• midden in Miami California staat een groot weeshuis die gevuld is met wezen wie het spoor te bijster zijn geworden na het overlijden van hun ouders. Met strenge regels proberen ze de tieners hun leven weer op het rechte pad te krijgen.hoe gaat iedereen hiermee om? Komen er ruzien? Bedreigingen of juist liefdes, verhoudingen of relaties?


    regelss; goed lezen!
    -denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    -naamwijzigingen doorgeven
    -Niet buitensluiten
    -16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}
    -minstens 3 regels
    -begin pas als de jongens en meisjes gelijk zijn!
    -lees de beschrijving van het weeshuis en de regels van het weeshuis goed!

    beschrijving van het weeshuis:
    Het gebouw heeft drie verdiepingen en een kelder.
    in de kelder bevinden zich een wasruimte en de slaapvertrekken van de medewerkers. de wezen komen hier meestal niet.
    Op de begane grond kom je binnen in de hal. Aan het eind van de hal is het kantoor van de directrice. Links van de voordeur bevind zich de deur naar de grote eetzaal, als je die doorloopt kom je uit in de keuken. Rechts van de voordeur is de ruime woonkamer met en openhaart. Er staat een boekenkast gevuld met boeken die even groot is als de wand. Overal staan wat sofa's, zetels en tafeltjes verspreid. Er is géén Tv aanwezig in het gebouw. Er staat slechts een radio in de woonkamer die door de medewerkers vaak op de radio word gehouden. Als je door de woonkamer loopt kom je in een studeer kamer waar een aantal computers beschikbaar zijn gesteld voor huiswerk.
    Op de eerste verdieping zijn de slaapkamers van de meisjes. Met drie badkamers die ze delen. Elke kamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een nachtkastje en een buro met buro stoelen voor huiswerk.
    op de tweede en tevens laatste verdieping zijn de slaapkamers van de jongens en drie badkamers die ze delen. Elk slaapkamer heeft een bed, een grote kast met spiegel, een buro met buro stoel voor huiswerk en een nachtkastje.
    het heeft een ruime tuin met een grasveld, een terras waar tafels en stoelen staan. Als je door het hek loopt kom je op het schoolplein waar de wezen naar school moeten.

    regels van het weeshuis:
    -Iedereen word verzocht bij alle maaltijden (ontbijt, lunch en diner) aanwezig te zijn, Afwezigheid word gestraft
    - Iedereen moet om 22.00 weer aanwezig zijn in het huis, daarna gaat de deur opslot. Ben je na 22.00 nog buiten heeft dat ernstige gevolgen.
    -Geen jongens op de meisjes slaapkamers en andersom.
    -Geen drugs en of alcohol. Dat word ernstig bestraft!
    -Je bent verplicht op school aanwezig te zijn van 8.30 tot 14.00 en tijdens de studieuren in het huis van 15.00 tot 16.00
    -je bent verplicht met de Psychiater op de tijden dat je bent aangesteld.


    boys
    - Orlando Alex Jhonson TheRumIsGone
    - Steve Warsone xJohnnyDepp
    - (James Smith) Charlie Max Smith NeverEnough
    - Alexander Jayden Bright HurtedHeart
    - Carter Cole Mavor Chapters
    -

    girls
    - Cristela Dominica Da silva Rechazame
    - Ariane Peyton Christensen Amorphous
    - Madilaine Neay Handler gaisford
    - Fellin Evy Swan Frodo
    - Sisi Wixering xJohnnyDepp
    - May Violet "Carmen Rose" Grey HurtedHeart
    - Maria Ciara Maunier ThoseWords
    VOL

    Medewerkers
    Daniël Vitali Ellison/Medewerker - Persoonlijk support. Chapters
    Gerry Fernando Strouse/ Leraar en tevens ook Psychiater. Blanche
    Michel Alex Jhonson / Hij is leraar en persoonlijk begelijder TheRumIsGone
    April Blake / vertrouwens persoon, beoordeler. Assasin

