• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Van jou! Dat zeg ik toch!" zegt ze zacht. "Waarom geloof je me niet?" Ze bijt op haar lip. "Van wie zou het anders moeten zijn? Denk je soms dat het van Liam is?" vraagt ze dezelfde zachte toon. "Met hem deed ik het altijd veilig."
    "Oh ja, dát wilde ik weten." Woedend sla ik tegen de muur, waar mijn vuist in verdwijnt. Ik trek mijn hand terug en kijk haar niet aan. "Misschien moet je je gangen maar eens natrekken. Ik kan het absoluut niet zijn." hou ik vol.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Oh ja, dát wilde ik weten'. Hij slaat tegen de muur waardoor er een gat in komt. 'Misschien moet je je gangen maar eens natrekken. Ik kan het absoluut niet zijn'.
    'Volgens mij is het meer dat je het niet wíl zijn zodat je er niet mee opgescheept zit en weer gewoon naar Chèlle kunt gaan,' zeg ik zacht waarna ik opsta en naar de deur loop. 'Ik loop wel naar huis,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Volgens mij is het meer dat je het niet wíl zijn zodat je er niet mee opgescheept zit en weer gewoon naar Chèlle kunt gaan." zegt ze zacht en loopt naar de deur. "Ik loop wel naar huis."
    "Ja, misschien krijg ik haar ook wel zwanger!" antwoord ik bits. "Ik kán geen kinderen maken, Cassie." Ik grijp haar bij haar goede pols. "En je loopt trouwens nergens heen in deze toestand, dat lijkt me niet al te slim."


    Your make-up is terrible

    Violet
    'Ja, in deze kleren lijkt me dat prima te doen,' zeg ik, en kijk dan naar Vince's glas. 'Oké, als we gaan rennen mag je dat wel,' knik ik goedkeurend.


    I can't define who I am.

    Cassie
    'Ja, misschien krijg ik haar ook wel zwanger!' zegt hij bits. 'Ik kán geen kinderen maken, Cassie'. Als hij me bij mijn pols pakt ruk ik die gelijk weer los. 'En je loopt trouwens nergens heen in deze toestand, dat lijkt me niet al te slim.'
    'Hoe kan je zo zeker weten dat je dat níet kan?' vraag ik. 'En trouwens, wat maakt het ook uit. Ik wil toch een abortus,' voeg ik er aan toe waarna ik mijn armen over elkaar sla. 'En als ik wil lopen, dan loop ik,' mompel ik nog en ik draai me om, om weer richting de deur te lopen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Hoe kan je zo zeker weten dat je dat níet kan?" vraagt ze. "En trouwens, wat maakt het ook uit. Ik wil toch een abortus." voegt ze er aan toe waarna ze haar armen over elkaar slaat. "En als ik wil lopen, dan loop ik." mompelt ze nog en ze draait zich om, om weer richting de deur te lopen.
    "Nee." jammer ik zacht. "Het kan gewoon niet, ik weet het zeker." verward loop ik naar haar toe en pak ik haar hand vast, nu zacht. "We..." Ik schud even met mijn hoofd, niet wetend wat ik moet doen.


