• Jajaa, morgen is het eindelijk zover: ik ga op kamers.
    Voor mijn opleiding dierverzorging ga ik van 17 februari tot 25 april stage lopen in dierenpark Amersfoort. Ik heb best wat moeite moeten doen om deze stageplek te krijgen, maar het is me gelukt. En nu moet ik dus ook op kamers..
    Ik heb een kamer in Bunnik. Ik heb gezocht op kamers in Amersfoort, maar niemand wilde me daar hebben x]. Maar goed.. Nu is de grote vraag: Wat moet ik allemaal meenemen?
    Ik weet dat het niet erg is als ik iets vergeet.. Want ik kan het zo ophalen in de weekenden of het kan gebracht worden als er iemand een x langs komt.. Maar ik wil niets vergeten! Dus.. Kunnen jullie me een beetje helpen?
    Ik heb al bedacht:

    - Kleren (natuurlijk), voor als ik 's avonds een x wat ga doen of in het weekend;
    - Mijn laptop en oplader, voor verslagen;
    - Mijn mobiel en oplader;
    - Mijn camera en oplader;
    - Toiletspullen als tandenborstel, tandpasta, haarborstel, shampoo, enz. enz;
    - Tekenspullen.

    Verder kom ik zo snel niet! ;o iemand enig idee? ;$ Alvast bedankt voor het meedenken.
    Ik vind het echt onmeunig spannend x].


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Meubels. :Y) Hoef je verder ook geen keukengerei of handdoeken mee te nemen? Schoolspullen, leesboeken, foto's, andere zooi. Je hoeft echt niet alles in één keer mee te nemen.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Izembaro schreef:
    Meubels. :Y) Hoef je verder ook geen keukengerei of handdoeken mee te nemen? Schoolspullen, leesboeken, foto's, andere zooi. Je hoeft echt niet alles in één keer mee te nemen.


    Jaaaaweell! Het is de bedoeling dat ik zo min mogelijk naar huis ga. Ik kom alleen een x langs voor mijn hond, omdat ik denk dat ik het niet zolang zonder hem red.. En we hebben voor morgen een aanhanger, dus das ook direct handiger! x]. Meubels heb ik daar. Maar foto's, inderdaad! ;D. Heb al wat foto's van mijn hondje uitgekozen :$.
    En een fiets. Trouwens. Maar die kan ik niet echt inpakken ofzo.. x]


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Eten en drinken. Als je dat meepakt van thuis moet je het niet zelf kopen, zo bespaar je heel wat geld :)
    Net zoals afwasmiddel, poetsgerief,...
    Alvast veel plezier en succes met je stage!


    Nobody really cares if you're miserable, so you might as well be happy

    delightful schreef:
    Eten en drinken. Als je dat meepakt van thuis moet je het niet zelf kopen, zo bespaar je heel wat geld :)
    Net zoals afwasmiddel, poetsgerief,...
    Alvast veel plezier en succes met je stage!



    Oja! Das ook een goeie! Ga ik doen.. x]
    Dank je wel. (:


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Handdoeken, beddegoed, en allemaal dingen die hier boven genoemd zijn.
    Ik weet niet wat er allemaal al is..

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 12:03 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Hmm, je gaat op kamers maar weet niet eens wat je mee moet nemen?

    Zoals genoemd: meubels, beddengoed, kleding etc, alles wat je thuis nu ook gebruikt maar dan alleen voor jezelf? (cat)


    Alleen maar tranen van geluk

    Borden, bestek, glazen, pannen voor eten te koken.. Of heb je dat daar? Handdoek en theedoek voor in de keuken. Stofzuiger. Zoals gezegd eten en drinken. Neem dan ook avond eten mee, zoals groente in blik ofzo (; Oh, voor blikken is een blikopener ook handig:p Als je wijn drinkt: Kurkentrekker:p Kaarsjes & aansteker voor de gezelligheid. Ander decoratiemateriaal om t wat huiselijker te maken (; (Tip: Plunder hiervoor de Action :Y) )


    Inspiration can hit you any time

    Ja. Maar lk Ga op een kamer die al Gemeubileerd ls. En lk heb als Goed ls ook wel alles, maar lk ben altijd zon persoon die het Gevoel heeft datie lets vergeet.. xd
    Bedankt voor het meedenken!


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.