    [url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=133634[/url]rollentopic[/url]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Moet er nog een directie komen? (:]

    Fellin Evy Swan

    'Kom maar binnen!' roept Gerry en ik doe de deur stilletjes open. Hij zit op zijn bureaustoel en ik schuif binnen met die vreselijke blos op mijn wangen. April is de enige medewerker hier waar ik me écht goed bij voel, ik vind het altijd geweldig om bij haar te zijn en toch geeft Gerry me meer het gevoel dat ik speciaal ben. Ik sla mijn ogen verlegen neer en ga zitten op de bruine, leren stoel in zijn kantoor.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gerry Fernando Strouse.
    Ze schuift verlegen naar binnen en er staat een - al zeg ik het zelf - schattige blos op haar wangen.
    Ik betrap me erop dat Fellin op de een of andere manier speciaal is. Maar die gedachte drijf ik snel weg. Ik mag dat denken.. Dan voel ik me.. raar. En zelfs een beetje vies.
    Fellin gaat op de stoel zitten en kijkt me niet aan.
    Ik schraap even kort mijn keel. "Goedemiddag Fellin," Groet ik haar en pak een pen uit de pennenhouder.
    "Hoe is het met je?" Vraag ik aan haar.

    Fellin Evy Swan

    Gerry schraapt zijn keel en begroet me, terwijl hij een nieuwe pen pakt uit de pennenhouder.
    'Hoe is het met je?' ik denk even na over die vraag en antwoord dan:
    'Beter dan het in dagen is geweest.' ik kijk eindelijk naar hem op maar wordt meteen weer zenuwachtig onder zijn blik.
    'Ik heb een klein gesprekje gehad met April.' wauw. Lekker interessant Fellin, goed bezig denk ik teleurgesteld.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gerry Fernando Strouse.
    "Beter dan het in dagen is geweest," Het klinkt sarcastisch, maar wanneer ze naar me opkijkt, zie ik dat ze het meent.
    "Ik heb een klein gesprek gehad met April," Zegt ze.
    Ik knik kort en lees even in de map. "Hoe zit het met de nachtmerrie's.. of te wel de vervelende dromen?" Vraag ik aan haar en laat de pen in mijn hand draaien. Daarna werp ik een blik op Fellin. Ze lijkt er verlegen en misschien ook wel een tikkeltje ongemakkelijk.
    "Kan ik iets doen om het je gemakkelijk te maken? Wil je iets te drinken?" Vraag ik aan haar.

    Fellin Evy Swan

    Hij knikt en laat zijn ogen over mijn dossier glijden.
    'Hoe zit het met de nachtmerrie's.. of te wel de vervelende dromen?' ik wil net antwoorden als hij me nog iets vraagt:
    'Kan ik iets doen om het je gemakkelijk te maken? Wil je iets te drinken?' ik schud mijn hoofd, glimlach kleintjes en probeer me te ontspannen.
    'Dat is waar ik het met April heb over gehad... het ging steeds slechter, ze kwamen steeds terug en na een tijd besefte ik dat ik het gezicht van mijn vader nooit kon zien in de dromen. Dat ik hem was vergeten. Dus ging ik naar April,' meteen sluit ik mijn mond na die zin. Ik mag niet vertellen wat ze me heeft laten zien.
    'En nu gaat het beter.' besluit ik en er breekt een glimlach door op mijn gezicht.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gerry Fernando Strouse.
    Ze schud haar hoofd na mij vraag. "Dat is waar ik het met April heb over gehad... het ging steeds slechter, ze kwamen steeds terug en na een tijd besefte ik dat ik het gezicht van mijn vader nooit kon zien in de dromen. Dat ik hem was vergeten. Dus ging ik naar April," Zegt ze en doet abrupt haar mond dicht.
    "En nu gaat het beter," Concludeert ze en glimlacht.
    Ik ben blij dat ze nu meer ontspannen is. "Dat is mooi om te horen," Zeg ik tegen haar en noteer alles in de map. "Dan hebben we verder geen speciale sessie's nodig. Of als je die dromen weg wil hebben, kunnen we een speciale sessie doen, maar ik denk dat het wel zwaar wordt,"

