• Ik heb m'n studenten OV pas binnen gekregen (eindelijk) maar het is dus zo dat je om bepaalde tijden gratis kan reizen en om bepaalde tijden korting.
    Weet iemand welke tijden dat zijn in het weekend en doordeweeks? Want dan kan ik kijken of ik een week- of weekend abonnement ga nemen.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Doordeweeks geld hij vanaf maandagochtend 04.00 tot en met zaterdagochtend 04.00, die van het weekend weet ik niet.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Doordeweeks geld hij vanaf maandagochtend 04.00 tot en met zaterdagochtend 04.00, die van het weekend weet ik niet.

    En is dat dan vrij reizen door heel nederland?


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    SidV schreef:
    (...)
    En is dat dan vrij reizen door heel nederland?


    Yup. En in de tijden die er buiten vallen met 40% korting.


    Your make-up is terrible

    SidV schreef:
    (...)
    En is dat dan vrij reizen door heel nederland?


    Jup, dat geld dus voor trein, bus, tram en metro.

    Assassin schreef:
    (...)

    Yup. En in de tijden die er buiten vallen met 40% korting.

    Aha, dankjewel. Was al bang dat ie per dag maar een paar uur geldig was.


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Al je een week-OV hebt dan geldt 'ie in het weekend helemaal niet. Alleen vanaf maandag t/m vrijdag. Inderdaad van 4:00 tot 4:00.

    in het weekend is ie geldig vanaf vrijdag 12.00 (of 13.00 weet ik niet precies) tot en met maandag ochtend 4.00

    Idyllic schreef:
    Al je een week-OV hebt dan geldt 'ie in het weekend helemaal niet. Alleen vanaf maandag t/m vrijdag. Inderdaad van 4:00 tot 4:00.


    Dan moet je hem gewoon opladen bij zo'n oplaad apparaat.

    [ bericht aangepast op 5 juni 2012 - 22:02 ]


    The odds are néver in our favor.

    Cadentium schreef:
    (...)

    Dan moet je hem gewoon opladen bij zo'n oplaad apparaat.


    Ja, dat snap ik. Maar het gaat hier om gratis vervoer neem ik toch aan (cat) Dat is je studenten-OV. Als je 'm in het weekend hebt, is het gewoon een normale OV in feite.

    Idyllic schreef:
    Al je een week-OV hebt dan geldt 'ie in het weekend helemaal niet. Alleen vanaf maandag t/m vrijdag. Inderdaad van 4:00 tot 4:00.


    Klopt niet helemaal: Dan krijg je namelijk nog iets van 40% korting.


    quidquid excusatio prandium pro

    Tigger schreef:
    (...)

    Klopt niet helemaal: Dan krijg je namelijk nog iets van 40% korting.


    Ja, dat ook nog :') En hij geldt niet op feestdagen (zoals koninginnedag/kerstmis etc.) en niet in de vakantie van 16 juli tot 16 augustus, geloof ik. Dan moet je dus zelf betalen, maar krijg je wel korting.