• [ bericht aangepast op 28 dec 2017 - 17:44 ]

    Gefelicteeeerd! Hopelijk krijgen jullie geen ruzie meer.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik word pas blij als ik 't voor mekaar krijg Magento te installeren, including demofiles.


    No growth of the heart is ever a waste

    Da's leuk, gefeliciteerd! Fijn dat alles ook weer is goed gekomen dan, na die ruzie.

    I'm not very happy, actually.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Dat klinkt inderdaad als een goed begin van het jaar. Gefeliciteerd! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gefeliciteerd! Mijn nieuwjaar begon niet zo plezant, mijn ex begon me weer eens te bedreigen. Maar ik heb me er niet zo veel van aangetrokken en ben heerlijk nog meer gaan drinken. Dat was opzich wel een goed begin van het nieuwe jaar. (geen kater, geen misselijkheid!)


    Bad decisions make good stories.

    Two schreef:
    Da's leuk, gefeliciteerd! Fijn dat alles ook weer is goed gekomen dan, na die ruzie.

    I'm not very happy, actually.


    26 - 02 - '16

    Gefeliciteerd Ellen! Ik ben blij voor jullie!;33


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Gefeliciteerd! Ik krijg morgen mijn awesome nieuwe kleding! ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Dat is leuk voor je! Ja, ik ben blij omdat ik morgen (4 januari) al 2 jaar samen ben met mijn vriendje!


    "I have a tender spot in my heart for cripples, bastards and broken things."

    Gefeliciteerd (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Gefeliciteerd :3


    Shoganai i ne~

    Ow, wat leuk voor je!

    Uhm... ik ben niet blij, want ik moet vandaag mijn spreekplan voor mijn betoog van volgende week afhebben. Ja, ik heb huiswerk voor een dag in de vakantie ja -_-


    Happy Birthday my Potter!

    Ardina schreef:
    Waarom? Omdat ik sinds vandaag een vriendje heb :3 Ik vond hem al best lang leuk -sinds het begin van dit schooljaar- en we hadden ook bijna iets, maar toen kregen we ruzie en sinds die ruzie ging het eigenlijk veel beter tussen ons. 2013 is nu dus best goed begonnen c: Zijn jullie ook ergens blij om?

    Wow super!!! Ben blij voor jou. En nee hier zo zijn er strubbelingen met mijn eigen gevoelens, het lijkt alsof ik niet weet wat ik wil en hoe ik iets moet aanpakken xD

    Gefeliciteerd! ^^ Ik ben ook nog steeds heel blij met mijn vriend (:


    ars moriendi

    Ik denk dat ik blij zal zijn als ik geslaagd ben voor mijn online test van microscopie, maar ik durf hem niet te maken.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?