• midden in Miami California staat een groot weeshuis die gevuld is met wezen wie het spoor te bijster zijn geworden na het overlijden van hun ouders. Met strenge regels proberen ze de tieners hun leven weer op het rechte pad te krijgen.hoe gaat iedereen hiermee om? Komen er ruzien? Bedreigingen of juist liefdes, verhoudingen of relaties?


    regelss; goed lezen!
    -denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    -naamwijzigingen doorgeven
    -Niet buitensluiten
    -16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    -minstens 3 regels
    -begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!
    -lees de beschrijving van het weeshuis en de regels van het weeshuis goed!

    beschrijving van het weeshuis:
    Het gebouw heeft drie verdiepingen en een kelder.
    in de kelder bevinden zich een wasruimte en de slaapvertrekken van de medewerkers. de wezen komen hier meestal niet.
    Op de begane grond kom je binnen in de hal. Aan het eind van de hal is het kantoor van de directrice. Links van de voordeur bevind zich de deur naar de grote eetzaal, als je die doorloopt kom je uit in de keuken. Rechts van de voordeur is de ruime woonkamer met en openhaart. Er staat een boekenkast gevuld met boeken die even groot is als de wand. Overal staan wat sofa's, zetels en tafeltjes verspreid. Er is géén Tv aanwezig in het gebouw. Er staat slechts een radio in de woonkamer die door de medewerkers vaak op de radio word gehouden. Als je door de woonkamer loopt kom je in een studeer kamer waar een aantal computers beschikbaar zijn gesteld voor huiswerk.
    Op de eerste verdieping zijn de slaapkamers van de meisjes. Met drie badkamers die ze delen. Elke kamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een nachtkastje en een buro met buro stoelen voor huiswerk.
    op de tweede en tevens laatste verdieping zijn de slaapkamers van de jongens en drie badkamers die ze delen. Elk slaapkamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een buro met buro stoel voor huiswerk en een nachtkastje.
    het heeft een ruime tuin met een grasveld, een terras waar tafels en stoelen staan. Als je door het hek loopt kom je op het schoolplein waar de wezen naar school moeten.

    regels van het weeshuis:
    -Iedereen word verzocht bij alle maaltijden (ontbijt, lunch en diner) aanwezig te zijn, Afwezigheid word gestraft
    - Iedereen moet om 22.00 weer aanwezig zijn in het huis, daarna gaat de deur opslot. Ben je na 22.00 nog buiten heeft dat ernstige gevolgen.
    -Geen jongens op de meisjes slaapkamers en andersom.
    -Geen drugs en of alcohol. Dat word ernstig bestraft!
    -Je bent verplicht op school aanwezig te zijn van 8.30 tot 14.00 en tijdens de studieuren in het huis van 15.00 tot 16.00
    -je bent verplicht met de Psychiater op de tijden dat je bent aangesteld.


    boys
    - Orlando Alex Jhonson TheRumIsGone
    - Steve Warsone xJohnnyDepp
    - (James Smith) Charlie Max Smith NeverEnough
    - Alexander Jayden Bright HurtedHeart
    - Carter Cole Mavor Chapters
    -

    girls
    - Cristela Dominica Da silva Rechazame
    - Ariane Peyton Christensen Amorphous
    - Madilaine Neay Handler gaisford
    - Fellin Evy Swan Frodo
    - Sisi Wixering xJohnnyDepp
    - May Violet "Carmen Rose" Grey HurtedHeart
    - Maria Ciara Maunier ThoseWords
    VOL

    Medewerkers
    Daniël Vitali Ellison/Medewerker - Persoonlijk support. Chapters
    Gerry Fernando Strouse/ Leraar en tevens ook Psychiater. Blanche
    Michel Alex Jhonson / Hij is leraar en persoonlijk begelijder TheRumIsGone
    April Blake / vertrouwens persoon, beoordeler. Assasin

    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133634[/url]rollentopic[/url]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    April Blake

    "April." Hij glimlacht kort. "Ik vroeg me af of Maria en ik naar buiten zouden kunnen." zegt hij vragend.
    "Jij en Maria? Niemand anders?" vraag ik en ik trek mijn schoenen weer aan. "Een momentje, dan pak ik mijn sleutels even." Ik draai me om en loop naar mijn bureau, waar ik een sleutelbos vanaf haal en mijn handtas meegris. "Alleen op het terrein, het is al laat."


