• In dit gerenoveerde gebouw zijn een aantal appartementen gemaakt, speciaal voor jongeren tussen de zestien en zesentwintig. Op het oog lijkt het een normale jongerenwoning, feestjes, troep en ruzies. Maar er is één ding anders, de meeste inwoners zijn namelijk vampiers.


    Het leek me wel een leuk, niet al te ingewikkeld idee. :'D Er mogen dus mensen én vampieren in het gebouw wonen, alleen of met meerdere in een appartement. Alleen, er zijn géén slechte vampieren in dit gebouw. Je kan als vampier dan ook géén mensen bedreigen die ook in het gebouw wonen. Natuurlijk drinken ze wel bloed, via voorverpakt bloed, dierenbloed of eventuele vrijwilligers.

    De indeling van het huis:
    Er zijn twee verdiepingen en een begane grond. Op de begane grond heb de entree, de brievenbussen, het kantoor van de huisbaas (Darren Dimir) dat het nummer 1 draagt en een gezamelijke woonkamer met een keuken. Dan heb je een trap naar beneden, opslagruimte en een trap naar de eerste verdieping, waar de kamers/appartemenen de nummers 10 tot en met 17 bedragen. (de nummers 2 tot en met 9 bevinden zich in de opslagruimte) Op de tweede verdieping vind je de nummers 18 tot en met 25. Er is ook nog een kleine kruipzolder waar je in het plafond van verdieping twee een klein luikje kan ontdekken die erheen leid.
    De indeling van de kamers:
    Als je de deur opent en binnenkomt, kom je in de hal. Die komt uit op een woonkamer, met aan de ene kant een open keuken en aan de andere kant twee deuren, van de slaapkamer en de badkamer. In de hal zit een deur met een ondiepe inloopkast die vooral als kleine opbergruimte en kapstok gebruikt word.

    Mensen
    - Damon Blake ~ DarkSavior Kamernummer 18
    - Jeremy Velez ~ Gabumon Kamernummer 14
    - Vintain O'Connor ~ Zayngasm Kamernummer 16
    - Vince Rez Emanuels ~ AlienPrinces Kamernummer 12
    - Cassie Raven Benson ~ Amorphous Kamernummer 17
    - Violet Chanel Hadley McLaren ~ Zayngasm Kamernummer 10
    - Mia Donovan ~ Gabumon Kamernummer 15


    Vampieren:
    - Luca Jones ~ Assassin Kamernummer 19
    - Riley Winchester ~ Assassin Kamernummer 11
    - Solomon Vigée-Lebrun ~ Alienprinces Kamernummer 13
    - Chèlle Ophelia McFadden ~ Valentino Kamernummer 22
    - June Harlow Grabeel ~ Armorphous Kamernummer 24


    De regels:
    - AN gebruik graag.
    - Je kan niet iemand vermoorden zonder toestemming.
    - Buiten de RPG praten tussen haakjes.
    - Plezier maken.
    - 16+ is toegestaan.

    Het is op elk moment mogelijk om in te stromen als nieuwe bewoner. Je hoeft hiervoor niets bij te lezen of te weten.

    Rollentopic.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 18:42 ]


    Your make-up is terrible

    Luca Jones
    "Hmmm." zegt hij en hij is bezig haar pols te verbinden. "We zouden een bloedtest kunnen doen, misschien heeft ze pfeiffer. Bent u daar tevreden mee?" vraagt hij, waarop ik glimlach.
    "Heel erg zelfs." zeg ik tevreden en ik grijns even naar Cassie.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Heel erg zelfs,' zegt Luca.
    Als hij naar me grijnst werp ik hem een boze blik toe.
    De dokter pakt een naald een kast en vraagt me mijn arm uit te steken. Ik zucht even en steek me tegenzin mijn arm uit waarna hij de naald er in prikt. Een paar seconden later is hij klaar en plakt hij een pleister op het minuscule wondje.
    'Ik ben zo terug,' zegt hij dan en hij loopt weg.
    'Moest dat nou echt?' sis ik naar Luca.

    [Hoelang duurt het normaal gesproken tot dat er uitslag is a.?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Een paar dagen geloof ik, maar dat is zo laaang.]

