• Ik ben hard opzoek naar een vakantie baantje en had dus de plaatselijke ijssalon in gedachten. Ik ben begin maart gaan vragen of ze personeel zochten voor in de zomer. Toen had de baas tegen mij gezegd dat ik zo rond mei, juni terug moest komen, omdat ze dan pas alle sollicitaties gaan beantwoorden. Ik heb dus in april een sollicitatie brief gestuurd. Maar daar kreeg ik nooit antwoord op.
    Nu kwam ik vandaag weer bij ze langs en vroeg ik of ze nog personeel nodig hadden. En toen zeiden ze dat ze vol zaten en dat ik het in maart al had moeten vragen. En toen vertelde ik dat ik in maart al was geweest en dat zij hadden gezegd dat ik pas in juni terug moest komen. Toen reageerde die baas van die salon niet echt en zei hij alleen: 'Ja sorry we zitten vol.'
    Terwijl mijn opa een week geleden nog langs was geweest en hij had voor mij gevraagd of ze nog mensen zochten en dat deden ze, want ze kwamen te kort...

    Ik vind het echt lullig. Ik wilde daar zo graag werken en heb het op allerlei manieren geprobeerd, maar ze zijn echt vaag bezig door verkeerde maanden aan te geven. Dusja, nu baal ik wel een beetje...

    Wie kan me opvrolijken of wie heeft er ook zoiets vaags meegemaakt?

    [ bericht aangepast op 6 juni 2012 - 13:47 ]


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Stoppable schreef:
    (...)
    Hoezo kun je te lang ergens voor zijn?

    Ik denk omdat de bazen zelf erg klein zijn, en als er dan een lang iemand naast staat dat het er niet uit ziet(aan de balie bij een frituur).


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Floyd schreef:
    (...)
    Ik denk omdat de bazen zelf erg klein zijn, en als er dan een lang iemand naast staat dat het er niet uit ziet(aan de balie bij een frituur).


    Nou ja zeg :'D


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Floyd schreef:
    (...)
    Ik denk omdat de bazen zelf erg klein zijn, en als er dan een lang iemand naast staat dat het er niet uit ziet(aan de balie bij een frituur).

    Weet je dat dat volgens mij zelf discriminatie is?
    Nou ja, het slaat gewoon nergens op... Ik zou gewoon nee hebben gezegd, alleen maar om hun te trollen...


    Deep inside, I've never felt alive