    Your make-up is terrible

    Vince

    Ik kijk naar mijn glas en sla het ineen keer achterover.
    Ik pak Violet haar pols beet en trek haar mee naar beneden, ruk de voordeur open en trek haar mee naar buiten.
    "weet jij de weg wel terug denk je? Straks verdwalen we!" Grijns ik.
    "O o o en dan vind een of andere rare man ons, en dan blijkt hij een seriemoordenaar te zijn!" Ik spring op en neer en begin te rennen.
    Niet wachtend op Violet of zo.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Nee.' jammert hij zacht. 'Het kan gewoon niet, ik weet het zeker'. Hij pakt weer mijn hand vast en ik moet de neiging onderdrukken om hem niet gelijk weer los te rukken. 'We...' Hij schudt met zijn hoofd.
    'Wat denk je dan?' vraag ik waarna ik mijn hand toch los ruk. 'Dat ik in de tussentijd nog met iemand anders heb geslapen? Niet iedereen slaapt met jan en allemaal zoals jij Luca,' zeg ik bits. 'En het maakt niet uit want zoals ik al zei: Ik wil een abortus,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Wat denk je dan?" vraagt hij waarna ze haar hand toch losrukt. "Dat ik in de tusentijd nog met iemnd anders heb geslapen? Niet iedereen slaapt met jan en allemaal zoals jij Luca." zegt ze bits. "En het maakt niet uit want zoals ik zei: Ik wil een abortus."
    "Goed." antwoord ik terug en sla mijn armen over elkaar. "Loop dan maar naar huis. Of beter, loop naar Liam en ga daar een abortus hebben." Ik draai me om zodat ze niet kan zien hoe mijn gezicht pijnlijk betrekt.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Goed,' zegt Luca en hij slaat zijn armen over elkaar. 'Loop dan maar naar huis. Of beter, loop naar Liam en ga daar een abortus hebben'. Hij draait zich om en ik sla mijn ogen neer.
    'Best,' zeg ik zacht. 'Als je dat zo graag wilt dan doe ik dat wel,' voeg ik er nog zachter aan toe. Ik draai me om en doe de deur van de kamer en laat die weer achter me dichtvallen. Gelijk loop ik verder naar de uitgang van het ziekenhuis. Het is al wat later als net en de wind is wat kouder geworden, ik had beter een jas mee kunnen nemen. Ik voel alweer tranen in mijn ogen prikken en loop stug door, ook al heb ik geen idee welke kant ik op moet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Violet
    'Niet zo snel!' roep ik als Vince velen malen harder dan mij blijkt te kunnen. Had ik moeten zien aankomen. Zo snel als ik kan probeer ik hem in te halen. 'Stop eens!' hijg ik, 'ik weet de weg?' probeer ik dan. Niet dat dat helemaal waar is, ik ben hier 1 keer geweest.


    I can't define who I am.

    Vince

    Ik stop abrupt waardoor Violet tegen me aan knalt en ik achterover val en Violet op mij.
    Ik lach hard. "Geweldig!" Roep ik proestend van het lachen.
    "Sorry, kon het niet laten." Hijg ik lichtelijk van het rennen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Luca Jones
    "Best." zegt ze zacht. "Als je dat zo graag wilt dan doe ik dat wel."
    Even laten hoor ik de deur dichtvallen en zucht ik. Ik druk mijn handen tegen mijn slapen en vraag me af wát er in hemelsnaam allemaal gebeurd is en wat de waarheid is. Ik moet het weten... Met grote passen been ik de kamer uit, richting de dokter. Ruw grijp ik hem bij de arm.
    "Uw patiënte van net, hoelang is ze zwanger." sis ik naar hem. Ik ben niet boos, gewoon wanhopig.
    "Eh- niet eh- nog niet lang." Ik laat hem wat losser. "Hooguit twee weken." Ik laat hem los en besluit achter Cassie aan te gaan en heb haar zo ingehaald. "Cassie." zeg ik zacht als ik naast haar ga lopen. "Het spijt me van wat ik net zei..."


    Your make-up is terrible

    Violet
    Ik probeer boos te kijken, maar lach perongeluk toch als ik overeind krabbel. 'Bedankt voor het helpen. En vind je het zo leuk om onschuldige meisjes pijn te doen?'


    I can't define who I am.

    Vince

    Ik knik.
    "Dat is mijn hobby." Zeg ik droog en kom ook overeind en ga staan.
    "Neen, sorry." Zeg ik dan en druk een kusje op haar wang.
    "Zo goed?" Vraag ik. Ik tik haar aan en begin nu, op een redelijk normaal tempo te joggen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.