    Fellin Evy Swan

    'Dat is mooi om te horen. Dan hebben we verder geen speciale sessie's nodig. Of als je die dromen weg wil hebben, kunnen we een speciale sessie doen, maar ik denk dat het wel zwaar wordt.' ik knik meteen en zeg zacht:
    'Alles om ze weg te krijgen.' maar ik voel dat het niet genoeg is, dus boor ik mijn blik in de zijne en begin te vertellen en mijn toon wordt luider naarmate mijn verhaal vordert.
    'Heb je ooit iemand verloren Gerry? Iemand waar je zielsveel van hield? Dan weet je hoe het voelt. Maar je weet niet hoe het is om ze iedere nacht weer kwijt te raken. Iedere nacht weer, begrijp je dat? Ik zie ze sterven, keer op keer. En ik wil het niet meer. Dus ja, ik wil er vanaf.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Gerry Fernando Strouse.
    "Alles om ze weg te krijgen," Zegt ze. "Heb je ooit iemand verloren Gerry? Iemand waar je zielsveel van hield? Dan weet je hoe het voelt,"
    Ik knik. Ik heb mijn jongere broertje verloren bij een auto-ongeluk.
    "Maar je weet niet hoe het is om ze iedere nacht weer kwijt te raken. Iedere nacht weer, begrijp je dat? Ik zie ze sterven, keer op keer. En ik wil het niet meer. Dus ja, ik wil er vanaf,"
    Ik wil knikken, maar doe het niet. Dat weet ik niet. "Ik snap je," Zeg ik tegen haar. "Zo'n sessie houdt in dat we het over je familie hebben, hoe moeilijk het ook lijkt. Verder zal ik je laten ontspannen. Alles om je beter te voelen," Zeg ik tegen haar.

    [Ben zo terug op mijn telefoon.]

    Fellin Evy Swan

    "Ik snap je," Zegt hij en ik zie aan zijn ogen dat hij een herinnering op haalt. Maar als hij me aankijkt, is de glazige blik in zijn ogen verdwenen.
    'Zo'n sessie houdt in dat we het over je familie hebben, hoe moeilijk het ook lijkt. Verder zal ik je laten ontspannen. Alles om je beter te voelen,' ik glimlach kleintjes. 'Dat klinkt goed. Gaan we vandaag al beginnen?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Ik heb tijdje niet kunnen reageren, ik ben gewoon continu aan het werk en 's avonds gewoon op. Als ik vanavond terug ben uit werk zal ik weer reageren als iemand cristela gaat redden vanavond haha]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [Ik heb tijdje niet kunnen reageren, ik ben gewoon continu aan het werk en 's avonds gewoon op. Als ik vanavond terug ben uit werk zal ik weer reageren als iemand cristela gaat redden vanavond haha]


    [Ik speel wel ff de directie ofzo. ;D]

    Gerry Fernando Strouse.
    "Dat klinkt goed," Zegt ze met een kleine glimlach. "Gaan we vandaag al beginnen?"
    Ik kijk op van het blaadje dat voor me ligt. "Dat mag jij kiezen. Als je liever morgen of volgende week begint, vind ik het ook goed," Zeg ik tegen haar, sta op en ga op de rand van het bureau zitten.

    [of nu kan ook. Ik ben met 2 andere collega's betaald naar huis gestuurd omdat het te rustig was :P zon lekker dagje vrij eerste keer in 4 weken is wel ff lekker haha]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [of nu kan ook. Ik ben met 2 andere collega's betaald naar huis gestuurd omdat het te rustig was :P zon lekker dagje vrij eerste keer in 4 weken is wel ff lekker haha]


    [Betaald naar huis gestuurd. Lekker hoor. ;D
    Ehm.. ik heb huiswerk, dus dat is niet zo handig.. S;]