    Luca Jones
    Ik grinnik als ze me een boze blik toewerpt. De dokter loopt op haar af met een naald en ik kijk weg en houd mijn adem in. Niet echt het beste om naar te kijken.
    "Ik ben zo terug." zegt hij en ik kijk weer naar Cassie.
    "Moest dat nou echt?" sist ze naar mij.
    "Ja, ik wil het weten." zeg ik en ik kijk haar spijtig aan.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    'Ja, ik wil het weten,' zegt Luca.
    'Je weet al wat er is, niks namelijk,' mompel ik.
    Het is even stil en niet veel later komt de dokter al naar binnen. 'Ik heb de resultaten,'
    Ik kijk hem vragend aan, 'en? Het is gewoon niks toch?'
    De dokter schudt zijn hoofd. 'Het is niet niks, integendeel zelfs. U bent in verwachting.'
    Ik zwijg even en begin dan te lachen. 'Grapje zeker?' grinnik ik.
    Hij schudt weer zijn hoofd.
    'M-maar dat k-an niet,' stamel ik zacht. Luca durf ik op dit moment niet aan te kijken.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Je weet al wat er is, niks namelijk." mompelt ze, ik schud afkeurend mijn hoofd, waarop een stilte volgt. Uiteindelijk komt de dokter weer binnen.
    "Ik heb de resultaten."
    "En? Het is gewoon niks toch?" vraagt Cassie, maar de dokter schud zijn hoofd.
    "Het is niet niks, integendeel zelfs. U bent in verwachting." Ik grijns even omdat ik gelijk heb, tot de woorden tot me doordringen.
    "Grapje zeker?" grinnik Cassie, maar de doker schud zijn hoofd weer.
    "M-maar dat k-an niet." stamelt ze zacht. Mijn mond zakt een stukje open, als ik wit weg zou kunnen trekken had ik het nu gedaan.
    "Ongemogelijk." zeg ik met zwakke stem als ik opsta. "Doe de rest opnieuw." Mijn stem klinkt ruw en bevelend. Dan kijk ik naar Cassie. "Ze hebben vast iets fout gedaan." zeg ik met een zwakke glimlach.


    Your make-up is terrible

    Cassie
    Ik kan alleen maar voor me uit staren.
    'Onmogelijk,' zegt Luca met een zwakke stem. 'Doe de rest opnieuw,' nu klinkt het meer bevelend. 'Ze hebben vast iets fout gedaan'.
    'Ik heb de test al twee keer gedaan,' zegt de dokter. 'Ik zal jullie even alleen laten,' voegt hij er aan toe waarna hij weer op.
    Ik til mijn hoofd een stukje op en kijk richting Luca. 'Ik wil een abortus,' mompel ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luca Jones
    "Ik heb de test al twee keer gedaan." zegt de dokter. "Ik zal jullie even alleen laten." voegt hij er aan toe en hij loopt weg. Cassie tilt haar hoofd op en kijkt naar mij. "Ik wil een abortus." mompelt ze zacht.
    De tranen springen in mijn ogen en ik loop op haar af om naast haar te komen zitten, maar ik sla mijn armen niet om haar heen.
    "Oké." zeg ik zacht. "Wie is de vader, Cassie?" Ik kijk haar aan, ervan overtuigd dat ik dat niet kan zijn.


    Your make-up is terrible

    || Violet ||
    'Doe maar 7-up ofzo,' zeg ik, 'denk je dat het wel zo'n goed idee is als jij frisdrank gaat nemen?' Plagerig geef ik hem een duwtje.


    I can't define who I am.

    Vince

    "Hé? Daar word ik heus niet druk van hoor." Overtuig ik Violet en ik schenk twee glazen met 7-up.
    Ik duw er een in haar handen. "Proost op een leuke tijd?" Zeg ik dan, meer vragend, en neem een slok van het drinken.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    Luca loopt naar me toe en gaat naast me zitten.
    Als ik hem aan kijk zie ik dat er tranen in zijn ogen staan.
    'Oké. Wie is de vader, Cassie?' vraagt hij zacht.
    'Jij natuurlijk!' zeg ik tegen Luca. 'Wie anders?' Ik zucht en bijt op mijn lip. Ik kan niet zwanger zijn, dat kan gewoon niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Violet
    'Natuurlijk Vince... Maar het is de gewoonte om eerste te proosten en dán te drinken,' zeg ik, en tik mijn glas tegen het zijne.


    I can't define who I am.

    Luca Jones
    "Jij natuurlijk! Wie anders?" ze zucht zacht en bijt op haar lip.
    "Geen idee!" zeg ik iets te hard. "Ik kan het niet zijn, volgens mij kan ik niet eens iemand zwanger maken." In mijn stem klinkt paniek door. Ik pak haar ruw bij haar schouders. "Denk na, van wie is het!"


    Your make-up is terrible

    Vince

    Ik word even rood.
    "Oeps ik was té enthousiast." Zeg ik en neem dan nog een slok.
    "Wilde je nou nog buiten joggen?" Vraag ik dan en kijk haar aan.
    Ik wel, heel graag, is leuk, rennen, lekker rennen. Buiten frisse lucht, de bomen, rennen! Ik spring op en neer van mijn gedachten maar probeer stil te gaan staan en haal een keer door mijn neus adem.
    Rennen Vince, rennen, heel hard, leuk toch! gaat mijn gedachte hyper-snel. Ik knik op mijn gedachte.

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 21:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Cassie
    'Geen idee!' zegt hij hard. 'Ik kan het niet zijn, volgens mij kan ik niet eens iemand zwanger maken,' zijn stem klinkt paniekerig en hij pakt me ruw bij mijn schouders. 'Denk na, van wie is het!'
    'Van jou! Dat zeg ik toch!' zeg ik zacht. 'Waarom geloof je me niet?' Ik bijt op mijn lip en voel tranen in mijn ogen prikken. 'Van wie zou het anders moeten zijn? Denk je soms dat het van Liam is?' vraag ik dezelfde zachte toon. 'Met hem deed ik het altijd veilig,' voeg ik er nog zachter aan toe.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Brrr, ik haat die naam Liam, ooit was er eens een jongen en die stalkte mij, en die hete zo. Brrr]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.