• hoi mensen!
    Ik vind het erg leuk om mijn nagels te lakken, maar vanavond ging het een beetje mis. Kreeg paarse nagellak in mijn lichtgrijze shirt. Weet iemand hoe je zoiets eruit krijgt??

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Als ik morste was dat altijd maar een beetje per ongeluk op mijn jeans. En door met een wattenschijfje met remover op, kreeg ik het er al deppend uit.
    Misschien kun je dat proberen? Je mag het er wel niet te lang ophouden want remover ook al is het zonder aceton kan kleuren uit je kleren halen.

    Misschien kun je het zoals met kauwgom in de diepvriezer steken en er later 'bevroren' uit halen en het eraf krabben?

    Weet je mama niets? x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Die weet het nog niet, maar ik vrees dat ze een beetje boos wordt als ze erachterkomt dus ik wilde het eerst zelf proberenxD


    I don't love you because you're beautiful, you're beautiful because I love you

    Nagellakremover of gewoon NIET? o.o


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Maak er nog wat vlekken bij, dan lijkt het net alsof het zo hoort. :'D

    En anders lijkt nagellakremover me inderdaad de beste optie, al is het vaak lastig om het er weer uit te krijgen als het eenmaal droog is...


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hehe. Heel moeilijk. Ik zou het eerst proberen met nagellakremover.

    Ik heb nog wat op een sok zitten, don't ask me how I did that, en na ongeveer 100x wassen is het er nog steeds niet uit... :/


    Destroy what destroys you.

    Ik zou het denk ik eerst laten opdrogen, en daarna proberen af te krabben.


    en anders het shirt heel diep begraven in mijn kast.


    The night is dark and full of terrors.

    Square schreef:
    Maak er nog wat vlekken bij, dan lijkt het net alsof het zo hoort. :'D

    En anders lijkt nagellakremover me inderdaad de beste optie, al is het vaak lastig om het er weer uit te krijgen als het eenmaal droog is...

    maar dan zonder aceton, want anders is je kleur helemaal weg. :3


    Save me from myself.

    Bridgewater schreef:
    (...)
    maar dan zonder aceton, want anders is je kleur helemaal weg. :3

    Met aceton ook. Het blijft nog steeds een sterke alcohol. Ik gebruik speciaal remover zonder aceton en ik had per ongeluk een keer een nat wattenschijfje op het groene tafelkleed gelegd. Toen ik dat schijfje wegnam zag dat plekje wit. :')
    Daarom dat ik eerder al zei dat je moet deppen en het er niet in weken door lang te drukken.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik vroeg het aan mijn moeder, die heeft altijd van die trucjes, en die zei dat je het weg kon gooien. Haha, succes!


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Geen idee, maar misschien werkt een van de dingen die hier staan? (:
    http://www.watwiljijweten.nl/vraag1199/Nagellak-uit-kleding-halen

    Remover is the solution for everything(:
    Ik gebruik het ook voor andere vlekken, verf op mijn bureau of zo iets.


    Food.

    spiritus werkt bij verf... moet je dr niet te veel op doen! en daarna meteen in de wasmachine


    Life is hard, just break it with your head <3

    Gebruik dus geen remover zoals iedereen zegt. Want dan is de kans groot dat de kleur van je t-shirt ook weg is (: Op witte kledij kan je dat altijd proberen, maar vanaf er kleur in zit niet meer. Gewoon aan je moeder vragen, want het zou goed kunnen dat als je het zelf probeert dat je t-shirt helemaal kapot is


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb heel vaak nagellak in m'n kleding, als ik het dan in de wasmachine doe, is het eruit.

    Niet. Bij mij is het gewoon niet gelukt


    Today will be Girl's Day party with you~