• Ik vind het echt geweldig! Ik keek het op de Engelse zender, lol, Nederlanders plaatsen er alleen fucked up commentaar bij, Engelsen niet. [: However, dat projecteren op Buckinham Palace was zo vet! En toen Madness bovenop de rooftop speelde, ik zat te spacen thuis, het was zo vet! [: En toen kwam Paul McCartney langs, en toen kwam Let it be [one of my favourite songs], en het was live en ik was like: Dat ik ook nog live Paul mag meemaken! [:
    But, wie heeft er meer gekeken? Die speech van Charles was zo lief! 'Majesty... Mummy' ik vind het zo aandoenlijk!
    In mijn klas wist niemand van het jubileum af, niemand van het concert en op twee mensen na had niemand van The Beatles en Madness gehoord. o.o Ik was er al lang achter dat ik cultuurbarbaren in mijn klas had, maar dit slaat alles. 0.o

    But, wat vonden jullie ervan? [:

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb zelf maar een klein stukje gezien, maar ik vond het echt super!
    Ik ben zelf enkele weken geleden naar London geweest, en toen waren ze vol op bezig met het bouwen van dat podium enz.

    Het was blijkbaar zeer mooi. ^^
    Ik heb niet gekeken, had ik wel moeten doen...
    Shame on me.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Coral schreef:
    Ik heb zelf maar een klein stukje gezien, maar ik vond het echt super!
    Ik ben zelf enkele weken geleden naar London geweest, en toen waren ze vol op bezig met het bouwen van dat podium enz.


    Cool! Heb je ook Jessie J zien optreden gisteren? [: zij was echt ziek goed! (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb er niet naar gekeken. Ik vond die botenparade echt fucking slaapverwekkend. Weet je waar het leuk is in de UK? Belfast :Y)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dát is awesome, echt waar. Ik vind het jammer dat ik het gemist heb.


    Your make-up is terrible

    Forks schreef:
    (...)

    Cool! Heb je ook Jessie J zien optreden gisteren? [: zij was echt ziek goed! (:


    Nope, jammergenoeg niet. ;c

    Coral schreef:
    (...)

    Nope, jammergenoeg niet. ;c


    YOUTUBE.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik heb van Tom Jones tot twee operazangers gezien, maar erna moest ik gaan slapen.


    Ex astris, sciencia

    Bronte schreef:
    Ik heb van Tom Jones tot twee operazangers gezien, maar erna moest ik gaan slapen.


    YOUTUBE.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jessie J was echt awesome, maar Cheryl was vreselijk. Echt, volgens mij had Gary Barlow er ook genoeg van.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Ik ging kijken. Voornamelijk naar Harry...;$
    Maar het was wel uuuupertof


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales