are the fallen, Hey Monday en Lacuna Coil zijn niet zo bekent.
    Oké, ik vergeet Epica. Zelf heb ik het idee dat ze niet zo bekend zijn hier in Nederland :W

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:22 ]


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Stanfour? You me at six, bring me the horizon en Black veil brides. Maar ik denk dat die laatste best beroemd zijn. Maar nou ja, dat zijn de bands die ik luister.. Ook all time low, maar daarvan weet ik gwn dat die beroemd is.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Symphonia schreef:
    Niet echt, maar ik heb net ontdekt dat Gossip geweldig is:


    Haha, ja maar Gossip is nou niet echt bepaald onbekend. Die staan zelfs op Rock Im Park/Rock Am Ring, een van de grootste rock/metal festivals ter wereld. But I give in, Gossip is brilliant :')

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:25 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Oh en Alex Max Band.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Boyce Avenue

    She and Him


    If we had not a soul, music would have created it.

    Quiescent schreef:
    @Constantine, haha, ja!

    Ja zo iets dacht ik al ;p Iniedergeval,, ik hoop dat je aan de reacties van iedereen wat hebt, en alvast succes met je project verder!


    Inspiration can hit you any time

    Heel kpop.
    Dat zit vol met boybands en girl..bands, maar meer groepen en niet band bands...zegmaar. Maar 't wordt steeds bekender en mensen die het nu al even kennen worden trendsetters genoemd so yea idk :Y)

    Ik denk dat vooral BIGBANG en Girls' Generation binnenkort steeds bekender worden. En 2NE1 omdat ze iets met Will.I.Am uit gaan brengen dit jaar nog.
    Da's dan wel de meest mainstream kpop.
    Voor echte bandjes in kpop -> CNBLUE, LEDApple en FT Island zijn het meest bekend.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 23:28 ]


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Andante schreef:
    Heel kpop.
    Dat zit vol met boybands en girl..bands, maar meer groepen en niet band bands...zegmaar. Maar 't wordt steeds bekender en mensen die het nu al even kennen worden trendsetters genoemd so yea idk :Y)

    Ik denk dat vooral BIGBANG en Girls' Generation binnenkort steeds bekender worden. En 2NE1 omdat ze iets met Will.I.Am uit gaan brengen dit jaar nog.
    Da's dan wel de meest mainstream kpop.
    Voor echte bandjes in kpop -> CNBLUE, LEDApple en FT Island zijn het meest bekend.


    O god, een van mijn vriendinnen is daar ook helemaal fan van xd En dan vooral van SHINee


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Uneventful schreef:
    Stanfour? You me at six, bring me the horizon en Black veil brides. Maar ik denk dat die laatste best beroemd zijn. Maar nou ja, dat zijn de bands die ik luister.. Ook all time low, maar daarvan weet ik gwn dat die beroemd is.

    De laatste drie zijn heel bekend volgens mij ;].
    Uh.. ES Posthumus is denk ik relatief onbekend.


    No growth of the heart is ever a waste

    Amorphous schreef:
    (...)

    O god, een van mijn vriendinnen is daar ook helemaal fan van xd En dan vooral van SHINee

    That sounds kinda judging ;;
    Ooh SHINee, zijn ook great :Y)


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Attack! Attack! vind ik persoonlijk best goed. Wel met twee uitroeptekens, anders krijg je een andere band. En ROOM 94 is ook leuk c:


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Soft bullets, erg muzikaal :3

    call me anything, the summer set en the rocket summer hoor je ook niet veel maar wel erg leuk c:

    Young guns is echt een hele goede rockband uit engeland. Ze worden nu in nl ook al bekend en de bandleden zelf zijn echt super aardig!


    Not all those who wander are lost