• Blijkt dat ik morgen een wiskunde toets heb, en Jacco heeft weer eens niet geleerd :')
    Heerlijk, die school (:
    Hoor je m'n sarcasme?

    Dus.. Hebben jullie een drukke schoolweek?


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ja, 5 toetsen en die week daarna nog 2 + 3 talen voor Taaldorp.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Vakantie:Y)


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ugh.. Morgen frans, overmorgen wiskunde woensdag fries en dan vrijdag moet ik gaan zingen voor de klas agggghh.. Doeloos school, de helft van de vakken gebruik je later toch niet meer en in de tijd dat je op school zit had je best iets beters kunnen doen.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 19:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik heb morgen ook een wiskundetoets!
    Maar, het drukke moet nog komen denk ik. Er zit bij ons anderhalve week tussen twee toestweken in. (Geen idee hoe dat kan.) En willen heel veel leraren er nog een heleboel paragrafen instampen.


    Food.

    Voor't moment niet.
    We hebben nog zo'n weekje 'n half voor de examens, dus nu zijn er nog drie testen en dan is er sb-stop (geen testen, sperperiode).


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Daniellaaa schreef:
    Vakantie :Y)

    Maar serieus, heeft niemand hier ooit van huiswerk opschrijven of iemand vragen naar het huiswerk gehoord? (cat) no offense


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Oh, is er een wiskunde toets morgen :W

    Maandag een Frans SO woordjes en vrijdag een Frans SO grammatica. De overige weken dat we nog op school zitten hebben we elke week ook nog een Frans toets. Ze kan plannen hoor, die lerares. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Nope. Heb 3 weken projectweek. Moeten een hele fucking campagne opzetten. Ach. Komt goed.


    To infinity and beyond •

    Ontzettend druk (cat)
    [/zomervakantie]


    Life is hard and then we die

    Wat heeft iedereen deze week met Frans :W? *Heeft vrijdag Frans Rep.*


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    RainbowShine schreef:
    Ja, 5 toetsen en die week daarna nog 2 + 3 talen voor Taaldorp.


    Ik HAAAAAATT Taaldorp! Het is echt zo kut :'D!

    Ot; Tien toetsen :'D. En het is niet eens proefwerkweek. Morgen heb ik trouwens ook wiskunde. En daarbij ook nog voetbal.


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb alleen een bio toets en taaldorp heb ik gelukkig al gehad :W


    Shoganai i ne~

    PO en twee toetsen dus een beetje drukke week.


    Physics is awesome

    Jap, examens


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right