    Your make-up is terrible

    Ariane Peyton Christensen
    Ik lach even als hij me aankijkt met een klein pruillipje. 'Ik vond dat we nog niet goed geoefend hadden, maar als jij niet meer wilt oefenen...' Hij glimlacht charmant en trekt zijn rechterwenkbrauw een paar keer op.
    Automatisch begin ik ook te glimlachen. Om hem, nog even te pesten doe ik alsof ik er heel diep over na moet denken. 'Hmmm, nog een keertje oefenen dus...' zeg ik langzaam en ik knipoog naar hem. 'Ik denk dat dat misschien wel een goed idee is, nog beter dan je idee hoe we gaan ontsnappen,' grijns ik en ik druk mijn lippen op die van hem, een heel klein beetje ruwer dan net.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Steve Warsone

    Ik leg mijn hand aan de zijkant van haar nek en kus haar terug. 'Je oefent goed maar oefening baart kunst.' lach ik als ik me even los maak. Lachend kijk ik haar aan. 'Dan te bedenken dat we elkaar nog geen dag kennen.' zeg ik nadenkend.
    Weer buig ik me naar haaar toe en druk mijn lippen op die van haar.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Orlando

    'Oke' Andwoord ik weer glimlachend, ik was zoizo blij dat ik naar buiten zou kunnen, het was in dat opzicht net een gevangenis, je kon niet naar buiten zonder sleutel.


    Don't be like the rest of them, darling

    [iemand?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Charlie Max


    Ik dacht tevreden aan mijn plan, dit moest me gaan lukken. Het was niet de beste manier om aandacht te krijgen.. Maar wel de meest effectieve, het enige wat ik nu nog nodig had was een willekeurig slachtoffer. Ik blies de rook van mijn sigaret langzaam uit.. En wierp een blik over het binnenplein.

    April Blake

    "Mooi." glimlach ik daarop. Ik pak mijn blazertje en trek hem aan waarna ik me veronschuldig tegen Daniël. Eerlijk gezegd ben ik blij met de onderbreking en wil ik zelf ook graag naar buiten. Ik ga Orlando voor uit de kamer en zie verderop Maria staan. Ik glimlach even naar haar en loop naar de buitendeur, die ik met de sleutel van het slot haal en open de deur. "Ga je gang, ik blijf bij de poort staan." Om te roken, maar dat zeg ik er niet achteraan.


    Your make-up is terrible

    [April brengt Maria en Orlando even naar buiten.]


    Your make-up is terrible

    Orlando

    Aahh en daar kwamen we bij het tweede punt van deze gevangenis, bewakers, ze letten op je, iets wat me altijd al iriteerde. Ik knikte en liep toen naar buiten waar ik de frisse lucht inademde, eindelijk buiten, hoe somige mensen het dagen lang binnen vol hielden was me een raatsel.


    Don't be like the rest of them, darling

    Ariane Peyton Christensen
    Hij legt zijn hand aan de zijkant van mijn nek en kust me terug. Iets later maakt hij zich los. 'Je oefent goed maar oefening baart kunst. Dan te bedenken dat we elkaar nog geen dag kennen.'
    Voordat ik er goed over na kan denken drukt hij zijn lippen weer op die van mij. Ergens heeft hij wel gelijk, we kennen elkaar nog geeneens één hele dag...Maar goed, zoenen betekent niet dat je gelijk een relatie hebt.
    Ik krul mijn armen om zijn nek en trek hem iets dichter naar me toe terwijl ik hem terug kus. Met mijn tong glij ik weer over zijn lippen heen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn topics]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Charlie Max.
    Ik keek naar beneden.
    Mijn ogen vielen op Orlando, het was een goede gast. Ik kende hem niet goed, daar heb ik nooit de moeite voor gedaan. Maar hij zou nooit mijn doelwit kunnen worden. Evenals Maria, die niet veel verder op loopt. Ik mag haar wel, ze toont intresse. Daarnaast lijkt ze wel een beetje op mij.. Ze doet wat ze wilt, niets staat haar in de weg.
    Wie kon mijn doelwit wel worden? Misschien Ariane? of een werknemer.. Hmm, Christela zou ook een goed slachtoffer kunnen zijn. En een klein lachje vormde zich rond mijn mond.

    [ bericht aangepast op 3 juni 2012 - 21:11 ]

    [Cristela kan wel dan heb ik ook wat te doen in plaats van telkens genegeerd te worden]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [Cristela kan wel dan heb ik ook wat te doen in plaats van telkens genegeerd te worden]


    (Je wilt in mijn plannetje betrokken worden? Geen probleem..)

    [jaa]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]