• Ikweetnietwaarditmoeststaan:3
    Haai,
    Als ik ben geslaagd ga ik met mijn moeder een dagje weg. (+ overnachting als dat nodig is). Ik mag bepalen waar we heen gaan, alleen ik heb geen idee wat ik leuk vind. Gewoon een dagje shoppen ofzo mag, maar ze wil niet mee naar Londen ofzo, wat ik graag wil. ;p Heeft iemand leuke ideeën?
    x


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Hmm, dagje Amsterdam is toch leuk? (:

    Ik ga na de 4e wel naar Londen met mijn mama.(doeg)

    xx


    Pretty is just a pretty word.

    Antwerpen! [:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Als je in het zuiden van Nederland woont, ik vond Lille erg leuk om te winkelen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Meade schreef:
    Als je in het zuiden van Nederland woont, ik vond Lille erg leuk om te winkelen. (:

    Ik woon in het oosten haha.


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Rome, Parijs, Berlijn?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Parijs?(:


    The universal language of art.

    Zwarte markt in Beverwijk? Wel erg druk, hoor.


    "Love is a beautiful fear." - Kiera Cass

    BIEBERCREW schreef:
    Parijs?(:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Amsterdam, antwerpen, Maastricht?


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Antwerpen en Gent zijn wel leuk (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Berlijn.


    No growth of the heart is ever a waste

    Purmerend?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Gent/Brussel

    [ bericht aangepast op 4 juni 2012 - 22:56 ]

    Northstar schreef:
    Amsterdam, antwerpen, Maastricht?

    Ja jongu, kom gezellig noa Mestreech! Komt zelf uit Zuid-Limburg :Y)
    Kun je trouwens wel limburgse vlaai eten ^^ Oohh en er is in Maastricht zo'n winkeltje, Taart heet die, daar kun je echt van die geweldige taartstukjes eten! =D (ze zijn wel redelijk prijzig, maar toch het is gewoon echt leuk en lekker!) De site ervan staat hier, maar er staat niet echt iets van hun taarten op die ze hebben, das jammer ;c

    Maar verder.. Geen idee eigenlijk.. Rond welke tijd is het dat je gaat? Misschien dat er dan in een bepaalde stad of streek iets speciaals te doen is rond die tijd? Bijvoorbeeld iets van een kermis ofzo, in Tilbug ligt de grootste van Nederland ofzowiets..


    Inspiration can hit you any time

    Dagje sauna, ergens aan de andere kant van het land + een hotelletje?


    Bad decisions make good stories.