• Omdat het 'niveau-systeem' nogal log was en af en toe voor een tragere server zorgde, hebben we achter de schermen hard gewerkt aan een nieuw systeem: BADGES

    Wat zijn badges?
    Badges zijn een soort trofeeën die je verdiend door actief te zijn op Q.

    Wat kun je met badges?
    Helemaal niets :) Het is puur voor de fun.

    Grrrr, ik haat badges! Dood aan de badges! Etc.
    Dan kijk je er gewoon niet naar :P

    Ik heb nog een leuk idee voor een nieuwe badge!
    Laat het me weten en ik zal zien wat ik kan doen.

    Waar vind ik mijn badges?
    hierrrr

    Zorgt badges niet voor extra spammers?
    Mwahh, valt mee. Er zijn expres geen badges voor meer dan 25 GB's en forum posts.


    Dit is mijn signature...

    Ik zag het al ineens staan en dacht van: ik wacht wel totdat er een topic over geopend wordt :'D Maar ik vind het zelf nogal lelijk staan dus ik kijk er dan maar gewoon niet naar hahaha :'D


    -

    Haha, ik zag het, alleen bij mij werken ze niet zo goed. Er staat dat ik nog niets in de spotlight gezet heb, terwijl ik er zeker al minstens 5 gedaan heb, ook als je bij 'home' kijkt -dat balkje- heb ik al iets in de spotlight gezet.


    Your make-up is terrible

    koel 8)


    Alleen maar tranen van geluk

    Assassin schreef:
    Haha, ik zag het, alleen bij mij werken ze niet zo goed. Er staat dat ik nog niets in de spotlight gezet heb, terwijl ik er zeker al minstens 5 gedaan heb, ook als je bij 'home' kijkt -dat balkje- heb ik al iets in de spotlight gezet.


    dat heb ik ook!
    alleen dan heb ik het maar 2x gedaan ofzo haha


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Assassin schreef:
    Haha, ik zag het, alleen bij mij werken ze niet zo goed. Er staat dat ik nog niets in de spotlight gezet heb, terwijl ik er zeker al minstens 5 gedaan heb, ook als je bij 'home' kijkt -dat balkje- heb ik al iets in de spotlight gezet.

    Ik ga het even voor je checken.


    Dit is mijn signature...

    Ik snap er geen ene reet van =)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Assassin schreef:
    Haha, ik zag het, alleen bij mij werken ze niet zo goed. Er staat dat ik nog niets in de spotlight gezet heb, terwijl ik er zeker al minstens 5 gedaan heb, ook als je bij 'home' kijkt -dat balkje- heb ik al iets in de spotlight gezet.

    Dat had ik ook, ook bij die vooruitgang zeg maar. Naja, zal wel, haha.

    Rutger schreef:
    (...)
    Ik ga het even voor je checken.


    Dankje ^^


    Your make-up is terrible

    Haha ik zag het daarjuist en ik dacht eerst zo van:What Tha?
    Maar nu vind ik het cool


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    haha, oh wat cool =D
    Echt leuk.

    Jammer dat ik er zo weinig heb, haha (:


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Wauw, ik heb er al 43 8D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik vind het enorm cool, ik heb er al veel haha!


    live the life you love

    Leuk, alleen vond ik de niveau's ook wel leuk maar wat Assassin ook al zei: Ik heb al twee keer iets in de spotlight gezet, maar dat staat er niet ;D
    Leuk bedacht.


    It's hard to hold a candle in the cold November Rain

    Assassin schreef:
    Haha, ik zag het, alleen bij mij werken ze niet zo goed. Er staat dat ik nog niets in de spotlight gezet heb, terwijl ik er zeker al minstens 5 gedaan heb, ook als je bij 'home' kijkt -dat balkje- heb ik al iets in de spotlight gezet.

    Ik heb hetzelfde, alleen dan omgekeerd. Ik heb er nog nooit wat in gezet en toch staat er dat ik er 1x iets in heb gezet XD

    Ot: ik vind het best leuk (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Rutger schreef:
    (...)
    Ik ga het even voor je checken.

    Er ging bij de spotlights even wat mis.

    Geen zorgen, ik maak het meteen in orde.


    Dit is mijn signature...