• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Gelooft niemand in je draak?
    Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af
    .

    [ bericht aangepast op 6 maart 2018 - 21:32 ]


    — Inner peace, it's hard to find. —

    I crave sleep


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik kan gewoon niet meer normaal naar ze luisteren zonder sad te worden. Je kent zo'n iemand eigenlijk niet eens en toch... misschien is het vooral de manier waarop. (no_chears) Te sad.

    Frustrerend dit.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Het is toch wel typisch dat het altijd dezelfde zijn die staan te lullen en weinig doen en dat een ander ze dan mag gaan helpen omdat ze geen reet uitvoeren. Het is dat ik op de andere afdeling de hele dag op mijn benen moet staan en dat best wel zwaar is, maar anders had ik gevraagd of ik daar had mogen staan. Want als mensen vrijwel niks doen en de teamcoach ze beschermt, gaat mijn bloed koken. Hetzelfde riedeltje als voorheen.

    Misschien vraag ik alsnog wel of ik terug mag naar de andere afdeling, als het volgende week ook zo gaat. Want ik wil best helpen als het druk is en er te weinig mensen zijn door de drukte en ziekte, maar wel als iedereen even hard mee werkt. Anders bekijken ze het maar en zien ze maar hoe ze het regelen.

    Ik moet dit loslaten, want het is niet goed voor me, maar ik kan me hier zo boos over maken.


    Physics is awesome

    Oké we zijn een halve dag bezig met het nieuwe dieet en ik wil nu al chocolade. :W


    Omg jullie zijn net 3 seconde thuis en ik erger me nu al kapot... Take your girlfriend somewhere fucking else....


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik wil niet studeren meh


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.

    Eenalaatste dag hier in de lage landen


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Het staat er nog steeds in, victory!

    Also, ik vind het zo leuk om Amerikanen Nederlands te leren en ze kunnen het goed uitspreken ook, yay!


    I, Tahani Al-Jamil, shall do my level best to make every event too much.

    Het is te koud. Ik ben zelfs met de auto gegaan voor een stuk dat ik normaal fiets.


    Stenenlikker

    AAARGHH

    is al mijn schrijverstalent in Nederland achtergebleven ofzo, want dit lijkt echt helemaal nergens op. Merlins beard dit is echt zwaar irritant.


    Three words, large enough to tip the world. I remember you.

    Okay maar eigenlijk ben je best wel heel hypocriet. En je komt je beloftes ook niet echt na. En het is eerlijk gezegd behoorlijk vervelend.


    "A good book is always good, no matter how many times you've read it."

    Wauw wat kinderachtig.


    26 - 02 - '16

    Ahw yes, het laatste seizoen van Sleepy Hollow staat eindelijk op netflix ^^


    Stenenlikker

    Wrm heb ik zo snel het gevoel dat ik mezelf belachelijk heb gemaakt.


    If you can't remember my name, just say 'chocolate' and I'll turn around.