• Ja, ik ga elke zomer eigenlijk wel een weekje op zomerkamp, watbik leuk vind. Dit jaar ga ik niets doen waarschijnlijk, maarbmijn ouders hebben bedacht dat ik misschien in Engeland naar een taalkamp kan gaan. Oke, lol, dat is ook maar afwachten, maar ik vind het een geweldig idee! Ik vind de taal heel leuk, lees Engelse boeken [ga nu ook The Hunger Games eerst in het Engels proberen, ik wacht af, haha], kijk films in het Engels, ga in de 4e wss Cambridge doen, ben veel met de taal bezig qua vertalen en dat soort dingen, van alles. Dus het zou wel wat voor mij zijn, en het bestaat wel. Mijn nichtje uit Amerika vind schrijven heel leuk, en gaat daar soms op schrijfkamp of zo. Amerika is Engeland niet, maar ik vind het awesome. Het is alleen kapot duur, denk ik, en er komt van alles bij kijken.

    But, ik voelde mij vrij om dit met jullie te delen. Mensen die ook zulke plannen hebben? Ervaring? Advies en dat soort shit? [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Dat wil ik ook!


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Oh, dat lijkt mij ook zo awesome! Als ik volgend jaar de tijd heb, ga ik waarschijnlijk ook zoiets doen. ^^

    Ghehe, maar ja, het is ook maar zien of net lukt, buh. Ik reken er niet te veel op.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife