• Het is weer tijd voor de Honger Spelen!
    Ook dit jaar lijkt het weer normaal, maar de arena is niet wat het lijkt..
    Het zit vol met vallen..
    Valluiken, takken die zomaar verdwijnen en ga zo maar door!
    Kan jij dit winnen?




    De arena:

    1. Een grote zandvlakte, met in het midden de hoorn.
    Dit is de enige hete plek in de arena, de temperatuur is hier 37 graden.

    2. Ongeveer de helft van de arena bestaat uit rotsen, hierin zitten ook grotten. Maar kijk uit. Er vallen stenen, en er zijn verborgen valluiken.

    3. Een hoge berg met op de top een meer. Uit dit meer stromen allemaal kleine riviertjes. Door het rotsengebied of de jungle naar het grote meer. Het meer op de top is koud water.

    4. De jungle, een groot gebed vol planten en bomen. Het is niet even makkelijk als het lijkt om je te kunnen verschuilen. Als je klimt kan je vallen door takken die verdwijnen. Het zit hier ook vol met dieren. Zoals trackerjackers en Jabberjays. Er zijn hele kleine meertjes, en sommigen zijn giftig. Je krijgt waanbeelden en sterft uiteindelijk door de vergiftiging.

    5. Een groot meer, helemaal achterin de jungle. Er is niks om je bij te verschuilen, het is helemaal openbaar. Dit is warm water.

    District 1:
    m/v

    District 2:
    m/v

    District 3:
    m/v

    District 4:
    g/v

    District 5:
    m/v

    District 6:
    m/v

    District 7:
    m/v

    District 8:
    m/v

    District 9:
    m/v

    District 10:
    m/v

    District 11:
    m/v

    District 12:
    m/v

    Story
    Inschrijven kan altijd!

    Regels:
    •Langer dan 4 dagen niet actief = dood
    •Max. 2 tributen. Maar één moet er da snel sterven
    •Dood of verwond alleen met toestemming
    •Je krijgt niet de hele tijd parachuutjes
    •Als je nooit gewond raakt sturen de spelmakers wat op je af
    •OOC met haakjes!

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:39 ]


    El Diablo.

    Justin Alexander Ramirez

    Ik pak mijn messen en sta klaar. 'Als het niet werkt dan klimmen jullie beide de boom in. Ik lijdt ze naar de hoorn en probeer het wel.' Ik wil niet dat er iets gebeurd waar ik spijt van ga krijgen. 'Klaar?' vraag ik dan als teken dat we kunnen gaan gooien, werpen en weet ik het allemaal.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmen
    'We zitten ook veilig in een boom. Ze kunnen niet zo bij ons komen.' Zeg ik rustiger. Ik had te vroeg gejuicht. Ze begonnen te krabben aan de boom. Fuck. Hij was gelukkig dik. Die stronk. Ik knik naar Freya en pak de volle ballon vast die zou knappen dor de druk van de grond. '3... 2... 1... Nu.' Zeg ik tegen Freya en justin terwijl we alle drie gooien. Als mijn balon de grond raakt splatst hij uit elkaar en iedere wolf zit onder en begin langzaam te roken. Verschroeiende vacht en huid. Freya had twee dieren geraakt net als Justin de schedel doorboord. Die waren al dood. De rest begon te rollen en te janken maar het bloed kleefde waardoor sommige wegrende. 2 bleven en gromde. Ze waren groot en leken sterker dan de rest. Ik zucht en pak mijn pijl en boog. Twee giftige pijlen pak ik en ik span mijn pijl aan. Mijn koelbloedigheid neemt de macht over en ik schiet tegelijkertijd de schedels door met mijn pijlen. Zo. Erwaren geen wolven meer. We waren veilig...

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:11 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya

    Justin knikt en pakt ook zijn messen.
    'Als het niet werkt dan klimmen jullie beide de boom in. Ik leid ze naar de hoorn en probeer het wel.' Ik wil protesteren, maar daar is geen tijd voor.
    'Klaar?' ik knik en ga zwijgend aan de rand staan.
    '3,2,1... NU!' Mijn mes vliegt de lucht in en belandt recht tussen een paar reusachtige ogen. Precies goed.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Jillana

    Shit, waar was Damon nu je hem nodig had.
    Ik wist wel dat hij lekker veilig was..
    Ik ren harder en harder, en hoor het gegrom achter me.
    Ik ren de jungle in, en ren harder.
    Te laat, ik voel de klauwen in mijn vel en ik val op de grond.
    Ik schreeuw door de pijn, en voel hoe de wolven me langzaam verscheuren..


    El Diablo.

    Justin

    Als we alles hebben vermoord hoor ik nog één laatste gom. Ik draai me in één keer om. Een mutilant springt de hut in. 'Pas op' roep ik snel. Zeker in een boom losgelaten. Ik grom even en mijn moordlustige kant komt omhoog. Als de wolf op me springt en in me probeert te happen duw ik zijn kop weg. Ik pak één van mijn messen waar ik wat giftig bloed op had gezet toen ik de meiden achtervolgde en steek die in de nek van het beest. Als hij verzwakt werp ik er nog twee achterna en duw ik het onze hut uit. Ik zit helemaal onder het bloed van het dier. Als ik ineens vrouwelijk geschreeuw hoor van beneden spring ik de hut uit. Een mutilant valt Jillana aan. Ik pak mijn gistige mes en gooi die in het dier waarna ik er nog een paar achteraan gooi. Als ik dat heb gedaan valt het beest dood neer op Jillana. Ik duw het beest weg en til haar op waarna ik haar de hut in breng.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:24 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [En serieus niemand hoort Jill? Ze zit onder jullie hut XD ]


    El Diablo.

    [ Oh waacht ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Carmen
    Ik hoor iemand gillen en Justin word aangevallen door een wolf. Ik probeer hem te helpen en hij springt uit de hut naar het meisje Jill. Ik zie hoe Justin beslopen word door een wolf in zijn rug terwijl hij Jill helpt en ik schiet het door de schedel terwijl Justin haar omhoog helpt. Ik zie nu al dat ze het niet gaat redden. Arm meisje goh.

    [ bericht aangepast op 11 juni 2012 - 21:28 ]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Jillana

    Ik keek haar zwakjes aan, en sloot kort mijn ogen.
    Ik ademde een keer, 'asjeblieft' vormde ik met mijn mond. Aangezien ik geen geluid kon uitbrengen..


    El Diablo.

    [ BOEM CHANGED ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Justin

    Ik keek Carmen aan, 'Gaat het je lukken?' vraag ik nog even bezorgd. Ik kijk Freya aan. 'Gaat het met je?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Freya

    Ineens valt een mutilant Justin aan en verlamd van de schrik kan ik niets doen. Justin en Carmen, die zijn hier voor getraind, maar ik... Ik verafschuw mijn eigen reactie maar kan niets anders dan staren naar de gebeurtenissen.

    [Ik vraag toestemming om Jillana te doden ^^ ]


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    [Sure, waren ze toch al mee bezig xd ]


    El Diablo.

    Carmen
    Ik bekijk Jills wonden en schud mijn hoofd. 'Zelfs met de beste cremetjes van het Capitool niet meer te redden. Jillana ik beloofd dat we het snel doen.' Zeg ik vriendelijk. Ik kijk Freya en Justin aan met de blik: wie gaat het doen?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Freya

    'Gaat het met je?' vraagt Justin aan me, en dat maakt me wakker. Ik knik zachtjes en loop naar het bebloede lichaam van een tribuut die niet kon ontsnappen aan de mutanten.
    'Ze verdient dit niet,' zeg ik tegen Carmen, die ook over het lichaam zit neergebogen. Het meisje is lijkbleek en kermt van de pijn.
    'Slaap zacht.' fluister ik en steek een mes recht in haar hart. Er komt een laatste ademstoot over haar lippen en dan gaat het kanonschot af.
    Ik kende dit meisje niet, ze is een vijand en toch voel ik zo veel medelijden voor haar. Ik zucht diep, haal de 3 vingers van mijn linkerhand naar mijn lippen en steek die dan naar de lucht.
    'Vaarwel.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien